[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:34

TurtleLove4 schreef:
Hoelang is het normaal wachten voor een navelpiercing ?

9 tot 11 maanden. Een navelpiercing moet zowel aan de binnenkant als de buitenkant helemaal genezen zijn.
Dus gewoon geduld hebben. Eerder is ook niet aan te raden. Het kan goed gaan , maar dat is geluk hebben.

TurtleLove4

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:38

Dan vind ik 2,5 maand ook wel heeeel erg vroeg, dat is niet zomaar 'een beetje' eerder he...
Ben verder echt heel ontevreden over Crazy Factory, nu ze mijn geld hebben teruggestort beweren ze dat ik helemaal niks heb betaald?! :( Echt een imbeciel die daar werkt als je 't mij vraagt... Ik citeer: (in uitstekend Nederlands :=)
Hallo Céline,
Uw betaling is teruggestort geworden, daarom hebben wij nog geen betaling van u ontvangen.
Vriendelijke groeten,
Bram
Crazy Factory Support

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 08:17

Ik heb op Alloverpiercings superleuke tongpiercings besteld. Ook eentje van Nightmare Before Christmas, zooo cool.
Nog ff 3 weken wachten dan mag ik ze gaan wisselen.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 08:51

Mij is verteld dat een navelpiercing 4 tot 9 maanden nodig heeft om te genezen. Bij mij is dat vanaf dag 1 goed gegaan en na 2 wekenwas ie niet eens meer gevoelig. Had m er al een keer eerder uit gedaan en dat ging toen ook goed, dus had zoiets van nou dan kan een nieuwe er ook wel in ;) zoiets kan je zelf wel aanvoelen denk ik.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:46

Waarom moet je 3 weken wachten dan?

En ik dacht dat een navelpiercing zo'n 6 maanden genezingstijd had, iig vrij lang.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:54

xTammyy schreef:
Mij is verteld dat een navelpiercing 4 tot 9 maanden nodig heeft om te genezen. Bij mij is dat vanaf dag 1 goed gegaan en na 2 wekenwas ie niet eens meer gevoelig. Had m er al een keer eerder uit gedaan en dat ging toen ook goed, dus had zoiets van nou dan kan een nieuwe er ook wel in ;) zoiets kan je zelf wel aanvoelen denk ik.

Dit klopt dus niet. Het is algemeen bekend dat de meeste navelpiercings na een paar maanden weer gaan lopen klooien. Daarnaast moet hij zowel binnen als buiten genezen zijn. Dan kan hij wel niet meer geirriteerd aanvoelen,van binnen kan het nog niet helemaal goed zijn.Dus kom hier straks niet klagen als je piercing ineens heel erg begint te ontsteken en te pussen,want die kans is nu wel goed aanwezig.
De genezing van een piercing is gebasseerd op feiten,niet of hij goed genezenis naar jouw gevoel.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 13:19

Dat over navelpiercings klopt helemaal. Ik heb mijn onderste navelpiercing ongeveer 3 maanden geleden laten zetten. Een tijdje was ie helemaal rustig maar ondanks dat ie nu absoluut niet gevoelig is komt er nog wel pus uit. Dus lekker die 6 maanden laten zitten om te genezen :j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 13:52

Hihi ik wil er nog wel een helix bij :') Vind 2 zo gaaf staan.
Eerst deze maar even rustig laten genezen en over een paar maandjes maar eens kijken of ik er dan nog steeds 2 wil :)

Navelpiercings zijn lastig he? Vriendin van me heeft er echt nog lang last van gehad dat er maar pus uit bleef komen.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:27

Nou we zullen het zien dan of ie nog gaat ontsteken, en anders is het inderdaad mn eigen schuld. Maarja kan er nu niks meer aan veranderen toch.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:09

Navelpiercings ontsteken graag rond de 9 maanden nog eens een keer. :D Net als je denkt dat ie helemaal goed komt :j

xtammy; je doet met je eigen piercings wat je niet laten kan maar om nu slechte raad te geven aan anderen vind ik ook weer zo iets... Tis niet omdat het bij jou toevallig goed gegaan is, dat het ook goed is.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:36

Nja dan ben ik denk ik niet goed ingelicht, net als dat ze met 9 maanden nog wel eens willen gaan ontsteken weet ik niks van.

Maar gingen jullie je dan niet irriteren aan dat lange staafje? Voor mn gevoel was de piercing die ik kreeg bij het zetten wat langer dat degene die er nu in zit namelijk en dat werd dus ook vrij irritant.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:42

Dat zeggen ze er niet bij omdat je dat nooit zeker kan weten natuurlijk.

Genezingstijd is er ook niet voor niks.
Bij m'n helix kreeg ik een foldertje dat de genezingstijd ongeveer 9 - 12 maanden is. Prima. Ik wacht wel :D

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:51

Ik mocht mn navelpiercing na 4 weken al verwisselen :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:52

4 weken? Zelfs een gewone oorbel moet je 6 tot 8 weken laten zitten...

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:52

Sabinaa__ schreef:
Ik heb me navelpiercing nu 2 maanden, maar heb zo de neiging om er een ander in te doen. := moet me zelf maar tegen houden :))

ik na 4 weken en hij ziet er nog helemaal goed uit en heb er echt geen last van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:53

SaBiNa_S schreef:
Sabinaa__ schreef:
Ik heb me navelpiercing nu 2 maanden, maar heb zo de neiging om er een ander in te doen. := moet me zelf maar tegen houden :))

ik na 4 weken en hij ziet er nog helemaal goed uit en heb er echt geen last van!

Slim!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:54

TurtleLove4 schreef:
4 weken? Zelfs een gewone oorbel moet je 6 tot 8 weken laten zitten...

Ja toen heb k er een andere in gekregen bij de piercing shop, en hij is helemaal mooi nog hoor, heb m nu bijna een halfjaar , en er nooit last van gehad! Ik maak m nu nog steeds elke dag schoon, is een automatisme geworden. :+

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:55

Tja, is bij jou misschien goed gelopen, maar over het algemeen lijkt het me heel dom...

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:55

TurtleLove4 schreef:
Tja, is bij jou misschien goed gelopen, maar over het algemeen lijkt het me heel dom...

Vriendin van me ook hoor , samen laten zetten & weer samen omgewisselt.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:02

:n uitzondering bevestigd de regel.
Dat het toevallig bij jullie goed is gegaan wil niet zeggen dat het goed ís, ik denk dat de meeste hier wel kunnen zeggen dat die van hun nog wel een paar keer zijn gaan vervelen.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:06

_Micha_ schreef:
:n uitzondering bevestigd de regel.
Dat het toevallig bij jullie goed is gegaan wil niet zeggen dat het goed ís, ik denk dat de meeste hier wel kunnen zeggen dat die van hun nog wel een paar keer zijn gaan vervelen.

Ik snap niet wat er zo erg aan is, als je m verder goed verzorgt?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:20

Dat het ding na gelijk welke periode terug kan gaan klooien, ook als je 'm goed verzorgt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:24

Mijne werd na vier weken door de piercer gewisseld door een simpel staafje (2 zilveren balletjes) van titanium dat korter was. Maar mochten nog geen sier dingen in.

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:19

Helleuu.
Ik krijg morgen mijn helix. Was eerst van plan om hem afgelopen zaterdag te doen maar die shop was dicht. Ook niet even melden als ik ze bel (die mensen waren sowieso onvriendelijk over de telefoon)
Dus nu een andere shop (in groningen)

Maar wie kan mij zeggen wat ik kan verwachten qua zwelling?? Hoe lang loop je met een knalrood, bol oor, zegmaar? :P

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:27

Ik heb geen knalrood/dik oor gehad na het piercen van mijn helix. Alleen de eerste paar uur een warm oor, verder niks geen last ;)