Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:05

xDramaQueen schreef:
Vroeger deden ze het ook, denk dat veel mensen nog denken *daar is het vrouwenlichaam voor* denk dat dat best nog ouderwetse mensen zijn, vroeger was er geen carriere etc ter sprake.

Iemand nog tips voor een hotel met jacuzzi in de kamer (of ruim bubbelbad)?

Geen hotel, maar wel een huisje.
Het luxe 4 persoons huisje op Het Land Van Bartje, in Drentje. Een ruime jacuzzi, sauna, stoom douche cabine en zonnebank. Heerlijk ontspannen!

sandra694

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:30

even een enorme ego postn

DJ is weer terug!!!!

we kwamen net aanrijden en stond hij ineens met zn broertje samen voor de deur

oooo we zijn zo blij is in woorden niet uit te drukken!
heb net staan janken als een klein kind echt zo blij zijn we,

helaas is hij wel een beetje gehavend maar dat maakt voor de rest niet uit we hebben hem terug!
morgen even naar de dierenarts toe met hem dan laten we hem gelijk chippen,
hij heeft namelijk bij zijn rechter pootje een ontsteking zitten is behoorlijk dik en een beetje open maar accepteerd het niet als je eraan zit.

oo mijn dag kan niet meer stuk!
eerst een goede echo en nu onze kat weer terug whoeiii

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:38

Wat goed!!! Gefeliciteerd..Volgens mij kan je dag niet meer stuk!!

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:42

StormTitan schreef:
Wat goed!!! Gefeliciteerd..Volgens mij kan je dag niet meer stuk!!

nee inderdaad die kan zeker niet meer stuk:P

heb vandaag trouwens mijn intake gehad bij de vk
en alles was goed met de kleine zoals zei het zegt ondeugende muis hahaha

heb het hartje zien kloppen en volgens echo aparaat ben ik nu 6 weken en 4 dagen
echt super a.s vrijdag mag ik weer naar de kleine kijken want had nog een afspraak daar staan dus die mazzel heb ik gelukkig Hihi en dan 3 juli weer naar de vk toe

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:48

Roselie schreef:
Van der valk heeft diverse hotels met ruime Baden!

alleen kom je dan gemiddeld op 450 euro voor 2 met 2 nachten, max is 300 euro, heb er nu 1 gevonden maar die wil persee dat je garant staat met cc maar heb geen cc :')

Leandra ik ga eens kijken..

sandra wat fijn!

Meliszy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:59

Wat fijn dat de kat weer terug is! Wat moet jij nu gelukkig zijn! Zou er ook niet aan moeten denken dat 1 van mijn katten zou verdwijnen dan kun je mij bij elkaar vegen. Veel plezier met de echo vrijdag

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:00

Sandra wat super dat je kat er weer os!

En goede intake gehad super hoor!

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:18

Vanmiddag toch weer even op het paard gestapt!! Had al een hele tijd zin om te rijden,maar durfde steeds niet...wilde nu toch mijn nieuwe zadel proberen!!! Heerlijk een half uurtje rond gestapt:)

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 06:32

Jee, poes terug!!
En paardgereden!
Kom ik dan, na mijn laatste post in mijn mandje gekropen... -O-

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 06:43

Ik blijf maar bijlezen! :')

maargoed ik heb ondertusseb al weer een hoop nieuwe mensen gespot dus ik zeg: welkom! :D
Dan nog een paar super mooie trouwfoto's van fanci, kan jou man die van mij niet even bellen met zijn super ideen voor een aanzoek?!
Een vermiste kat die gelukkig weer bij een nog gelukkigere sandra is teruggeleerd (lekker janken hoor, mijn kat was een keer 5 dagen weg en ik heb hem al knuffelend,jankend de huid volgescholden haha)
en vette mazzel dat je zo snel je ondeugende muis weer.kan bewonderen!

verder alle nieuwe dikke buiken gefeliciteerd en Zahlina.. duss over een jaartje een enorm kraamfeest/meeting bij jou thuis?

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 06:48

Super Sandra dat je kat er weer is! En fijn dat je intake bij de VK goed was :)

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:18

Katje is terug!!die zal wel huisarrest krijgen he := ?

Hier vannacht geen oog dicht gedaan,snurken jullie mannen ook zo vreselijk of ben ik de enigste met een boomzager 8)7

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:24

Euh, ik ben de boomzager... :7 En slaap bijna altijd als eerste, zeker nu..... :=
amenicora, hahaha, je weet niet hoe vaak ik die vraag al heb gehad!! Maar ik wil het wel doorgeven hoor ;-)

Zijn jullie nou ook zo ongelovelijk moe? Ik heb echt het gevoel dat mijn oogleden op mijn schoenen liggen... Ga 's avonds echt vroeg naar bed, ik begin ook om 07:00 dus moet er vroeg uit, maar ik weet niet of ik dit ga volhouden tot mijn vakantie over drie weken, ben echt helemaal kapot. :O

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:25

Gelukkig is de kat weer terug! Ik heb dat ook een keer met onze kat gehad, wat een onzekerheid!

Vriendlief snurkt maar heel af en toe een beetje. Ik word eerder wakker van het geschop van de baby dan het gesnurk van mijn vriend :)) .

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:27

Fanci_mike: ik heb ook heel veel last van vermoeidheid, kan erg weinig doen. Gelukkig heb ik geen vroege diensten meer, want dat trok ik echt niet meer, ook vanwege mijn rug en bekken.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:32

Oooh, gelukkig is de kat weer terug!!! Scheelt weer een zorg :) Die van ons is ook wel eens "kwijt" geweest... was ze per ongeluk door een werknemer opgesloten in de graanschuur :P Dat vond ze zelf vast niet erg want daar zitten muizen genoeg.. ik vond het alleen iets minder leuk :P

En ook top van de goede echo natuurlijk!!

Ik zag nog wat voorbij komen over thuis of in het zkh bevallen :) Ik zou geloof ik het liefst thuis willen bevallen, maar dat risico durf ik niet zo goed te nemen omdat wij op een boerderij in de middle of nowhere wonen en het minstens een half uur duurt voor we bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis zijn..

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:40

wat fijn dat de kat weer terug is, die van mij is alweer bijna 5 dagen weg. maar da's normaal. Hij is meestal tussen de 1 a 2 weken weg.
Hij heeft alleen 2 weken terug een maagoperatie gehad. Moest ie 10 dagen binnen blijven. Nu blijft ie uit wraak lang weg denk ik, haha.

vanochtend heerlijk wakker geworden van een drukke uk <3 vind het nog steeds leuk dat hij zo schopt en beweegd :D hij reageert ook zo fijn, als je je hand op je buik legt draait hij er meteen tegenaan... zucht, dan kan ik niet wachten totdat ik hem eindelijk in mijn armen kan houden <3

ventlief is internationaal chauffeur, dus doordeweek heb ik het bed voor me alleen, hihi. dan geen last van gesnurk

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:45

Dat is echt iets waar ik naar uitkijk: dat ik bib voel bewegen! Dat lijkt me zooo speciaal!
Wij hebben een kingsize, dus ruimte zat in bed. Als ik alleen lig verdwaal ik haast....en kan dan ook niet snel uit bed komen als dat nodig is, moet dan een flink eind schuiven zeg maar.
Onze poezenbazen zijn ook elke avond binnen, hier ook dikke paniek als er eentje mist, ben altijd zo bang dan dat er een plat is, of opgesloten in een ruimte zonder eten en drinken. Ga dan gerust om drie uur 's nachts nog even kijken of hij er niet toevallig nu wel zit... :o

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:52

Ook ik ben weer bijgelezen! wat gaat het snel hier!
allereerst iedereen welkom!
een goede echo helemaal top!
en nog is een kat retour. wat een mooie dag gister.

gister hebben wij een groei echo gehad en alles zat goed op schema. Gelukkig was de kleine weer super eigenwijs en hebben we alleen een foto mee gekregen van het voetje..
Gister avond ook nog zwangerschapscursus gehad. Was echt super leuk. Voor het eerst gepuft. Das nog een aardige opgave hahaha.

vandaag ook weer aan het werk maar ben ook doodmoe! Ik heb echt opstart problemen wat dat betreft.
Wij moeten ook of in de woonkamer bevallen of in het zkh. Wij gaan dus ook naar het zkh. Ik heb ook zoiets van de buren hoeven niet te horen hoe ik me aanstel hahaha en daardoor een of meer nachten wakker liggen.
Volgens mij is het bij mij op medische indicatie dus zou ik geen extreme kosten hebben. maar dat ga ik nog wel even navragen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:59

Same thoughts dus bluppie :)
Bij mij is het (vooralsnog) niet medisch dus het kost best een hoop geld vind ik maar ja ik wil het er niet om laten

hier een paar keer mn beebje heel zacht gevoeld, lijkt me.heerlijk als de schoppen duidelijk gaan worden!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:01

het is super leuk! vooral als de baby op je gaat reageren.
je ziet hem nu ook draaien in mijn buik, heel bizar! haha

hij reageert ook alleen op mij en mijn vriend, heel speciaal.

als ik geen medische indicatie krijg, kan ik mijn verzekering wijzigen, dan krijg ik het wel vergoed.
Dus moet er wel even achteraan met mijn longarts. Mag haar ook altijd bellen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:08

Ik heb gevraagd of ik mijn verzekering omhoog kon zetten maar dat kon niet. Had ook niet verwacht zo snel zwanger te zijn dat ik dit jaar nog ga bevallen :) naja kost wel iets van 300 nog wat euro.

Ahh wat gaaf dat jullie kleintje alleen op jullie reageert :+: vanaf wanneer voelde jij hem duidelijk?

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:12

Ík zit bij delta lloyd en heb meegroeiservice, mag 1x per jaar extra mijn verzekering wijzigen :) Da's wel fijn.

Ik voelde hem voor het eerst rond de 15 weken, echt duidelijk rond de 18 weken, en met 18 weken kon mijn vriend hem ook voelen van de buitenkant :j
Is allemaal vrij vroeg voor een eerste, schijnt.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:20

Ohh dat is echt beter idd!!
Wij hebben alles naar basis gezet begin van t jaar. Handig he :') ach nou ja in de maand besparen we iig wel nu.

Oh dat is mooi zeg! Ik voelde mijn kleintje voor het eerst heel zachtjes met 17 weken. En nu wel iets vaker afgelopen week maar heel zacht. Denk dat het nu niet lang meer duurt dat haar schopjes duidelijker gaan worden. Heb wel mn placenta aan de voorkant dus hoop wel dat vriendlief het ook snel.goed kan voelen. Maar ik lees ook wel eens dat dat niet uit hoeft te maken

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:22

ach, wat je nu per maand bespaard kun je dan in 1x betalen :)) maakt dan ook niet zo veel uit, hihi.

Klopt, ik heb mijn placenta ook voor liggen, maar mijn vriend voelde hem toch al met 18 weken, vond de echoscopist bijzonder.. Had hem nog helemaal niet kunnen voelen volgens hem. Toen ik vertelde dat ik hem al voel vanaf 15 weken viel hij helemaal van zijn stoel, haha.