officieel is cambridge geen dieet maar een leefwijze ,lijkt me persoonlijk niks ben er geen voorstander van wel van die shakes maar dan in een eiwitdieet.doe ook niet aan calorieenbeperking.
zelf volg ik een eiwitdieet met gewone avond eten mag best veel is alleen koolhydraat beperkt en eiwit rijk ben inmiddels 12 kilo kwijt en een hoop centimeters.ik eet geen aardappels,pasta of rijst soms wel in het weekend,mijn schema ziet er zo uit ontbijt: shake met een kop groene thee.tussendoor fruit,lunch koolhydraat arm brood met geitenkaas en geitenmelk afgewisseld met groentesoep zelfgemaakt met 2 cracker met geitenkaas en geiten melk of een salade.tussendoor smiddags protiene reep met groene thee, s,avonds diner: vis of vlees met groente tussendoor s,avonds biogarde naturel verder drink ik flesjes water of met slimpie erdoor, beweging lange wandelingen met de hond op de wii sporten,en op de sportschool doe ik de buikspieren werk op een sportschool dus als het lukt train ik mijn buikspieren of ik doe de betterbelly om verder 3 keer per week rijd ik mijn paard.