30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:50

Ik train op twee sportscholen, de ene is voor mij 50 euro omdat ik student ben (anders rond de 80), vind het duur, maar hij is wel super groot, kan altijd alles doen wat ik wil daardoor. Je hoeft nooit te wachten op en apparaat of iets dergelijks. Ook zit er sauna ed bij. Maak ik niet dagelijks gebruik van maar wel zeker 2 keer per maand. De andere sportschool is voor mij gratis, omdat ik er werk. Als mijn contract dan ook afloopt bij de andere stop ik ermee. Puur voor het geld. Het nadeel is dat het bij mijn werk wel eens erg druk is, en dat je moet wachten. Daar heb ik een bloedhekel aan. Vooral als ik zelf een schema heb waaraan ik me wil houden. Maarja aan de andere kant...als ik er niet voor betaald. Normaal is het daar trouwens 35 euro voor onbeperkt fitness, en 50 euro voor inclusief alle lessen (en dat is veeeel). Voor studenten is het overigens weer een stuk goedkoper.
Maar ik vind het altijd zeer motiverend werken als ik daar ben, en er allemaal andere mensen zijn, dan wil ik extra doorzetten en doorgaan! En ik vind het gezellig :) Vooral omdat ik heeeel veel thuis studeer, en het dan heerlijk vind om er even uit te gaan.

Ik heb met sporten ook erge last van mijn borsten, heb op het moment geen goede sportbh, maar wel hele lastige borsten. Ik heb 75/80E. Maar zo zien ze er niet uit :D Ze zijn zeg maar heel breed, en niet zwaar. Daardoor heb ik al problemen met gewone bh's, en denk ik dus ook met sportbh's. Dus als iemand nog een aanrader heeft....

Ik heb nu trouwens nog geen last van vanochtend, maar misschien komt dat nog. Ik weet ook niet of het uitmaakt omdat ik normaal al dagelijks sport!

En Raponsje als je dat dan doet met je baby, wel even een foto maken he!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 18:52

Amaryllis schreef:
Wat zou ik toch zonder Bokt moeten.. <3

top-topic dit, heb me aangemeld en ga het allemaal eens bekijken en doorlezen :)
Welkom! :D Succes met doorlezen. We gaan best hard. echt TOP dat er zoveel mensen meedoen! *\o/*

Fiffill schreef:
Ik zie hier heel vaak kipfilet langskomen trouwens, wat zou daar een goeie vegetarische vervanger van zijn?
Arm-schommels :')

Overigens Shred ik in het weekend s'ochtends en doordeweeks s'avonds.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 18:55

Julia schreef:
Nou, ik heb dumbells geleend van mijn sportverslaafde ex. Zijn wel 3 kilo. Ja, kan wel.. Nou zwaaaaar. Ooohooo :') _O-
Haha dat is wel een grote stap ja :') Maar deze kun je misschien nog gebruiken bij level 2 en/of 3? Pff 3 kg lijkt me vooral zwaar bij die oefening waar je je armen gestrekt naar voren, tot ooghoogte, moet doen %)

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:57

Grrr! ik helemaal klaar om te shredden zegt laptop: ERROR! Grrrr!!! voor dit soort gevallen zouden dvd's dus handig zijn want zou ik ze ook gewoon op mn tv kunnen doen :P

Raponsje: vind je het misschien makkelijker om voor wat meerdere mensen tegelijkertijd die dvd's te bestellen?

Ik doe het ook voor het eten, als ik eenmaal heb gezeten en heb gegeten dan kom ik echt niet meer overeind dus hup gelijk vanuit mijn werk en dan mag ik na mijn eten nog ff lekker op de bank blijven hangen voor ik naar stal ga :D

Ah! laptop geeft weer teken van leven! *\o/* Poging 2! :wave:

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 18:59

Talisa schreef:
Rebel_Jits schreef:
Ik ga vanavond voor dag 4, heb de hele dag in bed gelegen met hoofdpijn en misselijkheid :o

Same here, ook dag 4 en ben ook ziekig.. Hele dag al duizelig en slap. Ben benieuwd wat dat wordt straks :=
Hier ook een zieke/kwakkelend persoon. Hoorde net op de radio dat er weer een griepepidemie aan komt :7
Maar ga zo wel even shredden, al is het alleen al om de ziektekiemen eruit te zweten!

@ Tootz: dat is wel een goed idee ja, voor het eten! Dan hoef je ook niet te wachten met de work-out totdat je eten is gezakt.. en heb je na het shredden s'avonds later ook geen honger. Thanks voor de tip! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:00

Sabini schreef:
Fiffill schreef:
Ik zie hier heel vaak kipfilet langskomen trouwens, wat zou daar een goeie vegetarische vervanger van zijn?
Arm-schommels :')

Flauw :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:01

Ik ben vorige week al ziek geweest, hopelijk slaan ze me dit keer over. :+ Belangrijkste drie weken van het jaar op dit moment!

Nog een uurtje en dan mag ik weer, woei :D

Geke_Lizzy

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:14

Ik ga nu aan les 1 beginnen, ik ben benieuwd :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:17

Geke_Lizzy schreef:
Ik ga nu aan les 1 beginnen, ik ben benieuwd :)

Succes!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:26

Anne. schreef:
J_Onne schreef:
En ik weet niet wie het zei, maar ik heb sportbh's van Anita, met een 75D cup. Zijn er bh's die nog steviger zijn?

Jazeker, de ShockAbsorber lvl 3 of 4 (voor paardrijden iig) :)

Zijn die steviger dan de Anita? Lees daar zoveel over dat ik die nog eens wilde proberen, maar dan weet ik dat ik die moeite niet hoef te doen :+
Ik gebruik al jaren schockabsorber lvl 4 voor het paardrijden en ik heb geen hobbelende borsten. Heb een 75E overigens.
Voor deze workout gebruik in mijn oude/reserve sportbh's die in de loop der tijd wat aan stevigheid in hebben moeten leveren. Gaat ook nog prima.

Ik probeer het 's ochtends te doen. Wisselend voor of na het eten, maar zorg wel dat ik naderhand altijd iets binnen krijg.

Die holle rug moet ik ook eens op gaan letten. Ik heb het idee dat mijn buikspieren onder het werk aan het uitkomen zijn en dat kan best wel eens aan die holle rug van mij liggen.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:28

TamiBambi schreef:
Ik heb met sporten ook erge last van mijn borsten, heb op het moment geen goede sportbh, maar wel hele lastige borsten. Ik heb 75/80E. Maar zo zien ze er niet uit :D Ze zijn zeg maar heel breed, en niet zwaar. Daardoor heb ik al problemen met gewone bh's, en denk ik dus ook met sportbh's. Dus als iemand nog een aanrader heeft....

Ik heb dat ook... wel een paar maatjes kleiner :o (75B/C), maar vooral bij sport bh's 'vult' de cup zich niet genoeg om iets te doen :(

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:29

Ik heb een sportbh van de H&M, maar ik heb maar een kleine B-cup, dus bij mij is die prima. Kan jullie er verder ook niet bij helpen!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:35

Voor de mensen met rugklachten tijdens de buikspieroefeningen:
Yep, komt inderdaad doordat je je rug hol trekt. Je moet je bekken meer kantelen dan, waarbij je je rug tegen de grond duwt. Makkelijker gezegd: span je buik HEEL erg aan en doe dan de oefeningen.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:37

Ik kreeg als tip voor mijn rug (van de fysio.. uuh mn moeder :p) om mijn benen omhoog te leggen (ergens op, de rand van mn bed bijv) bij de gewone buikspieren, zodat je heupen al automatisch meer gekanteld zijn..
Bij die oefening waar jullie het over hebben, misschien zorgen dat er iets net onder je kont ligt? Zodat je je bekken al wat kantelt voordat je begint? Ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat hihi :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:42

Liselot schreef:
Zo, het hele topic doorgelezen (je moet toch wat als je ziek bent) en ik wil ook mee gaan doen! Mijn conditie is zwaar dramatisch, sport ook helemaal niet op het moment. Op mijn werk krijg ik wel flink wat beweging, maar dat is natuurlijk heel anders dan sporten.
Matje heb ik al, moet dan alleen nog dumbells hebben. Geloof dat ik laatst bij de HEMA die dingen zag liggen voor een leuk prijsje, dus ga daar wel eerst even kijken

Probleem bij mij is mijn doorzettingsvermogen, ik begin altijd heel fanatiek, maar na een keer of 5 ben ik het zat en stop ik er mee. Iemand tips om dat te doorbreken?

Iemand vinden uit dit topic met hetzelfde probleem en elkaar iedere dag een schop geven? Ik offer me vrijwillig op want ik ken dit probleem. :+

Ik heb net dag 1 erop zitten, vol goede moed er tegenaan dus...
Spiertjes zijn moe. Heb ook de meeste problemen met de push ups en daarna het stukje cardio. Dan ben ik even de kracht en energie kwijt. Een stukje verder gaat het dan wel weer.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:43

Wauw, klinkt goed dit! Heb een paar van de eerste pagina's doorgelezen en ik geloof dat ik me er ook maar aan ga wagen als ik ben uitgeziekt. Niet om af te vallen maar ik heb echt de conditie van een aardbei en van mijn spieren is ook niet veel over dus tijd om wat te gaan doen!!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 19:46

Annash schreef:
Liselot schreef:
Zo, het hele topic doorgelezen (je moet toch wat als je ziek bent) en ik wil ook mee gaan doen! Mijn conditie is zwaar dramatisch, sport ook helemaal niet op het moment. Op mijn werk krijg ik wel flink wat beweging, maar dat is natuurlijk heel anders dan sporten.
Matje heb ik al, moet dan alleen nog dumbells hebben. Geloof dat ik laatst bij de HEMA die dingen zag liggen voor een leuk prijsje, dus ga daar wel eerst even kijken

Probleem bij mij is mijn doorzettingsvermogen, ik begin altijd heel fanatiek, maar na een keer of 5 ben ik het zat en stop ik er mee. Iemand tips om dat te doorbreken?

Iemand vinden uit dit topic met hetzelfde probleem en elkaar iedere dag een schop geven? Ik offer me vrijwillig op want ik ken dit probleem. :+

Ik heb net dag 1 erop zitten, vol goede moed er tegenaan dus...
Spiertjes zijn moe. Heb ook de meeste problemen met de push ups en daarna het stukje cardio. Dan ben ik even de kracht en energie kwijt. Een stukje verder gaat het dan wel weer.
Ik schop jullie beide graag vrijwillig hoor :') ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:46

Oh graag!!! Hahaha. Ik heb echt iemand nodig die iedere dag checkt of ik mijn work out wel gedaan heb :') Nu ben ik nog enthousiast maar van de zomer gaf ik er na 5 dagen de brui aan. :+

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:49

Zo, net dag 1 gedaan! Ik vond t goed te doen, het eerste gedeelte met opdrukken vond ik nog t zwaarst (ik kan me echt niet opdrukken haha :+ ) Maar ik voel nu al wel mijn bovenbenen, dus dat wordt morgen spierpijn!

Heb ook voor-foto's gemaakt en maten opgemeten. Als het resultaat aan het eind van de 30 dagen goed is, zal ik overwegen om foto's hier neer te zetten.

Wel heel leuk dat dit topic zo hard gaat!

Geke_Lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:52

Zo dag 1 gehad! het viel mij op het opdrukken na, heel erg mee! ben benieuwd hoe ik morgen mijn bed uit kom :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 19:53

Annash schreef:
Oh graag!!! Hahaha. Ik heb echt iemand nodig die iedere dag checkt of ik mijn work out wel gedaan heb :') Nu ben ik nog enthousiast maar van de zomer gaf ik er na 5 dagen de brui aan. :+
Kreeg je geen motivatie van level 1 dag 1 dan? Ik wel, omdat het zo lekker voelde! En niet heel moeilijk is, en niet heel lang duurt.. enz. Het is gewoon de ideale work-out! :j

Schopt je alvast voor morgen! Doen die handel! Desnoods 'tegelijk' met anderen uit dit topic (s'ochtends of s'avonds ;) ).

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:54

Ik ga NU dag 5 doen :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:55

Sabini schreef:
Annash schreef:
Kreeg je geen motivatie van level 1 dag 1 dan? Ik wel, omdat het zo lekker voelde! En niet heel moeilijk is, en niet heel lang duurt.. enz. Het is gewoon de ideale work-out! :j

Schopt je alvast voor morgen! Doen die handel! Desnoods 'tegelijk' met anderen uit dit topic (s'ochtends of s'avonds ;) ).

Jawel, ik ben nu nog vol goede moed... :D
Maar mij kennende ben ik benieuwd hoe lang het duurt.

Op een vast tijdstip is wat lastig omdat ik iedere dag ook wisselend naar stal ga etc.
Het liefst doe ik mijn work out ná stal, want ik rij er daar ook nog de nodige en met die slappe spiertjes is dat denk ik niet zo fijn. :P Dus denk dat ik het meeste de work out doe aan het eind van de middag. Althans, dat wil ik gaan proberen.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:59

Zo doe ik het zo veel mogelijk in de ochtend. Ik ken mezelf en dan ben ik 's avonds moe, geen puf meer, moet mijn eten nog laten zakken en alle andere mogelijk k excuses, dus vind het wel zo prettig om het maar alvast gedaan te hebben!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:00

Zo 1.5 uur sportschool overleefd en daarna dag 5 van level 1 :D Moet zeggen dat ik bij de sportschool overal 2kg bij kon doen om dezelfde set te halen!