Oh hier is het droog hoor. Ik ga zo Gringo inspannen en een ritje maken. Geniet nog maar even van de "verwennerij" daar in t ziekenhuis.. weg mag je toch nog niet dus kan je beter het beste ervan maken. Werkse Kaatje heb je wel tijd om ook nog een beetje te kijken?? Lekker is dat altijd he Mistral.. kan ik ook zo van genieten. Mormel gaat goed, krijgt al een aardig grote mond voor zo'n klein hondje
marlies85
Geplaatst: 11-05-13 11:02
Nou Dovish, je krijgt in ieder geval ontbijt op bed op moederdag morgen
Hier is het grijs en spat het een beetje....ik wil zonnnnnn!
Naar de kapper geweest mistral, leuk! Ik ben al jaren niet bij de kapper geweest geloof ik. Knop altijd zelf de punten, en soms een pony als ik daar zin in heb. Maar naar de kapper is wel lekker!
Pipo, veel plezier met je ritje!
T is hier ook maar grijzig en miezerig. Net op de foto geweest, en als de icd-technicus vandaag ook nog geregeld kan mag ik eind van de middag al naar huis! Heb ook echt minder pijn dan de vorige keer. Zal vast nog wel een paar leer piepen, maar nu voelt t tenminste niet of ze constant shoarma van me snijden :-P
Wond is net verschoond en ziet er prachtig uit, ik kan straks nog langs de pacemaker-technicus voor de instellingen en dan kan ik tegen de avond naar huis! Mooi man, zo snel! Kortste opname tot nu toe en de vijfde in een jaar. Nu hopen dat ik eerst even niet meer hoef! :-D
Hoe was je ritje met Gringo Pipo? Hier regent het, jullie drooggebleven?
Ohja, dikke lol hier net. Ik wilde mijn bed voor t eten wat rechtop zetten, gaat ie ineens helemaal naar boven. En daarna deed ie dus helemaal niks meer. Heb vanaf mijn nieuw verworven uitzichtpunt gegeten en gewacht op de mannen van de technische dienst. Haha!
Calice hoe is het met jou? De wond gaat goed voel mij wat beter vandaag. Blijf wel flink aan de pijnstilling wil het niet aan het toeval over laten haha.
niet aan mennen toegekomen.. we moesten de balen hooi van de 1ne schuur naar de andere brengen. Daarna de pony's gepoetst en toen regende het onderhand ook hier hopenlijk regent het hier de rest van de avond en nacht (sorry.. maar mijn gras in het weiland moet groeien )
Ben je al beneden dovish??? Lekker hoor naar huis.. eigen bed, eigen puppy.. morgen mamadag...
ik heb de houtkachel aangestoken net en mijn bad staat vol te lopen. De kids zijn een weekendje uit logeren dus ik heb nu de rust om te badderen, heerlijk! Het is ook fris.. maar je gaat toch niet ziek worden he..
Ik ben van mijn uitkijkpost verwezen naar mijn eigen bed thuis! Wel pijn nu, maar wel lekker dat ik zoooo snel weer naar huis kon. Ik hoor pupsel lekker zijn melk drinken in zijn bedje, en mijn kerel zit ook binnen gehoorsafstand
Mistral, bij koorts en teveel pijn aan wond aan de bel trekken he?
Koud met de bisoprolol? Ik heb juist altijd enorme zweetbuien na het innemen. Raar!
Pipo, een bad, wat heerlijk. Geniet van de rust! :-D
Bravura
Geplaatst: 11-05-13 20:27
Fijn dat je weer thuis bent Dovish! Mistral94, die pijn duurt 2 weken voor het afneemt en je weer ietsje op je zij kan draaien (niet helemaal). En idd, omdat je beperkt wordt door pijn gaat alles vast zitten. Duurt wel een paar weken voor je er geen last meer van hebt. Bij mij gaat dat ding er eind dit jaar uit. Dan heb ik m ruim 2.5 jr gedragen. Igg sterkte jullie.
Met mij gaat het wel zijn gangetje , voel me met de propanolol wel stukken beter dan met de verapamil . Moet nu ook van de cardioloog gewoon de propanolol gebruiken als ik de holter de volgende week krijg zodat hij kan zien hoe mijn hart is met de medicatie. Neem aan dat hij dan toch iets gezien zal hebben op de uitdraaien van de fietstest? Morgen hebben we groot feest voor de verjaardag van Jesse, dus zijn al dagen druk in de weer met poetsen, boodschappen enz.
Hee meiden, mag ik ook meepraten? Ik heb al jarenlang van ritmestoornissen en gebruik o.a. bisoprolol, hydrochloorthiazide, Lerdip, olmetec en acenocoumarol. Ik heb er elke dag wel last van, meestal herstelt het zichzelf wel maar afgelopen week heb ik weer een cardioversie gehad. Dat voelt voor mij echt niet goed en het lijkt wel of ik elke keer langer nodig heb om weer helemaal te herstellen. Ze willen er hier verder niks aan doen. Is er iemand van jullie die dit ook heeft?
Calice
Geplaatst: 11-05-13 22:09
Hopelijk loopt de verhoging niet op Mistral.
MargreetW, welkom! wat vervelend dat je zoveel last hebt van de cardioversies. Ik kan je er niet mee verder helpen want heb geen ervaring met een cardioversie .
krijg de 16e de holter dus idd volgende week, en dan de 24e de uitslag. Heb nu ook door de propanolol voor het eerst sinds een jaar al een paar dagen geen hoofdpijn , en daardoor rij ik nu ook na ruim 1,5 jaar weer paard . Paardje is gelukkig super braaf en we weten zelfs nog wat we aan elkaar hebben met rijden :p .
Haha klopt! nu hopen dat het op de meting van de holter ook te zien is dat ik me beter voel. Enige nadeel is dat wel mijn hele nek en hoofd onder de uitslag zit sinds ik hier mee ben gestart , maar dat neem ik maar even voor lief .
Oh sh*t dat meen je niet? Hopen dat je lichaam eraan moet wennen dat het weer weg zal trekken. Nou ik neem aan dat je cardioloog ook af gaat op hoe jij je voelt. Heb je 24 of 48 uurs ecg?