Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unoo schreef:Ik heb een vraagje voor de mensen die hun oren stretchen onder ons:
Wat zijn nou lekker tunnels om gewoon in te kunnen zonder dat je een maat verder moet stretchen omdat je tunnels bijv 4 zijn maar door je flares je eerst tot 5 of 6 moet stretchen?
Ik zit nu met het probleem dat ik plugjes had gekocht van 3 en 4 mm maar door die flares krijg ik ze allebei niet in mijn oortjes die nu 4mm zijn..
Nu loop ik namelijk al een aantal dagen met mijn expanders in van chirurgisch staal (mooi man) en maandag en dinsdag loop ik er ook nog mee in op school jippieZouden jullie me bepaalde tunnels aan kunnen raden van AOP?
Red_Savage schreef:Ik wil dus mijn bridge en septumpiercing vervangen naar lichtroze, of felroze piercings. (wel metaal) Maar ik vind alleen paars.
Heeft iemand anders ze ergens gezien?
Red_Savage schreef:Ik wil dus mijn bridge en septumpiercing vervangen naar lichtroze, of felroze piercings. (wel metaal) Maar ik vind alleen paars.
Courses schreef:Red_Savage schreef:Ik wil dus mijn bridge en septumpiercing vervangen naar lichtroze, of felroze piercings. (wel metaal) Maar ik vind alleen paars.
Even iets anders, maar de 1ste foto op je profiel is met Lilly Mae Lovett toch?( sorry als ik d'r naam verkeerd schrijf
)
Crazy Factory ook niet? Misschien dat 't ergens personal te customizen valt?
Red_Savage schreef:Courses schreef:Even iets anders, maar de 1ste foto op je profiel is met Lilly Mae Lovett toch?( sorry als ik d'r naam verkeerd schrijf
)
Crazy Factory ook niet? Misschien dat 't ergens personal te customizen valt?
Ja klopt, dat is mijn zus.Enn, je hebt het goed geschreven haha. Grappig dat je haar herkent.
Thanx Myryana! Het is niet precies wat ik zoek, maar de coating is een optie. Ik weet dat het moeilijk te adoniseren is, maar ik kwam ze laatst toch tegen bij de Claire's! Alleen dan natuurlijk niet in mijn maat.
En leuk zeg Quera!