[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:12

ik ga er eens naar kijken :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:19

Oh zwitsal je bent ook echt heel wit op die foto :D staat je heel mooi!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:24

zwitsal 16/60 zat ik aan te denken..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:41

_vivi_ schreef:
Oh zwitsal je bent ook echt heel wit op die foto :D staat je heel mooi!

thnx :D
maar de achterkant is wel wat minder wit.. en ik vind t moeilijk om deze kleur te houden. met zilvershampoo lijkt t op sommige plekken net te blauw, zonder zilvershampoo wordt t weer steeds geler.. om en om lijkt ook niet echt te werken.. (hierdoor zit ik ook te twijfelen of ik t niet weer bruin moet doen, das veel makkelijker, mja in de zomer wil ik weer blond)

heb de foto even veranderd naar een andere foto waar ik wat mensen afgeknipt heb.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 15:10

Ik heb die extensions ook en is al de 2e keer dat ik de verkeerde kleur heb.. Ik stop ermee :=

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 15:21

Ik wil mijn haar graag in caramel/toffeekleur laten verven,maar ik durf het niet. :+

Deze kleur:
Afbeelding

Ik heb nu donkerblond haar, schouderlengte.

Foto van haarkleur:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KHHN83G7.jpg

Zou het mij staan? Help? :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:22

Doen!

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:35

zo ver ligt het niet van je eigen kleur, dus denk niet dat je bang hoeft te zijn :) ik zou ook zeggen doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:23

PocoGaucha schreef:
Boself schreef:
Weet iemand hier een trucje waardoor ik roos/jeukende hoofdhuid zou kunnen verminderen zonder antiroos (dat is echt funest voor mijn kleurtje xd)

met je hoofd schudden?

nee sorry, even sirieus ik heb op google gekeken, en daar staat dat het vaak wordt veroorzaakt door een schimmel. in head en shoulders zit ook een anti schimmel middel. en dan even verderop staat nog een heel stuk dat het verminderen van stress, vaak wassen :roll: , minder styling producten gebruiken, B vitaminen in nemen, zorgen dat je genoeg zink binnen krijgt en uit de zon blijven ook kan helpen.
Dan hebben ze het nog over (appel) azijn, je mengt 1 deel azijn met 2 delen water dat breng je na het douchen aan op je hoofd en je wast het niet meer uit. of je doet puur azijn op je hoofdhuid laat het 15 minuten zitten en spoelt het dan wel uit. ik weet hier alleen niet de gevolgen voor gekleurd haar.

http://www.ehow.com/how-does_4569981_do ... druff.html

Jah, beetje voorbereiden op kerst :))

Binnenkort ga ik het herverven denk ik, doe ik wel de dag voor ik het ga verven met antiroos wassen.

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:49

Hey, kan iemand van jullie hier misschien antwoord op geven?

Ik heb een paar dagen geleden m'n haar geverfd met L'Oréal Casting Crème Gloss haarkleuring (http://www.haarcentrum.nl/loreal-paris- ... chocolade/) Dit is een kleurspoeling zonder ammoniak en is uitwasbaar in 28 wasbeurten. Helaas heb ik een iets te lichte kleur gebruikt waardoor het totaal niet heeft gepakt. Hierom wil ik het graag opnieuw verven, maar kan dit direcht of moet ik een paar weken wachten?

Alvast bedankt ;)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 15:11

Boself schreef:
Binnenkort ga ik het herverven denk ik, doe ik wel de dag voor ik het ga verven met antiroos wassen.

Als je het binnenkort toch wilt verven, zou ik gewoon nu al beginnen met anti-roos. 1x wassen heeft bijna geen zin.
Er zijn trouwens veel verschillende shampoo's te vinden, ook een shampoo blok die erg goed blijkt te werken. Weet helaas niet meer van welk merk, volgensmij van Lush.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 15:42

Volgens mij hoef je niet eens met antiroos te wassen als je gaat verven. De verf zelf is al knetter gemisch daar gaat je roos als het goed is meteen al van weg.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:28

Ik heb sinds een tijdje geverfd bruin haar maar wil weer terug naar blond haar de kans is volgens mij groot dat het groen wordt ? iemand tips ?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:41

Chantaliiejj schreef:
Ik heb sinds een tijdje geverfd bruin haar maar wil weer terug naar blond haar de kans is volgens mij groot dat het groen wordt ? iemand tips ?

Als je een askleur neemt wel ja.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:55

kristianneb schreef:
Hey, kan iemand van jullie hier misschien antwoord op geven?

Ik heb een paar dagen geleden m'n haar geverfd met L'Oréal Casting Crème Gloss haarkleuring (http://www.haarcentrum.nl/loreal-paris- ... chocolade/) Dit is een kleurspoeling zonder ammoniak en is uitwasbaar in 28 wasbeurten. Helaas heb ik een iets te lichte kleur gebruikt waardoor het totaal niet heeft gepakt. Hierom wil ik het graag opnieuw verven, maar kan dit direcht of moet ik een paar weken wachten?

Alvast bedankt ;)

Ik heb het toen ook 2 keer achter mekaar geverfd, omdat ik van blond naar bruin ging en dit een groene gloed werd. Heb het 2 dagen later gelijk opnieuw geverfd en mijn haar is still alive. Ik heb zelf heel dun en breekbaar haar, maar heb voor mijn doen gewoon nog een gezonde kop met haar. :D
Tegenwoordig maken ze de verf 'zo goed' dat het niet eens meer zo heel schadelijk is. Het zou dus gewoon nog kunnen. :j

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:25

ladies... dit is Xtina :oo Ik herken haar helemaal niet meer joh.
wat vinden jullie van haar haar?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 22-10-12 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:26

Ik vind zo'n dipdye wel awesome :D Alleen had het wat mooier gevonden als de kleuren een beetje geleidelijk in elkaar over zouden lopen (:

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:48

xBueno schreef:
Ik vind dipdye echt super mooi dus zou sws dipdye nemen ! Maar het donkergroen staat misschien niet zo mooi op jouw haar kleur omdat het al zo donker is en dan valt het misschien een beetje weg ...
Heb het zelf een x met pastelkrijt in het rose gedaan , zo leuk :D

Ik heb 2 foto's bewerkt, heeeel snel en lelijk maar het is voor het idee :')
Wat vinden jullie ? Opzich kan het wel want ik heb groene ogen dus staat wel mooi met bruin haar en heb ook donkere wenkbrauwen dus ziet er niet heel onnatuurlijk uit ... ik kijk wel heel raar op de foto's dus let maar niet op mijn hoofd :')
https://picasaweb.google.com/1140816171 ... 5643475954
https://picasaweb.google.com/1140816171 ... 1418112690

hoe heb je dat gedaan ?

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 23:53

Astaloca schreef:
ladies... dit is Xtina :oo Ik herken haar helemaal niet meer joh.
wat vinden jullie van haar haar?

[ Afbeelding ]

Haar is echt super! wat is ze alleen een potige dame geworden zeg :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 07:52

Potig? In de zin van dik?
Vind dr juist mooi zo! Beetje lijf :D

Vind haar haar heel stoer

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:57

Christina is heel erg veranderd ja! Dat wel! Maarja, ze is ook geen 18 meer.. Vind haar heel mooi hoe ze nu is, in haar nieuwste clip 'Love your body' heeft ze toch een mooie kont, jeeeetje.. :o

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:13

Vraagje: kun je 2 pakjes haarverf (van t zelfde merk maar net niet dezelfde kleur) mengen?
Mn huisgenootje heeft 2 pakjes verf gekocht want ze wil der haren (voor t eerst) verven en ze twijfelde tussen deze 2 kleuren. Maar ik denk dat 1 pakje niet genoeg is voor haar haar (weet t eigenlijk wel zeker). Kleuren liggen heel dicht tegen elkaar aan dus ik dacht: je hebt in een pakje haarverf altijd een tube 'kleur' en een potje met doorzichtige/melkachtige ontwikkelvloeistof oid.
Als je nou van beide pakjes verf een half tubetje 'kleur' mengt in 1 potje ontwikkelvloeistof. (En dan daarna in t andere potje de 2 andere helften ).
Kan dat?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:21

Met kappers verf weet ik zeker dat t kan maar of dat met pakjes kan weet ik niet zeker

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:25

Ik zou het niet proberen... Al helemaal niet als het twee verschillende merken zijn.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:29

Ik denk als het van hetzelfde merk is wel. Ik zou het in ieder geval gewoon lekker proberen :P