Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kimmm schreef:Ik heb waxjes ja 100 stuksMe eigen haar is ook zo lang dus puur voor de volume.
Ik loop ze elke week even langs om te kijken of ze niet in elkaar zitten maar totaal geen last vanWaxjes zijn nu 3 a 4 cm uitgegroeid. Ziet er nog goed genoeg uit om erin te laten zitten + de waxjes hebben me haar kleur dus ze vallen ook totaal niet op. Kan er alles mee doen opsteken, verven, stylen, krullen en nergens last van!
horzel schreef:veertjes zijn zelfs tot 81 cm te leveren.Ik zou supergraag meerdere willen, maar mijn haar is ongeveer 50 cm en heb liever geen veertjes van 15 centimeter tussen mijn haar. Williejanne, weet jij hoe lang de langste veertjes ongeveer zijn en waar ik ze kan kopen? Urk is helaas een beetje te ver weg
williejanne schreef:horzel schreef:veertjes zijn zelfs tot 81 cm te leveren.Ik zou supergraag meerdere willen, maar mijn haar is ongeveer 50 cm en heb liever geen veertjes van 15 centimeter tussen mijn haar. Williejanne, weet jij hoe lang de langste veertjes ongeveer zijn en waar ik ze kan kopen? Urk is helaas een beetje te ver weg