Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulaaa schreef:Ik krijg de push ups en decline push ups echt bijna niet voor elkaar hoor!
Ben ik nou zo zwak in m'n armen of??
Fantabulouss schreef:Leuk topic!![]()
Ik wil per 1 juni starten (30mei portfolio inleveren dus daarna weer tijd over! )
Heb vorig jaar fanatiek Jillian Michaels gedaan met best leuke resultaten...alleen nu in m'n afstudeerperiode weer laten verslonsen en bijna 5kg aangekomen..
Sinds gisteren de touwtjes qua eten wel al weer aangetrokken, eet wel al gezond, maar vaak net even te veel...
Is het niet een idee om een lijst te gaan maken van dit topic van wie er mee doen en in welke woonplaats??![]()
Dan kun je misschien eens samen met iemand uit de buurt trainen of elkaar motiverenen kunnen de resultaten daar ook in een linkje worden achter gezet
Als jullie dat een goed idee vinden wil ik de lijst wel bijhouden
Domi_94 schreef:Als je echt veel last hebt van je bovenarm, zou ik niet alles in het weekend nog proberen in te halen, maar je arm wat rust proberen te gunnen. Je zou eventueel de resterende resistance kunnen samenvoegen tot een workout als vervanging
In welke week zit je? Want in week 5-8 zijn ook wel aardig wat armoefeningen. Is het misschien een idee om push up oefeningen te vervangen of te vereenvoudigen?
Vandaag of morgen W5D3 doen, even kijken hoeveel energie ik nog heb na het paardrijden vanavond.
Oh ja, ik kom uit een plaatsje vlakbij Hengelo (Overijssel)