Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arjaaaaa

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 16:55

Echt op de hoogte niet, maar ik heb keurig gevraagd of het kon en toen durfde hij geen nee te zeggen... zij waren maar met 7, dus t kwam uiteindelijk wel goed uit.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-18 16:59

Bij ons is de afspraak dat de midwekers het de trainer van 3 laten weten wanneer ze aansluiten en daardoor is het altijd goed :) Misschien voorstellen dat je voortaan appt als je aansluit? Onze trainers zijn ook altijd zo autistisch dat ze willen weten hoeveel mensen ze hebben op de training, omdat ze daar de training op inrichten qua aantallen met oefeningen. Als er dan opeens iemand zou komen aanwaaien die ze niet verwachten vinden ze dat ook niet zo grappig :=

Wellicht dat dat voor minder weerstand zorgt? :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 17:25

Hmm, misschien kun je dan overleggen of je de keren dat je geen wedstrijd hebt mee kunt doen? Dan is de trainer vooraf op de hoogte.

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 18:03

Thnx voor de tips!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-18 23:37

You're welcome!

Net terug van oefenwedstrijd tegen 2e klasser. 10-19 gewonnen na 2-7 ruststand. En dat terwijl de trainer echt vanalles aan het doorwisselen was om te proberen :=

1e helft viel er echt niets bij mij, en dat terwijl ik mn tegenstander echt alle hoeken van het veld liet zien. Begon tegen een dame die ze continue overal op aan het coachen waren verdedigend en op gegeven moment werd ze maar met een sip hoofd richting de kant gehaald. Daarna nog 2 andere dames gehad die dr ook beide niet echt lekker in kwamen en gelukkig de 2e helft toch nog een aantal doelpuntjes mee kunnen pakken. Was echt superfrustrerend de 1e helft, allemaal schoten die eruit ketsen, korte kansen/doorloopballen/onehanders die allemaal over de rand rolden en toen weer eruit gingen -O- Had ook niet het gevoel dat ik ze slecht nam, dus kon er ook niet zoveel aan corrigeren. Coach zei ook: ga maar gewoon zo door, ze vallen dadelijk echt wel. Hij kon er ook niet de vinger op leggen waar het aan lag dat ze de 1e helft niet vielen >;)

Op naar de volgende oefenwedstrijd, hopelijk vallen ze geduren de competitie weer wel gewoon weer een stuk meer.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 16:51

Sneu voor die dames tegenover je haha :(:)
Gewoon blijven schieten, ze vallen wel weer. Wanneer weer oefenen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-18 16:58

Ja dat ga ik ook zeker doen, kan niet dat ik zoveel ga blijven missen , zolang het maar geen slechte schoten worden die ik los :=

Op t moment dat ze me loslieten kon ik lekker rustig aanleggen, op het moment dat ze sloten akkerde ik naar binnen. Een dame ook tegen haar vakgenoten: ja g*ver, hoe kan ze steeds zowel schieten als naar binnen _-:( Me had fun :))

Toen scoorde ik een onehander doorloopbal tegen haar vanuit de ruimte, zij weer schelden op dr vakgenoten, kreeg ze op dr flikker van hun coach dat ze zelf niet dat soort fouten moest maken :')

Zaterdag weer oefenen.
Jullie nog oefenen of dit weekend niets? Dit weekend had je niet dat feest toch?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:44

Gisteren weer lekker getraind. Dit x met 3 van de midweek... was wel een beetje druk, met 15 man op een halve zaal...
Vokgende week eerste wedstrijd, heb dr zin in!
Jullie zaterdag nog oefenen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 09:34

Oef.. dat is wel een beetje veel ja :oo Had je nog contact gehad met de trainer van 2 over het meetrainen?

Is er nog een ploeg die op datzelfde moment traint dat jullie maar halve zaal hebben?

Wij hebben inderdaad zaterdag weer een oefenwedstrijd. Weer een 2e klasser. Ben benieuwd, zaten na de winst van afgelopen weekend te bedenken dat we nog niet hebben verloren dit jaar, incl. de oefenwedstrijden op het veld.
Hopelijk kunnen we dat door blijven zetten :))

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 09:02

Ja, als hij het weet vindt hij t prima...
Het 1e traint ook op dat moment.

Succes vandaag!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-18 10:12

Ah vandaar de halve zaal, hebben jullie nog wel iets van partijtje kunnen doen ofzo?

Dankjewel! :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 22:00

Fijn dat hij het goed vindt als hij het weet. Dan kun je lekker veel trainen.
Hoe ging je oefenpot Dide?

Ik zit nu korfbal league te kijken, weer een nederlaag voor PKC!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 22:41

Ja we hebben nog wel partijtjes gedaan...
Ik heb ook korfbal league gekeken dos-top. Top heeft gewonnen op t nippertje...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-18 10:38

Zijn wel verassende uitslagen in de league ja! Vorige week ook al Fortuna die van Top won..

Wij hebben 18-18 gelijkgespeeld, ondanks dat we ongeveer elke 10 minuten in een andere opstelling stonden. Snapte eerlijk gezegd niet helemaal waarom we weer tegen hen gingen oefenen. Vorige keer gingen ik en een andere dame door toedoen van hen met een blauw oog van het veld, gister waren ze wederom op slooptour.. :?

Continue mensen expres op het blok lopen, tijdens bal uitbrengen mensen expres omver lopen en zo te bal terugveroveren (een eigen scheids die dan ook zegt: niets aan de hand, geen bloklopen, niet snijden etc.).

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:12

Echt verrassend, vind het wel heel leuk zo. Blijft het nog een beetje spannend, daarnaast heb ik niet zoveel met PKC :oo

Heb jij deze week alweer competitie Arja?

Dat is wel raar om dan weer tegen ze te oefenen, Dide. Zeker als het zo'n sloopploeg is, dat is toch niet leuk.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 22:37

Heb de wedstrijd van pkc fortuna gister nog even terugekeken met een teamgenoot, mannnn wat was dat een baggerpot, van beide kanten :oo

0 uit 10 vrije ballen, doe eens normaal... dat moet op dat niveau toch gewoon veel beter gaan?

Ja ik snapte het ook oprecht niet. En ook nog eens op een uur rijden, moet toch wel iets beters dichterbij zijn?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:09

Bizar hè zo slecht, ook zoveel verkeerde passes waardoor de bal zo het veld uit vliegt.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 06:38

Ja precies! En dan ook nog eens bij spelers als Struik enzo :oo

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 07:17

Gewoon de ervaren speelsters en spelers. Die kleinere heer van Fortuna is wel tof trouwens!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:03

Ok ik meld mij :=

Van mijn 14e tot 18e op korfbal gezeten en toen gestopt wegens studie en te druk met de paarden. Vanavond na 10 jaar geen bal te hebben aangeraakt ga ik weer een proeftraining meedoen om te kijken of ik het weer op kan pakken.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 18:23

Flying_Angel schreef:
Gewoon de ervaren speelsters en spelers. Die kleinere heer van Fortuna is wel tof trouwens!

Ja hoe die nik schiet kan gewoon echt niet _/-\o_ Lekker zo plat schieten dat je de binnenkant-achterkant van de korf gebruikt om te scoren en dan er nog zoveel ingooien :oo

Leuk Steffi! Welkom! :)
Veel plezier vanavond, laat je ojs weten hoe je het vond? :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 22:56

Welkom Steffi! Superleuk, ga je naar je oude club? Of een nieuwe? Hoe was het?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 23:06

Welkom!
Ben benieuwd hoe het je bevalt!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 10:03

Zo dat was even wennen als je 10 jaar geen bal hebt aangeraakt maar het viel mij alles mee! :D!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 18:20

En? Nu spierpijn? :=

Jullie hebben denk ik 1e wedstrijd vanavond of niet Arja? Succes!