Hier was hubs er sterk van overtuigd dat Jayden precies op de uitgerekende datum (1 mei 2010) geboren zou worden, maar helaas een teleurstelling voor lief hier moest ie gewoon 2 wkn langer wachten op zn zoon
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, heb dan ook echt diepe respect voor iedereen met een vent als zeeman.
, of zit iedereen lekker op de bank onderuit gezakt te genieten van een rustig avondje?
Heerlijk zo een zondagavond. Kleine meid lekker op bed en vriendlief en ik lekker onderuit gezakt op de bank. Doen we nooit eigenlijk maar is best wel weer is lekker moet ik zeggen. latnahc2 schreef:Morgen mag ik eindelijk bevallen!!!
Ik wil trouwens ook alleen mijn vriend bij de bevalling.
De visite mag wachten tot minimaal de volgende dag.
Mijn zoontje van 5 blijft bij mijn moeder want die hoeft zo een bloedbad ook niet mee te maken![]()
Ik had trouwens ook een 3/4d echo laten maken heel erg leuk!!
Ik had omdat ik joods ben bij mijn eerste matzes met muisjes ipv beschuit.
Je kan voor een meisje ook een roze kwarttaart van dokter oetker maken en dan door de kwark roze muisjes roeren.
Leek mij wel leuk maar deze keer hou ik het toch maar bij beschuit
bo0tjeee schreef:Ik duim Latnah! Maar het komt vast allemaal goed!
Hier ook niets gedaan gisteravond. Had het zoooo koud.
Zit helemaal niet lekker in m'n vel, blegh. Allerlei spanningen die me op het moment teveel worden.
Vriendlief is vandaag ziek thuis. Dus dan ben ik gelijk weer gespannen dat ze hem misschien wel ontslaan op z'n werk. En hij heeft dus van het weekend van die vage dingen gedaan waar ik nog steeds niet achter ben omdat ik er gister de puf niet voor had om het te vragen.
En ik droom telkens zo raar. Dat hij vreemd gaat enzo.

Ga nu even een stukje terug lezen