Mindim schreef:Maar als een pasgeboren kind of iets anders (kom ook bij puppies kijken hoor)wat erg belangrijk is voor iemand die me dierbaar is, dan zou ik mijn eigen bezwaren en ongemakken aan de kant zetten, om die even aandacht te hebben voor iemand die trots is op zijn pasgeboren kind, nieuwe pup of paard, of een nieuw huis, mij om het even.
Daar heb je ook gelijk in, daarom ga ik bij vriendinnetjes ook gewoon. Ik vind mijn vriendinnen lief en ben dus oprecht blij voor ze. Bij de meeste collegae is die band al wat minder sterk
. Ik ben nog steeds blij voor ze maar I would be perfectly happy leaving it at that
. Ik heb ook één zo'n 'irritante' collega die maar BLIJFT zeggen dat ik nog wel van gedachten verander. Ik ben inmiddels 33 en heb er nog nooit een dag anders over gedacht...
)wat erg belangrijk is voor iemand die me dierbaar is, dan zou ik mijn eigen bezwaren en ongemakken aan de kant zetten, om die even aandacht te hebben voor iemand die trots is op zijn pasgeboren kind, nieuwe pup of paard, of een nieuw huis, mij om het even.
Je moet ook niet werken, maar dan mag je ook niet klagen dat je geen eten hebt. Ik zeg altijd: 'ik doe niet aan moeten, eisen en nu', maar soms zit er toch weinig anders op
Goeie!