Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyx5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:35

Nee helemaal niet. Het was redelijk druk, maar omdat het zo groot is heb je er geen last van. Er zijn zoveel diverse sauna's, stoombaden etc. De mensen waren absoluut niet ordinair en wachtten netjes op hun beurt bij bijvoorbeeld het buffet.

madeliefw

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:51

hmm mijn eerste en laatste keer in de zwaluwhoeve was ook niks. Echt een hele mooie sauna en supervriendelijk personeel. Ook lekker eten. Lijkt perfect dus, maar dan het soort bezoekers.... Echt te druk en zo ordinair. Zo was er een vrouw die in het zwembad op en neer stond te springen zodat alles alle kanten opfloepte zeg maar. En haar hele groepje eromheen keihard aan het lachen. Nouja, zo waren er nog wat dingen... Ga liever naar een rustige sauna.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:09

Ben ik het mee eens, ik heb ook geen hoge pet op van de zwaluwhoeve :n veel te commercieel en niet mijn type bezoekers
Ben er één keer geweest en toen werd er zelfs honingspul op mijn rug gespoten door een onbekende vent :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:16

Zwaluwhoeve is savonds wel goed te doen, maar overdag en vooral in het weeked.. Nee.. Zo vol
Dat iemand zweet oP mij lekte :=

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:30

Weet een van jullie een mooie sauna met badkledingdagen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:32

Jans schreef:
Zwaluwhoeve is savonds wel goed te doen, maar overdag en vooral in het weeked.. Nee.. Zo vol
Dat iemand zweet oP mij lekte :=

IEUW!!!! Ik zit net te ontbijten, bedankt he :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:40

Karlijnxxx schreef:

Thermen Bussloo, Veluwse bron

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 10:07

Karlijnxxx schreef:

Sanodome in Nijmegen, daar hebben ze alleen maar badkledingdagen ;) In Oss heb je 2 x in de maand op dinsdag/woensdag een badkledingdag, volgens mij heb je daar ook speciale damesdagen.
Ik persoonlijk moet er niet aan denken om in badkleding in de sauna te gaan, jakkie al dat klevende zwetende materiaal aan mijn lijf :D, maar goed, ieder het zijne/hare

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:03

Noppert schreef:
Karlijnxxx schreef:

Sanodome in Nijmegen, daar hebben ze alleen maar badkledingdagen ;) In Oss heb je 2 x in de maand op dinsdag/woensdag een badkledingdag, volgens mij heb je daar ook speciale damesdagen.
Ik persoonlijk moet er niet aan denken om in badkleding in de sauna te gaan, jakkie al dat klevende zwetende materiaal aan mijn lijf :D, maar goed, ieder het zijne/hare

Hihi, mijn vriend is behoorlijk preuts. Dus vandaar, maar wil toch lekker een keertje met hem naar de sauna ;)
Laatst bijgewerkt door Karlijnxxx op 27-02-12 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:05

Ik ga binnekort naar een Sauna, vriendin heeft een wellnessSpa afgehuurd bij harlingen. Ik heb 2 keer in een sauna gezeten in een vakantie huisje, vond er echt geen reeeeeet aan. Super heet, harstikke zweten, was blij toen ik eruit ging.
Ik ben niet preuts, ben blij met mijn maatje 38 en we zitten alleen met vriendinnen, maar ik weet gewoon niet hoe ik me daar ga vermaken. Iemand tips hoe ik de sauna dragelijker kan maken :p?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:12

Ik ben 2x bij de zwaluwhoeve geweest, waarvan 1x heerlijk en 1x verschrikkelijk. De eerste keer was echt heel lekker, niet al te druk, ondanks dat het een zondag was. Normale mensen en een leuk arrangement. Helemaal goed!!
De 2e keer was het vol met luidruchtig volk, die uitgebreid mensen hun lichaam gingen bespreken, elkaar betasten, bommetjes doen in het zwembad etc etc. Dus nu voor ons nooit meer de Zwaluwhoeve...

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:14

Misschien hebben ze daar wel een " aso-dag" net als dat er ook badkleding- en vrouwendagen zijn :')

jacqp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:08

MamaMiesje schreef:
Misschien hebben ze daar wel een " aso-dag" net als dat er ook badkleding- en vrouwendagen zijn :')

Hahaha dat zou wel handig zijn :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:19

Zag net jullie nieuwe lounge jacqp, mooi!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:21

Karlijnxxx schreef:

Elysium heeft ook badkledingdagen :j
Zag trouwens op facebook dat Elysium een nieuw bad heeft, het Spiritueel Bad, met daarbij filmbeelden en muziek... Ziet er mooi uit, ben benieuwd!

jacqp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 17:29

Corelli schreef:
Zag net jullie nieuwe lounge jacqp, mooi!

Vers van de pers, is vannacht gemaakt.
Ik mag woensdag weer werken dus ben benieuwd!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:53

labyrinth schreef:
Ik ga binnekort naar een Sauna, vriendin heeft een wellnessSpa afgehuurd bij harlingen. Ik heb 2 keer in een sauna gezeten in een vakantie huisje, vond er echt geen reeeeeet aan. Super heet, harstikke zweten, was blij toen ik eruit ging.
Ik ben niet preuts, ben blij met mijn maatje 38 en we zitten alleen met vriendinnen, maar ik weet gewoon niet hoe ik me daar ga vermaken. Iemand tips hoe ik de sauna dragelijker kan maken :p?

"Onderaan" zitten, want alle warmte stijgt natuurlijk naar het plafond.
En véél tetteren, als je dan toch met vriendinnen zit

Maar ken ook je grens!
Ik ben 1 keer tegen beter weten in blijven zitten, toen ik uit de douche was, trilde ik zo hard dat ik me niet meer hoefde af te drogen :')
Dan hartslag en bloeddruk gemeten, beide véél te laag natuurlijk. (Geloof hartslag van 55 ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:01

Hartslag van 55 is niets mis mee.

Vandaag was het tokkiedag bij saunadrome! Druuuuuuuuk en veel blablabla, zelfs tijdens de aufguss. Wat een tegenvaller!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 00:22

Nee, maar wel in combinatie met een bloeddruk die niet om over naar huis te schrijven was ;-)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:26

Zag trouwens op facebook dat Elysium een nieuw bad heeft, het Spiritueel Bad, met daarbij filmbeelden en muziek... Ziet er mooi uit, ben benieuwd![/quote]

Ben ik gister geweest, mooi hoor dat nieuwe bad! Filmbeelden zijn momenten van allerlei wildlife programma's met muziek van o.a. Lord of the Rings, vond t wel wel weer heel wat anders. Was sowieso een superrelaxte dag, t was wel druk maar eigenlijk heb ik daar weinig "last" van gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:33

Meld me ook maar eens. :)
Sauna hoefde van mij nooit zo maar het laatste jaar toch wel een beetje benieuwd geworden. Maandje terug dan maar eens geweest en ik ben helemaal om!

Ben nu bij Devarana in Den Bosch geweest, heb goede verhalen gehoord over Elysium, Zwaluwhoeve ontwijk ik... Zijn er nog goede sauna's in Noord-Holland?

Liefst niet al te druk, wat opgietingen en natuurlijk gewoon netjes en schoon.

Hoe vinden jullie Zuiver in Amsterdam?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:49

Ik ben bij Zuiver geweest, heerlijke sauna met veel faciliteiten, maar vond wel dat er wat weinig rustruimtes zijn. Voor ons een minpuntje dat er mensen dingen deden in het kruidenbad die je daar niet hoort te doen :+ en dat daar niets van gezegd werd, maar verder hebben we echt genoten. Wil nog graag een keer terug als het redelijk weer is, er is erg veel buiten te doen, maar was toen zo koud en nat dat dat niet zo aantrekkelijk was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:57

Niet praktisch dat daar niets van gezegd werd dan nee. Maar verder een optie dus? Ga ik daar binnenkort inderdaad eens kijken.

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:13

Ik heb alleen thuis een sauna, maar ik snap wel dat mensen niet zouden gaan uit onzekerheid.
Als je dik bent heb je (SOMS) een slecht verleden, gepest geweest bijvoorbeeld, omdat je dus dik bent.
Dat blijft je bij hoor..

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:41

Zo, gisteren heerlijk genoten in de Waterlelie :)
Vond het nieuwe bad maar gek, met allemaal plastic balletjes erin :+ en het water mocht voor mij ook wel wat warmer, verder lekker genoten hoor!
De 95'C en de opgietingen dit keer maar niet gedaan maar verder nergens last van gehad.