Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pascal schreef:Ik heb ook geen slot hoor, maar mijn oren worden wel 10x zo groot...
Nou is die van mij 7 en als ie slaapt slaapt ie ook echt.
Hij is wel 1x aan de slaap wandel geweest en kwam toen beneden toen wij lagen te ketsen op de bank hahaha...
Hij keek zo tegen de witte reet van mijn vriend, die heb ik nog nooit zo snel zijn onderbroek in zien schieten..
Kind wist nergens meer van dat ie beneden was geweest..
JessAndHope schreef:Pascal schreef:Ik heb ook geen slot hoor, maar mijn oren worden wel 10x zo groot...
Nou is die van mij 7 en als ie slaapt slaapt ie ook echt.
Hij is wel 1x aan de slaap wandel geweest en kwam toen beneden toen wij lagen te ketsen op de bank hahaha...
Hij keek zo tegen de witte reet van mijn vriend, die heb ik nog nooit zo snel zijn onderbroek in zien schieten..
Kind wist nergens meer van dat ie beneden was geweest..
Trauma's worden vaak verdrongen...
Geryon schreef:Misschien moet je eens wat beter lezen. Ik zeg dat ik het vies en raar vind OM TE WETEN dat zij geniet. Niet dát zij geniet. Nee, om het zeker te weten..
En of ik preuts ben.. Wat is preuts precies? Ik ga niet zomaar met iemand naar bed nee, omdat ik het niet durf en gewoon niet doe omdat ik bepaalde normen en waarden heb. Maar ik ben erg open tegen iedereen erover (behalve tegen mijn ouders) en bij mijn vriend nou ook niet bepaald preuts geloof ik
Zoveel mensen vinden het een vies/raar iedee dat hun OUDERS het doen, kom op zeg
Lara_Silver schreef:Geryon schreef:Misschien moet je eens wat beter lezen. Ik zeg dat ik het vies en raar vind OM TE WETEN dat zij geniet. Niet dát zij geniet. Nee, om het zeker te weten..
En of ik preuts ben.. Wat is preuts precies? Ik ga niet zomaar met iemand naar bed nee, omdat ik het niet durf en gewoon niet doe omdat ik bepaalde normen en waarden heb. Maar ik ben erg open tegen iedereen erover (behalve tegen mijn ouders) en bij mijn vriend nou ook niet bepaald preuts geloof ik
Zoveel mensen vinden het een vies/raar iedee dat hun OUDERS het doen, kom op zeg
Waait het hard, daar boven in je boom?
Ik heb mijn ouders ook een keer betrapt, veel gehoord en ik weet dat mijn moeder een dildo heeft. So what? Ik vínd het daar over vallen gewoon preuts, mijn mening. Maar dat is omdat seks ook niks heiligs of magisch is. Het is een basiszaak, die als die goed gebeurd heerlijk kan zijn, maar ik snap 'the big deal' rond seks niet. Maargoed, de ooievaar is voor sommigen nu eenmaal een veiliger idee.
Iets met respecteren ofzo ?
Geryon schreef:Dan heb jij gewoon een andere mening dan mij en dan hoef je niet zo uit te vallenIets met respecteren ofzo ?
![]()
Lijkt wel haast alsof je je aangevoelen voelt. Ben je ook een mama met een dildo?
Ik hecht een andere betekenis aan het woord preuts, daar viel jij over. Ik voel me niet aangevallen hoor.
Lara_Silver schreef:Geryon schreef:Dan heb jij gewoon een andere mening dan mij en dan hoef je niet zo uit te vallenIets met respecteren ofzo ?
![]()
Lijkt wel haast alsof je je aangevoelen voelt. Ben je ook een mama met een dildo?
Nee, ik ben 21 en in de komende 10 jaar zeker geen mama als het aan mij ligt.Ik hecht een andere betekenis aan het woord preuts, daar viel jij over. Ik voel me niet aangevallen hoor.

(zou eigenlijk ook niet weten hoe, aangezien ik het maar heb over 2 mensen van de hele wereld
)