Bhriseis schreef:Wauw komt t op den duur echt nauwelijks nog terug?
Bij mij wel, máár zoals gezegd, ik heb al niet zo heel veel haar onder de okselgrens.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:rossen is hier in de streek heel wat anders.
zowel kammen als seks hebben.
[***] schreef:_lies_ schreef:Ik stel me bij rossen ook iets anders voor
Nouja wie weet vermindert die activiteit wel echt de haargroei!
Ja ik dus ook! Maar goed, net als jij zegt lies, misschien als je maar vaak genoeg "rost" dat je haargroei minder wordt. Mijn oma (rasechte Amsterdamse)zei altijd als het over seks ging; "Op een snelweg groeit geen gras".
SAKKIA schreef:ZusJacobs schreef:Ik heb toevallig ook die van mijn moeder gebruikt, zeker 20 jaar oud.. Kort daarna dus een nieuwe gekocht (en mooi dattie is)
Maar pijn doet het evenveel hoor, de haartjes worden er immers gewoon uitgetrokken. Alleen is deze veel stiller (wat ik echt wel een must vindt) en gaat het sneller.
Kan zo'n ding dan nog meer lawaai produceren
Staat dan niet de hele buurt buiten om te kijken waar dat geluid toch vandaan komt?
[***] schreef:Foef is volgens mij Belgisch. Maar ik vind het echt een fantastisch woord!
Berdien schreef:Boekje zit bij de van Philips onder het plastic ding waar ze in zitten.
Oksels epileren lijkt me naar. En omdat je toch deo etc gebruikt en er zweet zou ik echt bang zijn voor ontstekingen daar.
Britt_Sisi schreef:Nou hij is besteld morgen gaat mijn andere been in de metamorfose. En jullie raden aan eerst douchen? Gewoon warm? Ik ben vanmiddag met een coldpack in ee weer geweest haha
Berdien schreef:Ik vind met een pincet je bikinilijn bijwerken vele malen pijnlijker dan met dit epileerding! Die ropt de haren er namelijk zo snel uit dat je de pijn bijna niet voelt. Ik had wel een paar kleine bloedinkjes, maar dat was puur een paar haarzakjes, geen hele bloedpartijen. Is nou twee weken geleden en het is nog steeds keurig. Ik denk dat de haartjes zo geschrokken zijn van de woestheid waarmee ze eruit getrokken zijn dat ze niet meer durven te groeien