Ik hoop dat het werkt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ja, schildklier was goed.
KoudbloedKim schreef:Ja, schildklier was goed.
Hannanas schreef:Ik vind dit nogal een aanname eerlijk gezegd.[naam] schreef:Ja, schildklier was goed.
Alleen TSH is niet oké.
Edit: even bijgelezen.
Ergens zonde dat je al je geld besteedt aan de paarden en ook een huis.
Het klinkt heel hard en crú.. Deels gefundeerd door mijn eigen situatie dus ik hoop hier het wat mee te verzachten.. en ik snap dat een huis super super super is.
Maar in godsnaam.. Hoe denk jij 40 of 60 te worden op deze manier? (En dan bedoel ik niet je gewicht op de eerste plaats, maar je gehele situatie met je lijf)
KoudbloedKim schreef:Ik vind dit nogal een aanname eerlijk gezegd.
Hoezo besteed ik al mijn geld aan de paarden en een huis? Jij weet toch niet hoeveel mijn vriend en ik in de maand over houden?
Op dit moment, nu we dus middenin een huizenkoop-traject zitten hebben we gewoon even geen ruimte om naar een arts te gaan die niet vergoed wordt.
Ik denk dat dat meer dan logisch is en ik vind ook dat ik genoeg stappen heb gezet en nog steeds zet om deels weer gezond te worden.
Cayenne schreef:Toch zegt dat niet altijd wat, hoor. Ik moet nu ook opnieuw op schildklier geprikt worden. In februari ook al eens gedaan omdat ik in mijn vakantie was flauw gevallen (met bijkomende schade), gigantische haaruitval heb en mijn menstruatie al een jaar afwezig blijft. In februari waren de uitslagen goed, maar dokter vertrouwt het toch niet helemaal, dus opnieuw prikken. Volgens haar krijg je een beter beeld door regelmatig te prikken op schildklier.