Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 heel apart! Zelfs niks te wijd op de band, trok geen sideboob... sta perplex! Geen gapende cup zoals bij 75 en 80c, geen quatroboob zoals bij 75 en 80b... heel bijzonder! Het modelletje stond niet zo of moet nog 70d proberen, maar die was er niet en de winkel was zo druk, dat ik later ga zoeken. De maat is iig min of meer bepaald!                                                         
 De andere komt uit Dublin.                                                         Klijntje schreef:Okee, thanksIk denk dat vriendin liever in een zaak wil passen en evt geadviseerd worden.
Ik heb zelf wel eens een beha mt 65 via Zalando besteld, die zat echt veel te strak, kreeg hem maar net dicht. Die moest dus terug. Ik pas daarom ook liever in een winkel

Omvang 70 zit me te wijd, dan zit ik meteen al op het strakste haakje. En 65 zit goed strak zeg maar. Maar bij dat exemplaar was ik echt bang dat er stiksels kapot zouden springen 
 Durfde haast niet te ademen en hij sneed in m'n huid, dus ik ging de gok maar niet wagen dat ie nog zou oprekken.                                                         Klijntje schreef:Klopt, dat weet ikOmvang 70 zit me te wijd, dan zit ik meteen al op het strakste haakje. En 65 zit goed strak zeg maar. Maar bij dat exemplaar was ik echt bang dat er stiksels kapot zouden springen
Durfde haast niet te ademen en hij sneed in m'n huid, dus ik ging de gok maar niet wagen dat ie nog zou oprekken.
 niet nodig.