Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karma schreef:Magrathea schreef:
Lachend? Serieus?
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/pol ... accineren/
Die mevrouw die je daar ziet lacht niet meer zoveel hoor.
Edit: die mevrouw in de rolstoel dus. Er is een uitgebreider interview met haar maar die kan ik zo gauw niet vinden.
Ik vind polio niet een onschuldige kinderziekte. Je trekt mijn comment totaal uit zijn verband.
Ik noem duidelijk mazelen en de bof, niet polio.
Leuk, die link van Een vandaag. Ze vermelden niet alles. Deze vrouw was stiekem wél ingeënt middels een “suikerklontje”.
Een vandaag laat overkomen dat deze vrouw, wat natuurlijk vreselijk is wat haar overkomen is, ongevaccineerd was!
Je bent niet automatisch beschermd/immuun als je gevaccineerd bent, dat is de angstgedachte waar men op inspeelt. Want welke ouder wil nou niet zijn kind beschermen?
verootjoo schreef:Dat is het enige antwoord wat ik tot nu toe heb gelezen.
Ik heb ook nog nooit een normaal antwoord op die vraag gelezen, wat vaccinatieschade nou precies inhoudt. En waarom dat erger is dan de schade van de ziektes.
Karma schreef:verootjoo schreef:Dat is het enige antwoord wat ik tot nu toe heb gelezen.
Ik heb ook nog nooit een normaal antwoord op die vraag gelezen, wat vaccinatieschade nou precies inhoudt. En waarom dat erger is dan de schade van de ziektes.
Ik had het al beschreven, enkele pagina's terug.
Vaccinatieschade is heel breed. Varierend van eczeem, ontwikkeling van voedselallergieen, altijd verkouden, oorontstekingen enz.
Tot spontaan ziek worden, in coma raken en ja, ook sterfte.
OOK in Nederland en dat zijn meer gevallen dan men denkt.
studiemiep schreef:Ook een goede zou zijn...kinderen die niet gevaccineerd zijn geen kinderopvangtoeslag of kinderbijslag......
(kost iets geld dan gaan "principes"ook ineens heel snel met het huisvuil mee naar buiten....)
tmr001 schreef:studiemiep schreef:Ook een goede zou zijn...kinderen die niet gevaccineerd zijn geen kinderopvangtoeslag of kinderbijslag......
(kost iets geld dan gaan "principes"ook ineens heel snel met het huisvuil mee naar buiten....)
En verhoogd eigen risico zorgverzekering
Zahlina schreef:Nee dan alleen maar een verhoogd eigen risico op de ziektes waar niet voor gevaccineerd is en waarbij die mogelijkheid wel bestaat.
Die deal zou ik zo maken, maar dan mag dat pas gaan gelden als via lab werk is bewezen dat mijn kind echt die ziekte heeft gehad en niet een vage constantering van een huisarts.
IMJ schreef:Zahlina schreef:Nee dan alleen maar een verhoogd eigen risico op de ziektes waar niet voor gevaccineerd is en waarbij die mogelijkheid wel bestaat.
Die deal zou ik zo maken, maar dan mag dat pas gaan gelden als via lab werk is bewezen dat mijn kind echt die ziekte heeft gehad en niet een vage constantering van een huisarts.
Maar voel jij je ook echt niet verantwoordelijk als jouw kind de mazelen krijgt en het kindje van de buurvrouw van 8 maanden krijgt het een paar weken later ook en komt te overlijden?
studiemiep schreef:Ook een goede zou zijn...kinderen die niet gevaccineerd zijn geen kinderopvangtoeslag of kinderbijslag......
verootjoo schreef:Dat is het enige antwoord wat ik tot nu toe heb gelezen.
Chubby schreef:studiemiep schreef:Ook een goede zou zijn...kinderen die niet gevaccineerd zijn geen kinderopvangtoeslag of kinderbijslag......
Heel eng zulke uitspraken. Je kunt ongevaccineerde kinderen ook markeren. Met een ster bijvoorbeeld.
Chubby schreef:studiemiep schreef:Ook een goede zou zijn...kinderen die niet gevaccineerd zijn geen kinderopvangtoeslag of kinderbijslag......
Heel eng zulke uitspraken. Je kunt ongevaccineerde kinderen ook markeren. Met een ster bijvoorbeeld.
Ryder schreef:Ik ken juist alleen maar mensen wiens kinderen (net als die van mij) allergisch geboren zijn. Mijn zoon is allergisch voor koemelkeiwit, ei, soja, peulvruchten, appel en nog een reeks dingen maar die allergieën had hij al voor zijn eerste vaccinaties, en ondanks langdurige BV (overigens vaccineren wij volgens een aangepast schema op advies van de immunoloog en arts van het CB, artsen denken echt graag mee als het kwetsbare kinderen betreft).
Ik ken veel ‘lotgenoten’ (mede-ouders van allergische kinderen) en vrijwel alle kinderen waren al allergisch binnen 4 weken na de geboorte. Dus ruim voor de eerste vaccinaties.
Dat er meer allergieën zijn tegenwoordig, ja. Maar ook dat komt omdat er meer naar gekeken wordt. Ik reageerde vroeger ook allergisch op melk maar daar is nooit verder naar gekeken en ik ben er gewoon overheen gegroeid, zoals meestal gebeurt.