NaSan schreef:Doen jullie allemaal aan zo'n zwangerschapscursus? Ik vind dat yoga enzo nogal zweverig, dus ik ben er nog niet over uit.
ik heb nooit iets gedaan 
mijn zus ook niet die zei 'ze doen het je één keer voor tzt en dan weet je prima hoe/wat je moet doen
'
en ik kreeg uiteindelijk een KS
_Covergirl_ schreef:Ik had liever een cursus 'een baby in huis' gehad.

Vond de verandering echt heel groot en moest enorm wennen, ik zat niet bepaald op een roze wolk. De bevalling vond ik nog het makkelijkst.

Begrijp me niet verkeerd hoor, was en ben ontzettend blij met mijn zoontje en zou niet meer zonder hem willen.

Anders gingen we natuurlijk ook niet voor een tweede.
daar hebben wij dus helemaal geen last van gehad 
maar wij waren dan ook nog 10 dagen in het ZH
ik moest alleen nog ff weten hoe ik dat enorme bed thuis op moest maken voor haar 
Rinske schreef:Ships, kom er net achter dat ik vergeten ben een verjaardagskadootje voor mijn vriend te kopen, en hij is morgen al jarig, oeps

.
gefeliciteerd
(nog wat leuks gevonden??)
jelledaantje schreef:Ben aanstaande maandag 5 weken en zwanger van de derde maar heb nog nooit zo erg last gehad van mij hormonen.
Iemand daar ook zo'n last van dat je af en toe veranderd in een tiran
ik heb daar niet echt last van gehad, volgens mij werd ik nog eerder liever 
Djesseka schreef:Goedenavond!
Ik heb me al een aantal dagen niet gemeld hier, maar wel steeds meegelezen. Ik zat in mn laatste werkweek en kan nu dan ook vol trots zeggen: IK HEB VAKANTIE! Zes weken lang heerlijk tijd voor mezelf en dus ook meer voor jullie.

Ik heb vanmiddag tijdens de teamborrel lekker getut met beebje van mijn collega, heerlijk! Alles rammelt dan hoor....
aah lekker vakantie!!! 6 weken achter elkaar is een flinke tijd 
hihi leuk he zo'n kleintje 
die van ons is ruim 10 maanden, maar gisteravond ff bij de buren gezeten, die is nog geen 4 weken 
@ Zahlina, wat is de reden eigenlijk dat jullie naar curacao zijn verhuisd? (man in het leger oid)
@ Joanne, lekker hoor! is snel weer om zeker....