Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 16:57

Ik snap jullie niet helemaal.. Je krijgt toch een sportbh bij de kliniek waar je geopereerd wordt, met de optie om er nog één bij te nemen?? Zo was het bij Velthuiskliniek wel..

Gianti

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 16:59

Niet gedaan reanimeren.. moest protocollen maar voorlezen en controleren
..

Nee rainbow is niet bij elke kliniek/ziekenhuis zo

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:03

Als ik jullie zo lees ben ik echt nog steeds blij dat ik naar Velthuis ben gegaan.. Heb bijna geen pijnklachten gehad.. behalve de dag na de operatie, toen had ik echt pijn.. De nacontrole na een week en een week erna zijn de hechtingen eruit gehaald.. Telefonisch nog een nacontrole gehad met navraag over de pijn en de medicatie die ik moest nemen enz..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:11

Ach voor die 1000 euro minder heb ik geen probleem zelf sport bh te halen :P pijn verschilt gewoon erg per persoon :P

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:25

Ik kreeg mijn bh ook en heb weinig pijn gehad. Pijn ligt niet aan de chirurg naar aan de soort ingreep en aan de patiënt zelf.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:55

Ik heb geen sportbh gekregen, maar had ook geen verband erom heen :)
Heb zelf een sportbh gehaald omdat ik dit prettig vond, maar was niet noodzakelijk.

En net wat Benangelique zegt, voor de spier, achter de spier, half voor half achter, hoe groot enzovoorts, heeft daar zeker mee te maken. En met jezelf ook idd ;)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:56

Ik heb een verband gekregen voor 2 weken met de beruchte martelband erbij. Na de 2 weken mocht ik "gewoon" een sportbh aan.
Bij mijn kliniek heb ik gratis nazorg tot een jaar. Dus alle controles en eventueel complicatie's. Vorige week gebeld voor een controle na 6 maanden en kon binnen een week terecht :) Chirurg kan ik ook 24/7 bellen of zelfs smsen.

Voor de spier geeft beduidend minder pijn dan dual plane of onder de spier.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 18:37

Ik heb voor Dual-plane gekozen, omdat dit in mijn ogen bij mij het mooiste resultaat gaf.. De arts was het er mee eens en gezien mijn niet al te magere bouw kon het zelfs nog een maatje groter.. Maar dat was wel het uiterste.. Ik heb gekozen voor de D-cup.. Er is per borst 560cc bij gegaan.. Bij de nacontrole was de arts super tevreden over het resultaat.. Ik ook trouwens.. Ben er na 7 maanden nog steeds super happy mee.. *\o/* *\o/*

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:34

Ik heb voor de spier 300 CC en maat 70E/F. Vind t altijd grappig dat vulling weinig zegt eigenlijk

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:39

Ik heb voor de spier 280cc en sport bh 70D en die zit strak. Heb trouwens weinig vocht. Ben benieiwd waar ik op uit kom.

Voel trouwens wel in mijn rechter borst als ik van zit of lig stand wissel een soort lichte trekking aan de hechting, maar lijkt alsof het de binnenste hechtingen zijn. Doet geen pijn trouwens.

Ik kreeg gewoon sport bh mee van kliniek, en ze hadden verkeerde maat gegeven dus kreeg ik zonder kosten een 2e er bij. En heb voor de afwisseling zelf de Anna carefix gekocht.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 23:01

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 23:09

Heb gereageerd in je topic :)

Erg jammer dat je niet happy bent.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 23:15

Ik ga even lezen :)

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:23

Mag ik me hier ook melden :wave:
Ik zit al jaaaren. Sinds mn 16de al aan een borstvergroting te denken(ben nu 25) maar nooit de stap durven te zetten. Inmiddels wel zover dat ik het nu echt graag wil en ook ga doen. (Nu alleen nog laatste deel sparen haha)
Ik heb nu vrij weinig tot niks.. 70a.

Zit me wat te orienteren op klinieken in het noorden vh land.

Waar hebben jullie het laten uitvoeren? :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:33

Welkom! Oooh jij kijkt er ook al zo lang naar uit! Dat had ik idd ook! En 4 jaar terug kwam mijn droom uit Hihi!
Ik heb geen ervaring met klinieken in het noorden, dus daar kan ik je niet bij helpen helaas!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:44

Niet een kliniek in de buurt kiezen omdat dat lekker makkelijk is, maar gewoon echt een goede met een chirurg waar je vertrouwen in hebt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:55

Romanoff schreef:
Mag ik me hier ook melden :wave:
Ik zit al jaaaren. Sinds mn 16de al aan een borstvergroting te denken(ben nu 25) maar nooit de stap durven te zetten. Inmiddels wel zover dat ik het nu echt graag wil en ook ga doen. (Nu alleen nog laatste deel sparen haha)
Ik heb nu vrij weinig tot niks.. 70a.

Zit me wat te orienteren op klinieken in het noorden vh land.

Waar hebben jullie het laten uitvoeren? :)

Wat spannend dat je eindelijk stap zet!!!

Ik zou op het borstenforum eens rondkijken! Daar staat heel veel informatie :D

Ik ben bij Nio gegaan in A'dam. Ik zou nirt naar locatie kijken, maar welk werk je je aanspreekt.. vind toch dat elke chirurg andere borsten maakt :)

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 05:24

Toen ik me aan het oriënteren was, heb ik diverse gesprekken gehad met vrouwen die het al hadden laten doen.. Eentje ervan adviseerde me om naar het ziekenhuis in Leeuwarden te gaan.. Aangezien dit niet echt in mijn buurt ligt (1,5 à 2 uur koetsen) heb ik voor Veldhuiskliniek gekozen.. Succes met je zoektocht en wens je hele mooie borsten toe..

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 07:21

Bedankt!
Ik zelf heb een goed gevoel bij Bergman clinics. In een ziekenhuis, heb ik altijd ideee dat je een nummer bent ipv patient.
Mn voorkeur is dan toch een prive kliniek

Locatie maakt niet uit, wil best naar A'dam als ik me daar prettiger voel.
Alleen heb zoiets vn stel dat er wat is, wil ik wel zosnel mogelijk er zijn en niet 2 uren rijden.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 15:39

Er zijn flink wat dames die een paar honderd km rijden voor hun boobies hoor. Zeker bij een meer "speciaal" geval (denk aan: tubulaire borst, grotere maten, specifieke operatietechniek willen..)
Als er wat is, heb je altijd een spoedlijn. Ik kreeg het persoonlijke nummer van mijn arts en kan hem 24/7 bereiken. Zelfs via whatsapp als ik wil, hihi. Maargoed, mijn arts zit in België.

Maak een aantal afspraken links en rechts. Bekijk wat de artsen zeggen en waar jij je goed voelt. Misschien voelt je streekziekenhuis 10x beter dan een grote kliniek. Of andersom natuurlijk.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 16:57

Klopt, ga ik ook zeker doen :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:33

Haha zo apart dat sommige zich bij ziekenhuis nummertje voelen... ik had dat juist bij velthuis :P gelukkig maar aangezien ik alleen in ziekenhuis geopereerd mocht worden

Ik ben vandaag 5 weken PO en wouw ben er zo happy mee!! Zijn in 1x stuk zachter en mooi decolleté :D

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:22

Ik wil ook heel graag een borstvergroting , eigenlijk al heel lang.
Weet ook al waar ik geopereerd wil worden (gewoon in het plaatselijke ziekenhuis hier :) ) , ben al op consult geweest, ben er opzich helemaal klaar voor, krijg alleen het geld niet bij elkaar :'(
Was vanmiddag nog met mijn vriend in de stad, zag onwijs leuke bh's maar stond op push up, vond alleen dat er weinig vulling in zat maar wou het toch passen, op goede hoop. Maar ik voelde me net een meisje van 12 , en de push up deed niks voor me wat voor mij betekent dat m'n borsten dus zelfs te klein zijn voor een 75A bh.. Ik draag nu altijd dezelfde saaie zwarte maximizer, maar ik heb al niet veel te besteden dus heb ik maar 1 bh.. Ik wil ook gewoon leuke lingerie kunnen kopen enz en me fijn voelen in m'n eigen lichaam maarja zou niet weten hoe ik aan het geld moet komen.
Ben daarnaast ook nog eens van slank naar zwaar overgewicht terug naar slank gegaan en dat heeft mijn borsten ook niet veel goeds gedaan..

Accz ben ik ook ooit geweest voor consult maar die zou ik echt afraden.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:25

Kijk eens bij New yorker! Daar haalde ik mijn bhs vandaan :)

Ik deed structureel maandelijks geld op aparte rekening.. en na 4 jaar had ik in 1x gels bij elkaar.. ik was scholier/student nu, dus dan gaar ook niet zo sn

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:28

Gianti schreef:
Kijk eens bij New yorker! Daar haalde ik mijn bhs vandaan :)

Ik deed structureel maandelijks geld op aparte rekening.. en na 4 jaar had ik in 1x gels bij elkaar.. ik was scholier/student nu, dus dan gaar ook niet zo sn

Dat probeer ik inderdaad ook maar nu een kapotte scooter, plus een dikke tandarts rekening die er aan zit te komen omdat mijn hele gebit opgeknapt is/word, dan is het spaargeld gauw weer op.
Maar goed we gaan gewoon door :)

New yorker hebben we hier helaas niet.. :(