Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lucifertje schreef:joyce B schreef:Met 24 weken moet je gewoon bevallen. Tegenwoordig kunnen ze zulke kindjes zelfs in leven houden met een bepaalde kans. Ik wil je niet kwetsen of het je moeilijk maken maar waarschuwen voor de impact die het kan hebben en de zwaardere ingreep.
Heel veel sterkte...
Dit is gewoon echt onmogelijk. De longetjes zijn nog niet eens is volgroeid en deze kindjes zullen ze niet in leven houden. Wat heeft dat trouwens voor zin?
lucifertje schreef:joyce B schreef:Met 24 weken moet je gewoon bevallen. Tegenwoordig kunnen ze zulke kindjes zelfs in leven houden met een bepaalde kans. Ik wil je niet kwetsen of het je moeilijk maken maar waarschuwen voor de impact die het kan hebben en de zwaardere ingreep.
Heel veel sterkte...
Dit is gewoon echt onmogelijk. De longetjes zijn nog niet eens is volgroeid en deze kindjes zullen ze niet in leven houden. Wat heeft dat trouwens voor zin?
TS: Ik ben een stille meelezer. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst en ik hoop dat je er goed doorheen komt.
kiki1983 schreef:Heel veel sterkte TS! Ik wil je er wel op wijzen dat op welk moment dan ook. Zelfs als je al op de behandeltafel ligt je nog van mening kan veranderen. Niet doorgaan met iets wat je eigenlijk niet wilt vanwege andere mensen. Dit is waarschijnlijk de grootste beslissing die je ooit in je leven zult maken en welke beslissing de juiste is dat is aan jou en laat je alsjeblieft niet door anderen beinvloeden.
Lante schreef:Sterkte TS.
Ik vind de reacties als hierboven wat ongepast, TS is is volgens mij niet iemand die zich zelf eerst niet verdiept in alles er om heen. Ik denk dat het voor haar een weloverwogen beslissing is en ik vind dat je daar vanaf het moment dat de beslissing genomen is respect voor moet hebben, ongeacht wat je er zelf van vindt.
Lante schreef:Sterkte TS.
Ik vind de reacties als hierboven wat ongepast, TS is is volgens mij niet iemand die zich zelf eerst niet verdiept in alles er om heen. Ik denk dat het voor haar een weloverwogen beslissing is en ik vind dat je daar vanaf het moment dat de beslissing genomen is respect voor moet hebben, ongeacht wat je er zelf van vindt.

Lente schreef:TS; een abortus provocatus kan zowel emotioneel als fysiek vrij heftig zijn. Doe dus rustig aan en vertroetel jezelf een beetje