Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Anke-amigo, dat is een leuke opsteker! -1.5 kg is toch serieus de moeite! Op wat voor tijd is dit trouwens (sorry overheen gelezen denk ik)
Ik ging vanochtend tanken, stap uit mijn auto en moet mijn broek van mijn knieën rapen...Tijd voor een riem denk ik zo
RubyRed schreef:Ik kom me hier ook even melden.
Het lukt me gewoon echt niet om af te vallen. Ik kan nog zo'n mooie eetlijstjes maken, dat hou ik de hele dag vol, en dan 's avonds kan ik me gewoon niet meer inhouden en begin ik te snaaien. Ondertussen is er dus alweer 2 kilo bij in plaats van er af. Iemand tips om dat snaaien tegen te gaan?
Amaris schreef:RubyRed schreef:Ik kom me hier ook even melden.
Het lukt me gewoon echt niet om af te vallen. Ik kan nog zo'n mooie eetlijstjes maken, dat hou ik de hele dag vol, en dan 's avonds kan ik me gewoon niet meer inhouden en begin ik te snaaien. Ondertussen is er dus alweer 2 kilo bij in plaats van er af. Iemand tips om dat snaaien tegen te gaan?
Wat heb/neem je in huis dan om te snaaien?
Ik koop gewoon niets. En in geval van uiterste nood neem ik een klein bakje cornflakes met een kopje koffie.
Anke_Amigo schreef:inderdaad, ik koop ook niets. Heel frustrerend savonds als je zin hebt in wat lekkers maar dan kan je er toch niets meer aan doen.