Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deugenietje schreef:Lieve medegenoten.
Hebben jullie ook last van je lichaamstemperatuur.
Als je iets doet dat je het heel en echt heel snel warm hebt en vreselijk gaat zweten?
jesito schreef:Ik heb vooral veel moeite met doseren, ik moet en wil zoveel.
En mijn werk staat me gruwelijk in de weg.
Die lange dagen staan maken me kapot.
Als ik mijn dagen op mijn manier in kan delen gaat het veel beter.
Daarbij komen steeds met dezelfde dingen op de proppen als je naar de dokter gaat.
Er zijn weinig therapieën die ik nog niet heb gedaan of geprobeerd door de jaren heen.
Heb laatst geprobeerd me eens goed los te laten masseren door een echte masseur.
De meeste klachten zitten in mijn rug/ nek, zij wist me te vertellen dat ik zo hard was als een blok hout..........thanks.
De week erna weer er naartoe en de bedoeling is dat het steeds wat beter gaat na iedere behandeling.
Maar ik zat iedere keer weer muurvast, het bracht geen vooruitgang, het deed alleen maar iedere keer vreselijk veel zeer.
En na de behandeling voelde ik me 3 dagen alsof ik onder een trein was gekomen.
Buiten dat krijg je vaak niet veel vergoed van de zorgverzekeraar en doet het ook nog pijn in de beurs.
koetjeboe schreef:Ja en nu heeft het tot nu toe nog steeds geen naam, dus ik ben kleinzerig, me ouders beginnen me nu langzaam aan een beetje te geloven en begrijpen heb toen ik 20 was vaak ruzie met me ouders gehad als ik zei dat ik echt geen 36 uur ging werken, zij knapte dat maar niet was toch een jonge meid. en dan werd ik vergeleken met weet ik wie wel niet allemaal van mijn leeftijd ja die werkte el 36 uur in de week.
Grr kan er nu nog nijdig om worden
jolandje schreef:pff zo jong nog en dan zo'n snertziekte, bah