Zo! Dat is nog eens resultaat! Heb je echt het schema gevolgd en twee maanden 6 dagen in de week getraind?
Ik heb even een baalweekje. Ik zat er woensdag echt helemaal doorheen, dus ik heb even een stap terug genomen. Ik was zo moe, had nergens zin in, gewoon geen energie. Ik heb dus even niet gesport, wel nog wat paardgereden. Vanmiddag probeer ik weer te gaan hardlopen en als dat een beetje lukt, pak ik morgen insanity weer op. Dag 6 van maand twee moet ik doen.
livo
Geplaatst: 30-06-13 13:21
de eerste fotos zijn gemaakt precies 6 weken na de geboorte (keizersnee) van mijn dochtertje...ik heb na deze 60 dagen een rustweek ingelast (beetje hardlopen en core and balance oefeningen. Daarna nog een keer opnieuw de tweede fase (laatste 4 weken) die hebben namelijk toch het meeste resultaat geboekt
livo
Geplaatst: 30-06-13 13:24
Ja Annetje ik heb echt 6 dagen in de week gedaan het hele programma gevolgd...en das best lastig qua tijd ook. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik alles samen metmijn vriend heb gedaan en als je het met zijn tweeen doet is het wel een extra stok achter de deur en wil je niet voor elkaar onder doen. Ik heb ook wel inkakkers gehadmaar achteraf had dat toch meestal te maken met het eetpatroon...of te weinig of teveel....
we hebben echt wel eenpaar keer savonds om half tien nog in de tuin staan insanity-en...ja en dan voel je je wel achterlijk...maar ook wel bikkel...stuk discipline...als je een keer overslaat ben je gevoelsmatig over de grens en kun je vaker overslaan. (dat geld dan voor mij)
Heee wilde net vanavond gaan beginnen aan mn eerste insanity workout en kom ik dit topic tegen....berichten over niet meer lopen van de spierpijn bemoedigd niet echt. Heb van het weekend lopen feesten en daarbij door mn enkel gegaan, daarbij in maart van paard gevallen en nog steeds last van mn knie holte en dat zet ook weer op (hetzelfde been) als ik een tijdje heb gezeten is het ontzettend stijf en val ik bijna om....
Maargoed het resultaat van Livo motiteert wel! Dus ga toch beginnen vanavond, anders blijf ik het vooruit schuiven. Heb alleen nog geen matje, sportschoenen/kleding e.d.
Denk alleen niet dat ik kan opdrukken. Hoe doen jullie dat met oefeningen die je niet kan? Gewoon in beweging blijven en proberen?
Oh ja vast! Maar 15 keer lukt zeker, ook ongetraind En dat zijn dan wel echt diepe pushups. Misschien scheelt het dat ik vrij licht ben, heb ik ook niet zo veel belasting
Ik ben inmiddels helemaal gestopt met Insanity.. dit is echt waanzig Ik had steeds meer last van mn knieen en dat springen is echt funest. Ik ben nu begonnen met Jillian en dat kan ik goed volhouden.. Wel doe ik daarbij de last minute abs van hiphopabs..
Ik ben heel blij met mijn keuze en ik zie nu al resultaat (voor mij ging het namelijk om conditie, lovehandles en mn cellulite...._
haha dat opdrukken lukt mij nog steeds niet echt Eerst kon ik nog geen milimeter, want ik stond dan al te trillen op mijn armen en storte vaak in Nu kan ik denk ik een cm of 5 á 10 omlaag.
Ik wilde het vandaag weer oppakken na een week rustig aan doen omdat mijn lijf daar om vroeg, maar helaas geen tijd gehad met de studie. Morgen werken, dus woensdag doe ik een poging met de Max interval plyo.
xNicolx
Geplaatst: 01-07-13 22:45
Zo ik ben maar begonnen bij de fit test. Was hels maar heb t gered.
Maaree ik heb 13 workouts (incl fit test) hoe weet ik nu welke ik moet doen?
En je hebt 1x per week rust dag maar als je om de 14 dagen dit test moet doen dan heb je toch maar 1x in de 14 dagen rust dag?
Monnie_
Geplaatst: 02-07-13 09:01
FF op google intypen schema insanity dan vind je het meteen.
Ik was gisteren naar bodycombat geweest, en sinds ik insanity doe doe ik alles op mn tenen opdrukken Lekker impressive als enige
xNicolx
Geplaatst: 03-07-13 16:14
Nou dag 3 ook gehad! Hoe lang gaat 't duren dat je niet meer zo vreselijk staat te hijgen? Pff vind het wel zwaar hoor.. Maar nog 57 te gaan. Hoop dat het elke x uit gaat komen met tijd want wil niet overslaan!
Ik ben gestopt met insanity en hiphop abs. Ben begonnen in de sportschool is toch wat meer begeleiding voor je houding etc
Ga morgen een les b kick mee doen en na de zomer begin bootcamp.
Succes meiden! Ik blijf jullie wel mee aanmoedigen!
xNicolx
Geplaatst: 04-07-13 14:53
Oké ja ik had gehoopt dat als ik meer conditie had ik 't ook beter ga volhouden. Maar dat gevoel van pfffff ik kan bijna niet meer, waar ben ik aan begonnen, dat blijft dus
Ja dat blijft...net als je denkt dat je t beter vol kunt houden begint de volgende fase ...maargoed hij blijft roepen "push it" dus je blijft maximaal gaan....maar t geeft wel een stukje gewenning hoor
Ik vind het vooral grappig dat hij altijd nét 'feeling strong!' zegt wanneer ik ingestort ben of lig uit te puffen.
Winged
Geplaatst: 04-07-13 20:07
Annetje schreef:
Ik vind het vooral grappig dat hij altijd nét 'feeling strong!' zegt wanneer ik ingestort ben of lig uit te puffen.
Herkenbaar... En dan denk ik 'wtf??? NEEEEEEEE'
knollina
Geplaatst: 04-07-13 22:30
Wauw, wat een super resultaat zeg, hierboven!
Sinds vandaag ben ik ook begonnen (naar aanleiding van dit topic)... mn conditie viel me flink tegen net met de fit test! Ik hoop echt dat ik de discipline kan vinden om het elke dag te doen. Doen jullie het 's ochtends of 's avonds? En is een van de twee beter/gezonder/effectiever? Kan me voorstellen dat 's ochtends beter is doordat je je metabolisme een boost geeft.. maar van de andere kant is het niet heel fijn als je niet kan lopen van de spierpijn, om er nog een work-out achteraan te gooien ?
Leuk dat ik op bokt hier een topic over tegen kom! Wil dit ook wel beginnen, lijkt me leuk tot het uiterste te gaan, voldoening eruit te halen. Ik ben ook iemand die even mijn frustraties moet kwijt kunnen Ik ga al wel iedere ochtend hardlopen, rijd elke dag paard, train IPO met de hond en let op mijn eten. Kan dit ook gecombineerd worden met iets anders? P90x ab ripper x doe ik ook al een tijdje vandaar.
hafpower
Geplaatst: 09-07-13 14:42
Ik hier ook begonnen eerst maar even wat filmpjes bekeken en op smartphone mee gedaan. Heb gister besteld op marktplaats en hoop het morgen binnen te krijgen! Wil het in combinatie met shakes gaan doen. Ben heel benieuwd,het is echt wel insane he?!!!