Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cindequil

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:00

dankje!
Ja de inhoud viel op zich mee, geen heftige dingen, maar je word overal mee geconfronteerd waar je al jaren last van heb. De hele tijd vragen stellen, ook over de H kant van ADHD (ik heb vermoeden ADD) ja ben je bewegelijk met je handen /voeten/ moeilijk stilzitten? *is al hele gesprek aan het heen en weer wiebelen in stoel* Neeeeeeuh nergens last van <<) :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:09

Gelukkig is het nu voorbij, kan me voorstellen dat zoiets niet makkelijk is :(:)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:11

Achja, ik krijg 22e uitslag. Ze gaan volgende week donderdag vergaderen(doen ze alle nieuwe bijgekomen mensen vergaderen zeg maar) en dan die 22e erop krijg ik dus in gesprek de uitslag en hoe of wat verder.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:22

Nou dat is nog eventjes... Lig er niet te veel wakker van, die uitslag en resultaten op dat briefje veranderen niet wie jij bent :(:)

Je hebt de voorbije dagen toch flink doorgezet en je best gedaan, dat is iets om aan te denken en blij mee te zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:23

Idd niet te veel wakker liggen. Want bij mij veranderde er ook niks toen ik hoorde dat ik ADD had. Verklaarde alleen veel waarom mijn gedrag zo was.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:25

Nee hoor, ik wil ook niet dat iedereen denkt dat ik een compleet ander persoon ben(doe ik zelf ook niet), het zou voor mij duidelijkheid geven, een gevoel van rust, wetende dat ik niet alles expres doe etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:39

Cindeeh schreef:
Nee hoor, ik wil ook niet dat iedereen denkt dat ik een compleet ander persoon ben(doe ik zelf ook niet), het zou voor mij duidelijkheid geven, een gevoel van rust, wetende dat ik niet alles expres doe etc.

Dat snap ik. Toen ik het hoorde kwam er ook een soort van rust over mij heen.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:26

phormicola schreef:
Ik vind hardlopen zo'n...tja, nutteloze bezigheid. Iedereen doet het om af te vallen, maar ik heb nog nooit van iemand gehoort: "Jeetje, door dat hardlopen heb ik m'n hele lichaam getransformeerd." :')

wel mn mind getransformeerd, dat wel :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:32

Sall schreef:
Mizsz_Kitty schreef:
Zo, dag 21, level 3 voor het eerst overleefd. Vond het goed zwaar, maar er zitten een paar springdingen tussen, die kan mijn coordinatie niet aan :P Dus wil niet weten hoe dat er uit ziet :P

Jumping lunges en rockstarjumps? :+
Ik doe de shred nu voor de 2e keer en deze gaan mij nu redelijk := af
Ik heb die krengen vervloekt!!

die zijn idd echt killing hahahaha mijn vriendje lachte me ook altijd uit, coordinatie van een dronken slak :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:35

Ik ben blij dat niemand mij bezig ziet. Als mijn vriend het zou zien dan kan ik een zuurstoftank voor hem gaan aanschaffen. Zelfde als we Bert visscher of Jochem meyer ofzo kijken, hij ligt gewoon de hele tijd slap van het lachen :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:37

Ik ben 5 jaar geleden wel degelijk 25 kilo afgevallen, alleen door hardlopen en lijnen en zonder work outs. Dus het werkt wel degelijk. Het is dat ik vanwege medische redenen niet meer mag hardlopen maar anders was ik dat wel gaan doen.

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:39

Het zat niet mee vandaag en ik had eigenlijk geen zin...
Tóch die workout eruit geperst en ik ben blij dat ik het gedaan heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:14

Beetje uitgesteld maar ga zo weer beginnen. Dit keer met waterflessen van 1.5 liter. En daarna heerlijk douchen. Hopelijk morgen geen spierpijn want ik ga zaterdag stappen :')

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:21

Ik zit az psv te kijken, zo omkleden en dan laatste half uurtje mee shredden.
Heb net bedacht dat ik na die 30 dagen niet doorga met een ander programma...misschien paar keer in de week shred er bij houden. Begin wat gespierdere benen te krijgen wat mij eigenlijk tegenwerkt met paardrijden. En aangezien ik het niet doe voor het afvallen maar om fitter te worden, ben ik er niet heel blij mee dat ik nu een blokjesbuik krijg :o
Strak ala, maar het word een beetje te...

Wil wel de shred afmaken, zolang is 30 dagen niet om het vol te houden!

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:44

Ik wil even mijn vreugde met jullie delen! Ik zat er doorheen, vandaag is de griep bij mij echt uitgebroken en zo naast die menstruatie maakte het me een emotioneel wrak. Ook een schuldgevoel, want shred gaat zo echt niet :( Dus dacht ik; op de weegschaal kan ik het beste nu doen, met menstruatie ben ik toch altijd zwaarder en ik voelde me toch al slecht, maar.. Ik ben een kilo afgevallen vergeleken 2 weken geleden! Ik ben sindsdien wel wat op mijn voeding aan het letten maar dat het zo snel zou gaan vind ik echt fijn!
Mijn streefgewicht is nu nog maar 2 kilo van me verwijderd en wil die het liefst in augustus bereikt hebben, dus ik ga rustig door :)
Nog 2x level 3 en ik ben met shred klaar, op naar ripped!

(sorry voor mijn egopost)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:46

Hoera Nikki! Goed gedaan *\o/*

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:54

Ohyeah, dag 6 zit er op :D

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:01

Ik kreeg een PB vol met spelfouten dat Evy/start to run illegaal is en dat het bericht verwijderd (maar dan anders geschreven) is. Dit ter info voor de liefhebbers.

Geen shred voor mij vanavond, moet van lief verplicht een avondje ontspannen op de bank :+

(En ontspan adem in ontspan adem uit, nog 2, kom op je kunt het!)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:06

Ai ai ai, ik voel mn kuiten een beetje zeuren :') Vandaag iets meer gewicht gebruikt. Ach dan slaap ik vast wel lekker! Nu lekker douchen en slapen.

Oh god, ze zijn hier in de buurt feestje houden ... _-:( Achja, even doorbijten, ik val toch altijd zo in slaap :')

Goodnight Fella's :wave:

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:47

Net shred level 2 voor het eerst gedaan! Maar jeetje die is zwaar! Echt onderschat!

Vinden jullie het verschil tussen level 1 en level 2 ook zo groot?

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 00:08

phoe zojuist workout 2 ( body revolution) nog maar even gedaan! gelukkig kan ik morgen wat langer blijven liggen :)

mijn internet is ontzettend beroerd op het moment dus nog niet de kans alles bij te lezen..

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 07:09

Juangi schreef:
Net shred level 2 voor het eerst gedaan! Maar jeetje die is zwaar! Echt onderschat!

Vinden jullie het verschil tussen level 1 en level 2 ook zo groot?

Ik heb gister ook voor het eerst level 2 gedaan en dat viel idd niet mee! Level 1 deed ik echt op mijn sloffen en nu moest ik echt diep gaan! Heb alles kunnen doen, maar tegen het eind zwalkte ik echt op mijn benen. Vind hem wel weer heel leuk! Alle oefeningen zijn aardig te doen zodat ik extra gemotiveerd ben om ze ook goed te doen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 08:41

Ik vind level 2 nog steeds enorm pittig en zit al op dag 6 :=

Kan het kwaad om een level wat langer te doen dan 10 dagen, weet iemand dat?

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 11:25

Watermelon schreef:
Het zat niet mee vandaag en ik had eigenlijk geen zin...
Tóch die workout eruit geperst en ik ben blij dat ik het gedaan heb!

Dat voelt goed dan he! Ik heb gisteren helaas echt geen work out kunnen doen... Om 6 uur het wekkertje om van Brabant naar Groningen te rijden voor een stel velgen. Daarna nog wat anders en was pas om 10 uur thuis, vond het van de zotte om dan nog iets te gaan doen.. Vanavond maar weer dan!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:23

Zo, hier dag 22 van de shred gedaan. Was weer flink zwaar, maar voelt wel weer goed!