[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blyth

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:17

Hoi!
Ik wil me ook graag melden! :)

Ik heb sinds 2 jaar ongeveer een navelpiercing en sinds een half jaartje een side labret, maar nu kriebel het weer behoorlijk om er weer een te laten zetten, alleen ben er nog niet helemaal aan uit wat ik wil! :D
Ik wil graag iets wat niet teveel opvalt, aangezien ik er al een in mijn gezicht heb (ideeën zijn welkom!)
Zelf zat ik te denken aan een tongpiercing, alleen twijfel ik nog omdat mijn vriend ook een tongpiercing heeft en ik bang ben dat we de hele tijd blijven hangen aan elkaar (iemand ervaring?)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:29

Cindeeh schreef:
Ik wil het miss ook wel. (.)

Maar ik heb van mezelf niet de meest stevige "kadetjes"
ook mn (.) zelf is niet standaard hard, vaker zacht dan hard.
Blijft die continue stijf door de piercing? Of hoe moet ik dat zien?

Ik heb het wel :j niet stijf stijf, maar wel altijd aanwezig zeg maar :j ik heb zelf een cup B en soms C (hangt er helemaal vanaf waar ik de bh koop :') ) en normale tot kleine **

Ik vind ze zelf perfect voor de piercings :j
Kleine ** vind ik zowiezo mooier met piercings :)
Laatst bijgewerkt door Djoena op 13-11-14 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:33

Jullie kunnen tenminste nog piercings laten zetten in jullie (*)(*). :P
Ik niet (borstkanker gehad beiderzijds, wel alweer 4 jaar clean), maar overweeg het wel voor na de reconstructies, al gaat de plastisch chirurg me dan haten denk ik. :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:36

Dan gaat hij je maar haten! :D
Als je zoiets belangrijks laat "namaken" mag het best naar je eigen smaak versierd worden! :j

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:47

ladyflame schreef:
mijn vriend wil dat ik dolgraag laat zetten, aan ene kant heeft het wel wat alleen aan de andere kant ze zijn al zo gevoelig en als ze dan nog gevoeliger worden zit ik tegen het plafond :')

Haha dat heb ik ook, zeker omdat mn vriend ze het liefst allebei gepierced ziet :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:49

Blacky94 schreef:
ladyflame schreef:
mijn vriend wil dat ik dolgraag laat zetten, aan ene kant heeft het wel wat alleen aan de andere kant ze zijn al zo gevoelig en als ze dan nog gevoeliger worden zit ik tegen het plafond :')

Haha dat heb ik ook, zeker omdat mn vriend ze het liefst allebei gepierced ziet :')

haha dan kunnen wij elkaar de hand geven. mijne heeft ook het liefste alle 2. Ik wilde het eerst helemaal niet maar begin er nu toch meer over te twijfelen... het is toch alweer 2 jaar geleden dat me laatste piercing erbij is gekomen dus het word wel weer tijd :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:53

Ik heb bewust alle twee tegelijk laten doen :j
Ik ben nogal een zeurpiet met symmetrische dingen :')

( beetje een dwangneurose??) :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:57

ik zou er 2 laten zetten ivm korting en "pijn" maar straks heb ik ze alle 2 en vind ik het niet mooi is het toch weer zonde geld van die tweede.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:58

Ooh wat grappig, ik had hetzelfde :') wel in de laatste 1,5 jaar 2 andere piercings gezet waarvan de laatste "pas" 2 maanden terug was en ik ben ook pas net 4 weken terug in NL dus heb sowieso eerst een baan nodig om het te kunnen bekostigen lol :')
Dus als ze er komen duurt het sowieso nog wel ff maar des te langer ik er overna denk en er informatie over opzoek wordt het wel meer een "misschien wel" :')

Enige "voordeel" is dat ik áls - en dit klinkt best wel dramatisch - ik mn vriend ooit weer een keer zie het waarschijnlijk toch pas na de winter is.. :') :(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:00

ik heb gelukkig werk gevonden 3 weken terug en het bevalt me enorm en hun zijn heel erg tevreden over mij. maar mijn vriend betaald meestal zoiets ook omdat hij mijn VCH heeft betaald..

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:00

Bij mij is het eigenlijk omdat mn ex er toen over begon, mij leek het niets, maar sensatiezoeker dat ik ben, lijkt het me toch wel kicken nu. :P Zelfs nu ex ver uit beeld is. :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:01

Piercen is verslavend
Ik zit te kijken voor iets nieuws, triple forward helix is nog flink aan het genezen maar ik zit alweer te kijken wat ik volgend jaar wil.. al heb ik "beloofd" dat ik niks meer laat zetten als misschien een tongpiercing :o

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:02

* schrijft op 'want list'*

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:05

Robynn schreef:
Ik heb bewust alle twee tegelijk laten doen :j
Ik ben nogal een zeurpiet met symmetrische dingen :')

( beetje een dwangneurose??) :')

Met zoiets ben ik ook best wel een zeurpiet :p
Niet zozeer een dwangneurose maar het moet gewoon recht zijn en op elkaar aansluiten :')

En je kan altijd eerst de ene laten zetten in de spiegel kijken en alsnog beslissen of je een tweede wil toch? :)

Mijn vch was al in beeld voor mijn vriend maar die heb ik toevallig net de dag na de eerste date laten zetten :')

Bij tepelpiercings had ik ook al gezegd, betaal jij? Maar daar heb ik nog niet echt een duidelijk antwoord op gehad :')
Ja dat piercings hier een stuk duurder zijn dan wanneer ik ze in Canada had laten zetten en dat ik maar de prijs bij de plaatselijke piercer op moest zoeken. Eh ja die weet ik wel en die waar ik voor mn oor was geweest was nog goedkoper (maar wel een hele vriendelijke en schone jongen die ook alles mbt steriliteit goed uitlegde) maar als ik dan óók nog een vliegticket moet betalen wordt het wel héél erg duur :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:07

Mijn piercer die vraagt 60 voor tepelpiercing en 110 voor 2 tegelijk

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:14

Oei nu ben ik echt benieuwd hoe het slapen vanavond gaat! Ik had echt nooit verwacht dat ik hem er zo makkelijk door kon krijgen aangezien t toch 0.4 mm dikker is dan een oorbel.. Alleen t laatste stukje was even vervelend

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:14

Ik zou dan wrs naar dezelfde als Loes gaan en die vraagt 55 ps of 100 voor 2 geloof ik.
In Canada heb je bij de shop waar ik voor mn oor ben geweest 30$ Wednesday (is ong €21) voor een ringetje en ik geloof 40$ voor een staafje. Komt alleen nog wel btw van 13% op maar voor 45$ had ik mijn conch (ong 31 euro) maar had dan dus ook voor 45$ per stuk mn tepels kunnen laten doen.. is een stuk leuker dan de prijzen hier wat dat betreft :')

VCH heb ik ergens anders laten doen voor ik verhuisde en die vallen sowieso al nooit in die acties omdat het intiem is dus daar heb ik toen geloof ik $90 voor betaald

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:16

Degene waar ik heen ga is wel wat duurder maar daar weet ik van hoe hij is en hoe hij werkt. Is ook de enige beetje in de buurt.
Hij heeft tot nu toe al mijn piercings gezet dus ben wel blij met hem haha

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:28

De mijne zijn een bij elkaar geraapt zooitje haha :')

Mn 2 helixen en neus zijn geschoten.
Mn navel is bij de ene in Vdaal gezet (was sowieso ook pas 14 dus ja tot in hoeverre zoek je dat dan precies uit :') plus hij was zonder afspraak en die ander alleen op afspraak)
Tong bij "die ander"
VCH in Canada maar dat was een uur rijden bij vanwaar ik toen woonde. Was ik wel heel tevreden over maar toen ik bij mijn vriend introk ben ik nog een uur verder naar het noorden verhuist dus 2 uur rijden voor mn conch vond ik wat te veel van het goede, zeker omdat ik die kant nooit meer op ging :')

Bij die van mn tong was ik ook heel tevreden maar die zijn volledig over gegaan op alleen nog maar tattoo en aangezien ik niet terug ga naar die waar mn conch is gezet alleen maar vanwege de piercings moet ik toch wat nieuws hier weer zoeken :')

Overigens was ik ook heel tevreden over die waar mn conch is gezet. Hele aardige jongen, schoon en hygiënisch en legde ook uit waarom hij dingen op een bepaalde manier deed. Heeft mn oor gecontroleerd voor bloedvaten en dat andere meisje had zowel een industrial als een dubbele outer conch die netjes recht en naast elkaar zijn gezet. Dus ook als het niet voor de prijs hoefde zou ik daar wel naar terug gaan :) (ware het niet dat een vliegticket ook nog minstens 500€ is :') )

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:34

Haha ja dat maakt het lastig hè.
Ik ga altijd bij rings of pleasure in Haarlem bij rob. Is altijd zonder afspraak gelukkig haha

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:38

Ik ben de laatste keer bij tattoo Pijkie in Harderwijk geweest. ga daar wsl de volgende keer weer heen. :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:13

Blacky94 schreef:
Ik zou dan wrs naar dezelfde als Loes gaan en die vraagt 55 ps of 100 voor 2 geloof ik.

Ik was 50 voor eentje kwijt.. maar misschien dat hij er een vriendenprijsje van had gemaakt. Heb alles bij hem laten piercen. :D

Even offtopic, Ellen, zie dat je werk zoekt. Misschien (!) dat ik aan een zaterdag baantje voor je kan komen. Is wel in Zeist bij een bouwmarkt, waar ik ook werk, maar dan kan je met mij mee rijden. Ik werk (o.a.) elke zaterdag. Gaat wel om kassa en servicebalie. Stuur maar een berichtje als je geïnteresseerd bent. :j

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:29

Wow wat een verhalen! Leuk om te lezen! Een tepelpiercing begin ik niet aan al vind ik ze best mooi!

Oef, vanavond viel het balletje van mijn FH eraf. Ik stress want ik had nog nooit zelf een balletje er terug op gedraaid. Maar binnen 3 minuten gefixt.

Nog een vraagje, wanneer kan je een korter staafje door een kraakbeen piercing doen? Moet je dan de genezings periode afwachten?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:36

Dat is wel het beste ja om te wachten tot de genezingsperiode voor bij is. Zeker met kraakbeen piercings.. Anders heb je meer kans dat ie weer gaat ontsteken. :j

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 00:09

Ik heb al een nieuwe piercing gekocht voor in de onderste van mn triple, ik kon het niet laten :Y) maar ik wacht mooi nog 3 tot 6 maanden. (Stiekem durf ik m er ook niet uit te halen ook haha )
Dan maar even langer wachten en zekerder zijn dat het goed gaat. Vind staafjes die ik nu heb ook gewoon mooi.