Menino schreef:melody7 schreef:Dan is het wel fijn ja! ik vind die prijzen daar echt fijn, een vol mandje en je hebt nog nieteens voor 10 euro
ja klopt,Ik had laatst make-up doekjes, potloden, gummen, een puntenslijper en een grote (aardewer) pasta kom.... En ik was €2,57 kwijt...
hiephoi
Dat kosten normaal alleen make-updoekjes al
Ja toch
 ik vrijdag ook heel zo'n mandje vol en ik had iets van 15 euro, echt niet veel 

, even wat ik aan mijn moeder getypt heb aangezien ik moeilijk praat over trouble :

maar de wereld draait inderdaad niet alleen om jou, en misschien moet je een beetje positiever in het leven gaan staan en zeggen! ja ik kan het en ik wil het...                                                         
 , op maandag ben ik normaal bij pa en ma maar dat kon ivm het missen van een fiets niet en dat mis ik best wel.. Even mijn neefje zien even een goede maaltijd...                                                         
 . Veranderen is heel moeilijk zeker met het jongetje naast me wat ik vandaag even flink heb laten flippen , ik zei alleen maar dat hij zich niet moest bemoeien met iets... Gelijk boos en ik was maar een poedersuiker  
 , tsja dan heb ik het weer gedaan...