Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het eerste stuk ietsje korter gerend, tweede stuk ietsje langer dus uiteindelijk toch nog evenveel. Heb 3 km gerend, stukje gewandeld, ongeveer 700 m. gerend. Daarna stretchen, kon nog wel verder maar dit was een perfect plekje om het in alle rust te doen en van het mooie uitzicht te genieten 

Eefjahh schreef:Lily, dat is toch wel te doen!
Negerzoen, wat ben jij warm gekleed! Ik ben rond een uur of 12 in een kniebroek en een luchtig shirtje gaan rennen. Koud was het echt niet!
. SSDesign schreef:Eefjahh schreef:Lily, dat is toch wel te doen!
Negerzoen, wat ben jij warm gekleed! Ik ben rond een uur of 12 in een kniebroek en een luchtig shirtje gaan rennen. Koud was het echt niet!
Even warm als met kerst. Nog geen 10 graden. Is best wel erg enthousiast om dan in een korte broek te gaan hardlopen vind ik zelf.
Mocht ik snotteren dan is het hooikoorts. En ach ik heb het liever te koud dan te warm.
nu vond ik het daar wat te koud voor. Mijn spieren doen het het beste met net even ietsje te warm gekleed
en nu had ik een thermoshirt onder dat shirt maar dat houdt alleen warm als je er iets overheen doet als katoen. Zonder is het eigenlijk gewoon koel omdat het ook vocht afdrijft en normaal gaat het vocht in je buitenste shirt zitten en blijft je thermoshirt droog waarsoor je huid oom droog blijft en je niet koud wordt. Nu had ik dus 2 vochtafdrijvende shirts en dat is juist heel luchtig, maar net even iets warmer op de stukken waar ze overlappen

het is eigenlijk net als met de drie minuten. Die vond ik in eerste instantie dramatisch, maar zodra de 4 en 5 minuten erbij kwamen vond ik die drie minuten echt peanuts!
Nu ren ik zonder moeite 10 minuten.

. Negerzoen schreef:Voor mij was die kleding de grote motivatie om door te blijven gaan
Vind zo'n broek echt super rennen, geen geflapper rond je benen, ademende stof, helemaal super!
Ik wil alleen nog een jasje in het fel geel ofzo.

Chrissie schreef:Negerzoen schreef:Voor mij was die kleding de grote motivatie om door te blijven gaan
Vind zo'n broek echt super rennen, geen geflapper rond je benen, ademende stof, helemaal super!
Ik wil alleen nog een jasje in het fel geel ofzo.
Hier ook
Leuke kleding helpt mij al heel veel om te gaan. Als ik in mijn af getrapte trainingsbroek moet lopen heb ik er al geen zin meer in
Mijn volgende aankoop worden bijpassende Nike Lunarglides!