[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:33

miekel92 schreef:
Oh je piercingballetjes kwijtraken op zo'n plek is altijd fijn, not:(
Bij mij was mn navelpiercing laatst ook losgegaan, uiteindelijk in mn broek terug gevonden :')
Bedankt trouwens voor de reacties op mn vorige vraag, heb er nog eentje:
Wie weet er een goede piercer omgeving Leeuwarden?
Die in Leeuwarden hoor ik slechte verhalen over (hoewel mijn navel daar goed is gegaan..) en hetzelfde geldt voor Sneek (had ik een vch laten zetten samen met een vriendin, hoorde van haar dat ze achteraf had gehoord dat hier langere staafjes in hadden gemoeten enzo). Dus nu opzoek naar een goede piercer (voor dus een tragus).. wil er best een stukje voor reizen (heb studenten OV) :)

Die in Leeuwarden raadt ik inderdaad ook niet aan, maar die in Sneek wel! :) Hier wel goede ervaringen! Joure schijnt ook goed te zijn, idem voor Heerenveen. Maar hoor meer over Joure! :j

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:39

_PassoaJus schreef:
miekel92 schreef:
Oh je piercingballetjes kwijtraken op zo'n plek is altijd fijn, not:(
Bij mij was mn navelpiercing laatst ook losgegaan, uiteindelijk in mn broek terug gevonden :')
Bedankt trouwens voor de reacties op mn vorige vraag, heb er nog eentje:
Wie weet er een goede piercer omgeving Leeuwarden?
Die in Leeuwarden hoor ik slechte verhalen over (hoewel mijn navel daar goed is gegaan..) en hetzelfde geldt voor Sneek (had ik een vch laten zetten samen met een vriendin, hoorde van haar dat ze achteraf had gehoord dat hier langere staafjes in hadden gemoeten enzo). Dus nu opzoek naar een goede piercer (voor dus een tragus).. wil er best een stukje voor reizen (heb studenten OV) :)

Die in Leeuwarden raadt ik inderdaad ook niet aan, maar die in Sneek wel! :) Hier wel goede ervaringen! Joure schijnt ook goed te zijn, idem voor Heerenveen. Maar hoor meer over Joure! :j

haha nu weet ik ook waar ik moet zijn voor piercing enzoXD

Lien_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:56

Ik heb een hele positieve ervaring met Passion for Piercing in Groningen, niet super dichtbij Leeuwarden, maar mocht je Groningen te doen vinden. Mijn buurmeisje had haar piercing daar ook laten zetten (we wisten het niet van elkaar!) en die was er ook erg over te spreken. :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:20

Lien_ schreef:
Ik heb een hele positieve ervaring met Passion for Piercing in Groningen, niet super dichtbij Leeuwarden, maar mocht je Groningen te doen vinden. Mijn buurmeisje had haar piercing daar ook laten zetten (we wisten het niet van elkaar!) en die was er ook erg over te spreken. :)

Ik ook. Heb er 2 md's en 2 tepelpiercings laten zetten. Bevalt me goed daar. Denk niet dat er snel iets bij komt, maar mocht het zo zijn, dan weer daarheen.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:35

Ik heb 3 piercings laten zetten bij Passion for piercing! Inderdaad echt aan te raden.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:56

Bedankt voor de reacties:) Groningen is niet zo heel ver, misschien een shopdagje van maken..

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:44

miekel92 schreef:

Het ligt niet om de hoek.. Maar je zei dat je wel een stukje zou willen reizen! (30 - 45 min geloof ik met de auto).
Ik raad die in Luttelgeest heel erg aan! Al mijn piercings daar laten zetten, nooit problemen mee gehad, nooit ontstoken. Zijn ook heel erg hygiënisch en laten dat ook van te voren zien (verpakkingen etc)

Dit is de website: http://www.tattoohans.nl , voor vragen mag je mij best pb'en :-).

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:45

alltimapanda schreef:
ik weet niet of expander ook piercing is maar ik vind van wel :p ik zit nu op de 4 mm (sinds dinsdag) ik bestel van te voren de plugs altijd al aangezien ik geen zin heb in vuil in me gaatjes met paardrijden als ze net wat groter zijn wie heeft hier nog meer opgerekte oorlel??

bedoel je tunnels? :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:06

Sylbana schreef:
alltimapanda schreef:
ik weet niet of expander ook piercing is maar ik vind van wel :p ik zit nu op de 4 mm (sinds dinsdag) ik bestel van te voren de plugs altijd al aangezien ik geen zin heb in vuil in me gaatjes met paardrijden als ze net wat groter zijn wie heeft hier nog meer opgerekte oorlel??

bedoel je tunnels? :)

expander is dat ding waarmee je oor strech

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:42

oh haha!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:55

en me oor is ontstoken leuk-.-'' haha

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 17:03

Je stretch?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 17:08

me 4 mm gaatje is ontstoken :(

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 17:22

Ben je van niks naar 4 gegaan dan?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 17:30

Kijk je uit voor "blow put"

geweldige spelfout. "blow out"

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 17:48

xDonja schreef:
Ben je van niks naar 4 gegaan dan?

ik ben van 1 naar 2 gegaan van 2 naar 3 en van 3 naar 4

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:13

Hoe lang zat daar tussen?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:18

joyce2 schreef:
Hoe lang zat daar tussen?

van 1 naar 2 een jaar van 2 naar 3 1 maand en van 3 naar 4 3 maanden

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:39

Hmm, dus ook niet super snel achter elkaar gedaan... Bagger zeg!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:43

joyce2 schreef:
Hmm, dus ook niet super snel achter elkaar gedaan... Bagger zeg!

het is altijd me rechter oor haha en ik ontsmet echt super goed

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:46

Ik mag toch hopen dat je niet ontsmet omdat de boel scheurt? In principe zou je aan (jojoba)olie of glijmiddel voldoende moeten hebben tijdens het stretchen... En daarna lekker insmeren met een verzorgend goedje!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:50

joyce2 schreef:
Ik mag toch hopen dat je niet ontsmet omdat de boel scheurt? In principe zou je aan (jojoba)olie of glijmiddel voldoende moeten hebben tijdens het stretchen... En daarna lekker insmeren met een verzorgend goedje!

ik stretch altijd onder de douche omdat het anders juist scheurt maar je maakt er wel een wondje van en dat moet je goed schoon houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:52

Yeah, ik ga morgen mn tweede piercing laten zetten bij magic piercing in Utrecht, heb er echt zin in en ben stiekem wel een beetje zenuwachtig.

xemmaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:59

Ik heb een gaatje bovenin mn oor en heb dat laten schieten. had er eigenlijk geen last van behalve na 2 weken ... toen heb ik t gewoon goed ontsmet. nu heb ik er helemaal geen last meer van.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:05

alltimapanda schreef:
joyce2 schreef:

ik stretch altijd onder de douche omdat het anders juist scheurt maar je maakt er wel een wondje van en dat moet je goed schoon houden

Nee, je hoort geen wondje te maken, dan doe je toch echt iets niet goed ;)

Edit: Hier wat meer info over hoe het hoort: https://www.alloverpiercings.nl/stretch-handleiding