Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee schreef:Hallo!
Ik kom binnen vallen, heb gisteren een tongpiercing laten zetten. Alleen hij zit wel scheef (zeg maar wel door het midden aan de bovenkant maar aan de onderkant meer naar de linkerkant), nu hoor ik van de ene persoon dat het normaal is om de tongriem te ontwijken en van de andere huist dat het niet oke is. Ben sowieso van plan om de piercing te laten zitten en over twee weken als ik terug moet voor het kortere staafje er even over na te vragen (misschien speelt de zwelling en het lange staafje ook wel een rol).
eefj33 schreef:Mijn TFH was raar aan het doen afgelopen week johVochtbultje bij de middelste (zat er al een tijdje na een klap van een surfboard) was 's nachts spontaan weg, maar bij de bovenste kwam er een dubbel zo grote, donkerrode voor terug
Schrok me rot. Toen toch maar, ondanks adviezen vanuit dit topic, sterilon gebruikt. 2 dagen even 3x per dag een druppeltje erop en het was GONE. Had het echt veel eerder moeten doen
Tot nu toe is er ook niets meer teruggekomen. Bovenste is alleen nog een beetje gevoelig als ik erop lig maar verwacht dat dat ook snel weer weggetrokken zal zijn. Als ie volgende winter (niet aankomende, wil mijn TFH nog even wat langer de tijd geven) nog stabiel is en ik er comfortabel op kan slapen, ga ik waarschijnlijk voor een dubbele helix aan de andere kant
Renee schreef:En als ik nog even mag in haken op een discussie die hierboven al aan de gang was over materialen, ik zie ook bioplast tongpiercings wat voor een voordelen heeft dit ten opzichte van metalen?
En zover ik weet bevat chirugisch staal altijd nikkel, dit om zijn roestvrije kwaliteiten te behouden