Skessa_ schreef:@ Ladyloe: Nou je drukt op Buy it now, dan kun je daarna betalen (paypal) en daarna sturen ze het op
Afhankelijk waar het vandaan komt duurt t ongeveer 2 weken.
Bij mij duurt het meestal maar een dagje of 4/5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Skessa_: nou het stempelsetje van Essence werkt bij mij dus voor geen meterLigt niet aan de lak, want heb al veel verschillende lakjes geprobeerd..En ja, ik heb alle plastic laagjes verwijderd
Het probleem is dat ik de afbeelding niet in zijn geheel op de stempel krijg
Corelli schreef:Skessa_: nou het stempelsetje van Essence werkt bij mij dus voor geen meterLigt niet aan de lak, want heb al veel verschillende lakjes geprobeerd..En ja, ik heb alle plastic laagjes verwijderd
Skessa_ schreef:Vanillia schreef:@DQ: http://i819.photobucket.com/albums/zz11 ... h-51-4.jpg Heb jij enig idee welke kleur dit is?
Nfu oh - 51 http://www.lacquerized.com/2011/07/nfu- ... sited.html
Skessa_ schreef:Corelli schreef:Skessa_: nou het stempelsetje van Essence werkt bij mij dus voor geen meterLigt niet aan de lak, want heb al veel verschillende lakjes geprobeerd..En ja, ik heb alle plastic laagjes verwijderd
Anc schreef:Eigenlijk moet je je nagels in dezelfde kleur lakken en die op de foto zetten voor een ava
Vanillia schreef:@donkerblauw: Donkerblauwe-nagelsavatar is een top-idee
Vanillia schreef:
Liek_ schreef:Verder hele gave koeien gezienEn een mooi grijzig lakje, denk dat ik ook maar voor die kleur ga als ik weer ga lakken
Moet ik alleen kiezen tussen Orly Rock Solid en China Glaze Some like it Haute. Wat zouden jullie kiezen?
Donkerblauw schreef:Anc schreef:Eigenlijk moet je je nagels in dezelfde kleur lakken en die op de foto zetten voor een avaVanillia schreef:@donkerblauw: Donkerblauwe-nagelsavatar is een top-idee
U vraagt, wij draaien.