Vandaag muscle up, ook zoiets leuks XD. WOD met sit ups en buikspier dingen, daar ben ik dan wel weer van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Mag ik me ook melden? Ik heb 1,5 jaar geleden een paar maanden crossfit gedaan, heb helaas moeten stoppen door verhuizing maar ben nu weer begonnen en gister voor het eerst geweest.
Had gelukkig een fijne wod om mee te starten!
Strenght
4 rm backsquat
4 rm push press
Wod
30 thrusters
15 burpees over the bar
timecap 6 minuten
Dus die ging prima! Mijn mobiliteit laat behoorlijk te wensen over dus daar moet ik flink aan werken. En ik zie nu al op tegen de blaren want die kan ik me nog goed herinneren haha... ik ga me even goed inlezen wat ik daar het best aan kan doe.
The_Cat schreef:We hebben gisteren Helen gedaan. Ik was er compleet suck in. Pull ups kan ik nog niet zonder rekker; en ik heb wel geprobeerd, maar een tijd van 16:00 is niet echt schitterend te noemen
Noisy schreef:The_Cat schreef:We hebben gisteren Helen gedaan. Ik was er compleet suck in. Pull ups kan ik nog niet zonder rekker; en ik heb wel geprobeerd, maar een tijd van 16:00 is niet echt schitterend te noemen
Waren het stricte pull-ups of mocht je kipping doen?
Ik heb eigenlijk nooit echt blaren. Ik zie bij iedereen de handen kapot maar dat heb ik nog nooit gehad. Weleens een blaar, 2x om exact te zijn maar verder niet.
Wij hadden gisteren een wod 4 rondes for time 14min.
-20 KBS USA 16kg voor dames.
-20 push-ups op de kettlebell
-20 DU of 40 SU met 8 burpees
-200m run
Ik kan nog geen DU dus SU + burpees. Voor de rest wel alles rx gedaan. Ik ben gestrand bij 2 volle rondes en 55 herhalingen pfff. Dagje gewichtheffen ervoor heeft er toch meer in gehakt dan ik dacht..
Noisy schreef:Nee, wel 1x geleend van iemand en ze geven inderdaad wel goed support. Ik twijfel nog om ze te kopen omdat ik er eigenlijk geen last van heb gehad nog.
Ik gebruik (vandaag voor het eerst) wel knee-sleeves. Wat een verschil zeg! Ik ben echt veel stabieler voor mijn gevoel. Mijn linkerknie is wat minder dan mijn rechter maar nu ging het super