Ik twijfel of ik vanavond ga.. tis gekkenhuis vandaag je moet echt een uur van te voren aanwezig zijn voor een plekje waarbij je niet weggestopt bent in een hoekje of een toegangsmuntje überhaupt
Ik ga zo ook maar een poging wagen voor pump. Is inderdaad altijd super druk op maandag en je moet er echt ruim van tevoren zijn! Ik ga ook liever op andere dagen, maar zit de rest van de week moeilijk..
Succes vanavond voor iedereen die gaat!
Aranel
Geplaatst: 24-11-14 19:18
Ik ga ook naar pump vanavond. Normaal ga ik altijd overdag maar deze week kan ik niet. Zal inderdaad wel mega druk zijn, en snel je plekje claimen kan ook niet want voor pump is nog een andere les
Dan is het bij ons handiger geregeld, je kunt je gewoon vast inschrijven voor bepaalde lessen. Wil je een keer niet meedoen dan kun je je via de website afmelden. Bij binnenkomst scan je je pasje bij de balie, that's it.
Hier ook heerlijk gepumpt vanavond. Helaas vanwege een schouderblessure de schouder onderdelen met lossr gewichten zonder gewicht moeten doen. Maar heerlijk kapot gegaan..
Ik heb ook heerlijke lessen gehad!! Echt fantastisch. Rug benen echt geknald. Triceps en Schouders geknald voel me heerlijk nu. Nou in bed met goede tijden en thee.
Ik val even binnen en ik lees veel goede dingen over het bodypump.Word je hier nou echt strakker van?
Dimple
Geplaatst: 25-11-14 08:56
Nou als ik zie hoe die meiden bezig zijn met body pump..........als je daar niet strak van wordt. WOW!
Hier zijn de lessen niet overal, niet hoeven inschrijven etc. Het lijkt me lastig om zo ver van te voren aanwezig te moeten zijn hoor. En afmelden in de sportschool.........ik kom wanneer ik kom hoor. Ik zou me dan ook echt vergeten af te melden Vreselijk vergeetachtig
Zometeen zelf rondje fitnessen, ook fijn.
Maakt iemand ook gebruik van de Powerplate? (trilplaat?) Weliswaar geen Les Mills, maar ik vind het zo vreselijk lekker en effectief!
Bodypump word je zeker strakker van. Gister avond pittig getraind en voel me nu kreun steun auw oef...
Dimple ik moet me alleen afmelden voor een les als ik gereserveerd heb. Zodat die plek voor een ander vrijkomt
Warboel
Geplaatst: 25-11-14 09:08
Ja hoor je wordt wel wat strakker van de Pump
Gisteravond weer fijn gesh'bamt! De instructeur moest het filmen, anders krijgt hij z'n certificaat niet ofzo. Was al de 5e keer geloof ik, het ging elke keer eerder mis, en gister maakte hij ook een paar foutjes. Ben benieuwd of 'ie binnenkort weer met z'n camera op komt draven
Ben morgen zowaar vrij, dus kan 's ochtends Sh'bammen en Pumpen
Dimple
Geplaatst: 25-11-14 09:13
hihihi leuk op de film zeg. Bij ons zijn ze ook korte filmpjes aan het maken voor op FB. En wie staat er te stuntelen bij de 1e stepsles?? VOORAAN?? Ahum..........
Nou het lijkt me gewoon lastig te moeten reserveren etc. Daar ben ik niet zo geschikt voor want ik zou dat zowiezo al vergeten te doen. Ik vind het gewoon lekker om te komen en gaan wanneer ik zin en tijd heb. Maar ik kan wel snappen dat sportscholen het zo doen want met 100 man in een zaal is ook geen optie
Nou, ik zo bang voor de drukte bij pump dus ik was een halfuur van tevoren aanwezig. Was ik nog maar de derde en de les was ook lang niet zo vol als normaal op maandag! Heerlijk gepumpt dus. We zijn de míx in gegaan, suuuper zware borst (normaal 6kg aan de barbell en nu echt com-pleet verzuurd met 5kg ) en ook super zware lunges. Stond helemaal te trillen! En raving van Brooklyn Bounce voor de schouders!
Ik had ook nog een goede plek gisteren, wel te weinig ruimte om alles te doen zo druk en dan mensen die tussendoor gaan opruimen zo hinderlijk want de les gaat gewoon door!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 25-11-14 10:28
Dat reserveren kan handig zijn als je weet dat je anders niet optijd bent omnog een plek te hebben! Op de clubs waar ik lesgeef doen ze het met pasjes... half uur voor tijd zijn die op te halen.
Sh bam filmen.... als je de opleiding hebt gehaald moet je je idd bewijzen door een film van je hele les op te nemen! Ik heb desrijds ook veel gefilmd maar dat kwam omdat ik zenuwachtig was als dat ding er stond
Mijn sportweek begint vanavond weer! 2 x jam 1 x sh bam en 1 x combat geven deze week doe ik t iets rustoger aan vorige week had ik nog zon spierpijn van het megakwartaal... was niet zo lekker
bij ons is maandag ook pump, dus dan join ik de maandag groep met jullie hihi!
Aranel
Geplaatst: 25-11-14 12:19
Hier waren we maar met z'n vieren bij pump gisteren Ik kon wel merken dat ik twee weken niet geweest was zeg! Spierpijn in mijn benen nu haha.
Dimple
Geplaatst: 25-11-14 15:06
Merel, waardoor ontstaat de pijn in je kuit? Weet je wat het is? Want zomaar doortrainen is ook niet goed als het geen tijd krijgt om te herstellen.
Maar euh......blondje vraag. Zijn alle Les Mills lessen dan ook allemaal op dezelfde muziek? Vanwege de releases en zo? Of hebben de instructeuren daar wel de vrije hand in?
Ben nl op zoek naar een liedje van de BB. Ik kan de tekst vinden en ook wie het origineel zong, maar niet degene die ik moet hebben............