Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naar mijn mening bereik je nog altijd het meest met gezond, letten op koolhydraten, weinig verzadigd vet, meer eiwitten, veel groente en vooral veeeeeel bewegen. Om het resultaat te behouden zal je toch je levensstijl om moeten gooien, anders zit het er zo weer aan!
Ik heb een gruwelijke hekel aan de sportschool maar misschien kan ik wel een een paar keer in de week zo'n thuis work-out doen. Geloof dat de meesten 12 minuten duren.
mag ik mij hier ook melden?
Zodra ik wat kilo's kwijt ben, en mijn conditie wat beter is, wil ik ook weer gaan hardlopen. Met het sporten moet ik wel oppassen, omdat ik ook flinke rugproblematiek heb. Dit gaat gelukkig wel de goede kant op, omdat ik nu bij een Manueel Therapeut loop. Hopelijk worden mijn rugklachten ook minder als ik wat ben afgevallen.

wel zo fair naar het paard toe. En dan zeggen mensen: ja maar er zijn nog veel zwaardere mensen dan jij die ook rijden.. maar ik vind t gewoon niet fair
Voor beide partijen.
Woensdag was ik jarig, toen werd het een tompouce, vrijdag tapas gemaakt met mijn vriendinnengroep en uiteraard veel te veel gegeten en absoluut niet light. Vandaag verjaardag gevierd en ondanks dat je je best doet en op let tikt die vlaai, die pudding en die paar toastjes natuurlijk wel een beetje aan..
Mijn complete eetschema zal door de war liggen.. Aan tussendoortjes zal ik weinig toekomen, geen light eten, minder water drinken dan normaal omdat ik de hele dag op de piste sta. Tijdens het eten zelf zal ik in ieder geval mijn best doen om mijn fruit en groenten binnen te krijgen.. Het 'rottige' is dat ook mijn drank wordt betaalt. En nu wil ik wel zo weinig mogelijk drinken, maar ja aan die paar shotjes en uitgedeelde rondjes zal ik niet ontkomen. Het is maar goed dat we zoveel gaan skiën, daarmee hoop ik de schade een beetje te beperken..
ik heb elke dag twee liter water op de piste gedronken. Verder gewoon niet eten wat je niet wil. Er zijn vast niet alleen ongezonde opties in het hotel! Ik heb gewoon ook amper gedronken, terwijl de rest vol aan het tanken was.
En aangezien ik 4 uur les krijg per dag.. Het moet inderdaad te doen zijn om een beetje de gezonde dingen te kiezen! Ik vind het alleen vooral vervelend dat mijn eetschema door elkaar loopt. En ik hoop inderdaad een beetje aan het tanken te ontsnappen! Als ik én een paar dagen weinig slaap én drink kan je me echt opvegen volgende week, daar ben ik echt niet voor gemaakt.
Ik zorg gewoon dat ik qua drinken alleen maar water ga drinken, in ieder geval overdag!