Michelle77 schreef:thanxnee die heb ik.
het is een hele donkere(bruine) die ik zoek. tenminste hij lijkt op het wiel id winkel bruin
die ik hierboven poste dat was i wear my sunglasses @ night

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cchanny schreef:Nieuw lakje:
Inclusief wolkjes en zonnetje op de andere hand.
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8442_n.jpg
En op de duim:
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4483_n.jpg[
Britt_Sisi schreef:en ik was weer het topic kwijt haha..
mijn nagels hebben een nagellak-vrijdagje vandaag
waauw die glitter hierboven is mooi!
en hema topcoat heb ik ook! ik krijg korting bij de hema, personeelskorting woehoe haha!
Mallootje schreef:Hier is de nieuwe essence collectie er ook nog niet, ik zit er wel op te wachten!
blackstar schreef:Zie weer allemaal mooie nagels voorbij komen. Geeft mij weer inspiratie![]()
@ DQ, jeetje jij hebt echt heulll veull lakjes.
Die nieuwe van Essence vind ik niet zo, ben niet zo van de pastelachtige kleurtjes.
Vandaag even de stad ingeweest voor een cadeautje, kon het niet laten om toch even de etos, KV en Hema binnen te stappen. Etos en KV hadden niks voor mij. Ja bij de KV grote bak met uitverkoopproducten met een mooie nagellak van Gosh, die ik wel wilde hebben eigenlijk, staat er een sticker op met 6.95. Kijk op het schap das dus niet afgeprijsd. laat maar die hoef ik dus niet.
Vandeweek bij een andere KV geweest en de Helo Hollo laten staan, maar toch spijt dat ik die niet heb meegenomen dus ben ik hem toch maar gaan halen![]()
Bij de hema ook 2 lakjes gehaald, een goudkleurige en een zwarte.
silby schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe collectie van Essence
in de andere lakjes ben ik nog niet zo thuisheb er wel ook een paar van Catrice
ben vandaag ff aan het prutsen geweest
Simpel paars lakje van de action![]()
Foto
Seraphim schreef:Is dat London's Weather Forecast hierboven?? Wanneer komt die terug? Die vind ik zo mooi, die MOET ik hebben!!
xBokker schreef:Ik wil ook nagellak opdoen, maar heb het gisteren al gedaan![]()
kent trouwens iemand dat watermarble?
Dat doen mijn zus en haar vriendin nu boven, is echt supermooi
amanda1980 schreef:zo weer bijgelezen. van de week wilde ik die perzik kleurige le van catrice halen maar die was al uitverkocht. had van NYC water taxi peach mee genomen maar die blijkt super sheer te zijn. of te wel, een lakje die ongebruikt blijft staan. bedacht me vandaag dat ik die net zo goed kan gaan mengen want ongebruikt houden is ook zonde. paar druppeltjes witte lak en paar druppeltjes dirty pink van koh erbij en ik heb weer een heel mooie kleutje!
Skessa_ schreef:Foto
astra4 schreef:Haha leuk Skessa...een boel werk inderdaad!
Nog wat leuke nailartjes:
Foto's
xDramaQueen schreef:Cchanny, mijn vriend zit op de vrachtwagen en zijn handen zit vol met eelt en zijn dus zwart als ie klaar is met werken, dit krijg je er niet af met gewoon wassen dus dan gaat ie 10 minuten met zijn handen in soda, dan doop ik de borstel erin en maak ik zijn handen schoon
Liesurt schreef:My denin van Rimmel? Die dekt bij mij in 2 lagen?
Op mn pink zelfs in één laagje!..
Ik blijf het een geweldig kleurtje vinden
En de nieuwe kleurtjes van Catrice! Eindelijk
Liesurt schreef:Bakje met Catrice & Essence
Bakje met topcoats, cuticle oil, crème, trind producten, vijltjes etc.
Rekje met overige lakjes
Rekjes zijn overigens van de Ikea, 3,- van de keukenafdeling
Muisbal schreef:@ Djesseka
OPI blauw die ik heb:
Foto
Cuckoo for this color
Foto
(Ik noem hem altijd Albert Heijn blauw, vind ik wel leuk voor naar werk)
Edit: oh donkerblauw, nouja, voor de show dan maar de laatste
Spruitjee schreef:Naar die pinguïn foto ergens uit het begin van dit topic;
Regenboog-Pinguïns!
xhouvanjou schreef:Ik voel me een jonge sprinkhaan.
Iedereen heeft meer dan 100 lakjes ofzo, en ik heb er maar 7 ofzo.
Onze kruidvat heeft laatst een mega uitbreiding gehad, dus dat word leuk.
hestejente schreef:Was hier laatst iemand ontevreden over de topcoat van de Hema, weet niet meer wie dat was. Nou heb ik die topcoat, en ik heb ook een paard dat allerlei bacterieklonten op z'n huid blijkt te hebben. Soort regenschurft alleen dan dus in plakkaten ipv losse "hotspots". Het "fijne" eraan is dat je die klonten alleen met je blote handen goed kunt voelen als je ze eraf krabt, niet alleen omdat ik een IJslander met wintervacht hebmet een buikje dat zeg maar niet handig op ooghoogte is
maar ook omdat je je vingertoppen nodig hebt om te voelen waar de bulten zitten en wat het verschil is met bijvoorbeeld huidvet, voordat je het weg kunt krabben. Ben er vandaag denk ik een half uur mee bezig geweest, sommige stukken zaten aardig vast (als in: beest bloedt als je ze wegpulkt) Beetje onsmakelijk verhaal allemaal maar ik wilde maar melden dat mijn Hema topcoat het supergoed heeft gehouden, mijn nagels hebben er best van langs gehad vanmiddag en alles zit nog pérfect!
Marijke_1995 schreef:Hoelang heb je het laten drogen?