Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Zou je kans hebben op vergoeding van de verzekeraar als je in Amerika beter geholpen kan worden?
Die stents klinken goed!
Wendy_Komen schreef:Hoe is het vandaag gegaan??
Voor mij morgen nog 8 dagen tot de operatie... Maar elke keer als ik me er druk over wil maken denk ik maar aan jou, en dat ik niet mag klagen...
YvonneV schreef:Quir schreef:Stents klinken inderdaad heel goed, maar wel een probleem voor mij dat ik niet meer met een MRI mag en kan werken.
Bij mijn weten zijn stents niet magnetisch en mag je daarmee wel door een MRI.
Airborn schreef:Quir, ik lees al een tijdje mee, en wil ten eerste zeggen dat ik heeeeel veel bewondering voor je heb, wat heb jij een wilskracht. Ten tweede, een kennis van mij heeft hetzelfde als jij en is hier voor in amerika uitgebreid behandeld, meerdere behandelingen ook als ik me niet vergis. Als je interesse hebt in overleg met een ervaringsdeskundige, pb me dan je email ff dan geef ik die aan dr door en zou je info kunnen uitwisselen met haar
Pauline schreef:Wat een ellende zeg.. Als je verzekering de behandeling in Amerika niet dekt kun je altijd nog crowdfunding proberen of zoiets.
Lees nu bericht airborne. Dat klinkt wel heel interessant!
Wendy_Komen schreef:Balen dat je weer zo'n slecht dag/ nacht hebt gehad!! Benieuwd wat de internist zegt!
Ik ben nu aan het wachten in het AMC om zo de audiogram te maken. Raar idee dat rond deze tijd over precies 1 week ik waarschijnlijk onder het mes lig...
JustLizz schreef:Ik vind het zo vervelend voor je Quir dat het nog steeds niet mee wil zitten en de genezing gewoon niet wat sneller kan gaan.
Ik snap dat het nog niet zo bekend is bij de artsen en ze vast en zeker hun best doen, maar af en toe vraag ik me wel af of ze toch niet wat meer zouden moeten doen. Al is het maar in de vorm van dat de chirurg je vaker zelf ziet of iets dergelijks.
Die behandeling in Amerika klinkt wel goed trouwens. Ik zou daar inderdaad eens naar informeren of de verzekering zo iets vergoedt. Mocht dat niet zo zijn, zou je inderdaad aan iets als crowdfunding kunnen denken. Ik denk dat er echt wel mensen zijn die daaraan een bijdrage willen leveren.
Mocht het ooit nodig zijn, dan ben ik zeker bereid om eraan bij te dragen, vind het echt verschrikkelijk zo voor je. Dit is zo lastig leven voor je!
Nogmaals veel sterkte weer!
Wendy_Komen schreef:Dat is wel balen dat beide wat verhoogd zijn! Maar de belangrijke vraag is dan natuurlijk, gaan ze nu dan ook nog wat ondernemen?
femo schreef:Oh lieve quir, heb je een beetje een goede nacht gehad en hoe gaat het nu met Je?
Quir schreef:Ik zie dus helaas nog steeds niet wazig, zit te denken om maar gewoon te zeggen dat ik wel wazig zie...
Baal er echt enorm van, dat t gewoon eens goed gaat.