Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paard_Aap schreef:Het schieten gaat steeds beter toruwens, vandaag 3 van de 6 pijlen in rood geschoten.
renskep schreef:Hihihi creatief! Waar schiet je dan?
renskep schreef:Mijn boog?ik heb eerder op deze pagine een perfect verkooppraatje gehouden!
![]()
http://link.marktplaats.nl/m927710218
Elanor schreef:Paard_Aap, leuk dat je zo enthousiast bent. Maar als je het toch wat serieuzer wilt aanpakken, dan zou ik je eigenlijk echt aanraden om in plaats van de aanschaf van een handboog nu te investeren in wat goede instructie.
Ten eerste vanuit veiligheidsoverwegingen, ik weet natuurlijk niet hoe jouw achtertuin eruit ziet, maar wat je nu wilt aanschaffen is wel een echt wapen waarmee je dan -bot gezegd- zelf zonder enige basis aan de gang gaat. Ten tweede leer je jezelf nu waarschijnlijk een techniek aan waarvan het heel veel moeite gaat kosten om die weer te 'ontleren' als je toch nog echt wilt gaan boogschieten, dat is ook zonde (ik spreek even uit ervaring naar aanleiding van een van onze jeugdleden die ook langere tijd zelf met zo'n semi-recurve had staan schieten).
Zeker omdat je het zo leuk vindt, lijkt een vereniging me voor jou echt de moeite waard!