Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:00

SanTi4ever, Jij bent dus ook al bijna aan de beurt om te gaan bevallen? Zal voor je mee duimen dat jullie beebje tot begin nov blijft zitten..
Hier was hubs er sterk van overtuigd dat Jayden precies op de uitgerekende datum (1 mei 2010) geboren zou worden, maar helaas een teleurstelling voor lief hier moest ie gewoon 2 wkn langer wachten op zn zoon :')

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:12

nee ik heb dan nog 8 weekjes te gaan, ben 5 december pas uitgerekend maar vind het wel fijn dat mijn lief 3 tot 4 weekjes van tevoren thuis is, begin november dus... (hij is vaak later thuis dan gepland dus vandaar mijn zorg dat beebje gewoon lekker moet wachten!)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:18

Oh zo oke en ja dat is dan voor jou idd wel wat geruster dat ie van tevoren al lekker thuis is ja, is je lief dan als ie binnenkort dus terug komt dan ook een paar maand lekker thuis of moet ie over zoveel weken dan weer de zee op?
Sorry voor mijn vragen hoor maar ben met dat soort situaties niet zo in thuis, het lijkt mij best pittig vooral voor je lief maar ook straks voor jou aangezien als je lief de zee weer op gaat zo aantal weken van huis is en de moeder dan thuis bij het kind is. Ik heb diepe respect voor dat soort mensen/ouders en dan vooral voor de moeders..

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:23

dankje en geeft niet voor je vragen, als je inderdaad niet in dat 'wereldje' zit is het ook wel vreemd...
hij vaart 3 maanden en is dan ongeveer 2 maanden thuis. als hij straks weer thuiskomt maakt hij al zijn verlofdagen van afgelopen jaar op en mag hij tot eind januarie thuis zijn, dus das best lekker lang! kunnen we de eerste 2 maanden lekker samen genieten!
en tsja leuk is anders maar zijn werk is wat hij leuk vind en graag doet...maar zie er wel tegen op hoor als ik eerlijk ben...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:16

Dank je wel voor je korte maar vooral duidelijke uitleg hihi..

Idd wel heel fijn dat ie dan straks lange tijd lekker bij jou en de beeb thuis is, wat een luxe om zo'n lang verlof dan te hebben als zeeman. Maar ik geloof ook heel goed dat zulk werk vast en zeker ook best zwaar zal zijn, en idd als het zijn passie is en hetgene wat ie graag doet ach waarom toch ook niet he. Zolang ie maar blij en liefdevol is als ie weer terug keert thuis bij zijn kind en vrouw/vriendin niet waar?!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf persoonlijk absoluut niet bij zo'n vent zou passen, ik vind het heel erg als mn lief bijv een week niet thuis is laat staan een paar maanden :o , heb dan ook echt diepe respect voor iedereen met een vent als zeeman.

Trouwens wat is het hier toch rustig? Toch niet iedereen ineens aan het puffen geslagen :D, of zit iedereen lekker op de bank onderuit gezakt te genieten van een rustig avondje?

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:10

Lijkt mij ook zwaar als je vriend/man zo lang van huis is. helemaal met een kleintje. Zeker de eerste maanden. Diep respect!

Fiemo: Lekker op de bank idd voor de TV :D Heerlijk zo een zondagavond. Kleine meid lekker op bed en vriendlief en ik lekker onderuit gezakt op de bank. Doen we nooit eigenlijk maar is best wel weer is lekker moet ik zeggen.

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:22

latnahc2 schreef:
Morgen mag ik eindelijk bevallen!!!
Ik wil trouwens ook alleen mijn vriend bij de bevalling.
De visite mag wachten tot minimaal de volgende dag.
Mijn zoontje van 5 blijft bij mijn moeder want die hoeft zo een bloedbad ook niet mee te maken :(:)
Ik had trouwens ook een 3/4d echo laten maken heel erg leuk!!
Ik had omdat ik joods ben bij mijn eerste matzes met muisjes ipv beschuit.
Je kan voor een meisje ook een roze kwarttaart van dokter oetker maken en dan door de kwark roze muisjes roeren.
Leek mij wel leuk maar deze keer hou ik het toch maar bij beschuit :D

Heel veel succes morgen.
Hopen dat alles goed gaat en het je goed verloopt

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 05:52

Nou we gaan zo weg naar het ziekenhuis.
Ben doodsbang en heb de hele nacht wakker gelegen.
Hopelijk gaat alles goed en is het zo voorbij...
Duim voor me aub!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 05:53

Joh, niet bang zijn!!
Veel succes! :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 06:17

Ik duim Latnah! Maar het komt vast allemaal goed!

Hier ook niets gedaan gisteravond. Had het zoooo koud.
Zit helemaal niet lekker in m'n vel, blegh. Allerlei spanningen die me op het moment teveel worden.

Vriendlief is vandaag ziek thuis. Dus dan ben ik gelijk weer gespannen dat ze hem misschien wel ontslaan op z'n werk. En hij heeft dus van het weekend van die vage dingen gedaan waar ik nog steeds niet achter ben omdat ik er gister de puf niet voor had om het te vragen.
En ik droom telkens zo raar. Dat hij vreemd gaat enzo.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:02

Is hij nu ziek omdat hij dit weekend de beest heeft uitgehangen? En dan zonder vast contract oid?

Ongelofelijk. Jij bent zwanger. Hij moest echt wat meer verantwoordelijkheid gaan laten zien. Die baan heeft hij nodig om de kleine te kunnen geven wat het nodig heeft en die spanningen zijn helemaal niet gode voor jou op dit moment.

Kom op, hij moet een beetje ballen tonen!

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:18

Succes vandaag Latnah!

Bootjeeee, balen dat je vriend ziek is maar waarom denk je dan meteen dat hij ontslagen wordt? Iedereen is toch wel eens ziek of heeft hij een waarschuwing of zo gehad?

Bah.. ik voel me echt beroerd vandaag..
Gisteravond mijn eerste harde buik gehad, was even vergeten hoe vervelend dat ook alweer voelde en nu werd ik vanmorgen wakker met buikpijn en kramp aan de linkerkant. Gaat ook niet echt weg. Gelukkig voel ik haar wel goed bewegen.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:21

bo0tjeee schreef:
Ik duim Latnah! Maar het komt vast allemaal goed!

Hier ook niets gedaan gisteravond. Had het zoooo koud.
Zit helemaal niet lekker in m'n vel, blegh. Allerlei spanningen die me op het moment teveel worden.

Vriendlief is vandaag ziek thuis. Dus dan ben ik gelijk weer gespannen dat ze hem misschien wel ontslaan op z'n werk. En hij heeft dus van het weekend van die vage dingen gedaan waar ik nog steeds niet achter ben omdat ik er gister de puf niet voor had om het te vragen.
En ik droom telkens zo raar. Dat hij vreemd gaat enzo.

:(:)

Je moet echt met hem gaan praten erover. Probeer in eerste instanties aan te geven hoe je je voelt en geef vervolgens aan hoe dat komt. Wellicht is er helemaal niets aan de hand en maak je je om niets druk. Daarnaast zal hij misschien iets meer begrip tonen als hij weet wat er allemaal door je heen gaat. Je bent nu eenmaal in deze periode wat emotioneler. ;)

Heel veel sterkte meid! Ik heb echt met je te doen.

@ latnah: veel succes. Ik kan me voorstellen dat je wakker hebt gelegen. Maar goed... dat is het dadelijk allemaal waard toch. :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:22

Ik vind ook zeker dat je met m moet praten.
Stress (van jou) is zo ontzettend slecht voor het kindje!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:28

baal van mezelf.. had ik maar 6 weken van te voren verlof genomen ipv 4 weken. Bekkeninstabiliteit is echt killing op dit moment.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 07:32

Liezel, hij heeft geen vast contract en werkt via uitzendbasis. En ben dan gewoon bang dat ze hem niet willen aanhouden. Hij heeft de hele nacht pijn in z'n oor gehad en hoofdpijn en daardoor slecht geslapen. Dus ergens snap ik dat wel, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, verman je, kop op.

Ninita, ik ben er dus gewoon erg onzeker over, mede omdat ik me op het moment al om een scheet druk om kan maken.

Kimbaie, ik maak me waarschijnlijk druk om niets. Maar heb er ook telkens van zulke nare dromen bij.
Jij sterkte vandaag!

Ik voel me ook gewoon beroerd. Heb onwijze last van m'n rug en nu ook opeens ischias in m'n andere bil. Van links naar rechts... blegh! En maak me druk om een scheet dus tja...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:38

Wellicht voel je je beroerd omdat je je zo druk maakt?? Laten het even gaan. Probeer anders alle nare gedachtes even op papier te zetten, en lees ze eens goed door. Dat kan rust geven.

Adem in, adem uit. Het komt allemaal wel goed... Er zijn heel veel mensen met kinderen, die ook altijd hun hoofd boven water hebben weten te houden, dus jou gaat dat ook vast en zeker lukken. :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 07:41

Ja dat komt ook vast wel goed. Maar op het moment zit alles even tegen, ook financieel. Dus daar wordt ik gewoon wat gestrest van.
Ik zit nu op m'n werk, dus genoeg om mee bezig te zijn.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:51

bo0tjeee: wat vervelend dat het bij jou thuis nu zo verloopt. Ik hoop dat je straks even rustig met hem kan praten. Y;(

Kimbaie: kan je niet alsnog eerder met verlof gaan?

latnahc2: succes vandaag

SanTi4ever: knap hoor. Ik zou het echt niet kunnen. Ik baal al al mijn vent een nacht weg moet.

Ik zag wat goed gevulde kledingkasten. Mijn kast is nu nog redelijk leeg. Heb gister 3 zakken vol van mijn broer gehad. Dat moet ik nog even uitzoeken en dan kan ik mijn kast ook gaan vullen.

Ik ben vast iemand vergeten, maar er is zoveel bijgekomen sinds gisterochtend.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 07:57

Ik heb al op werk aangegeven dat het niet echt meer gaat. Hier hebben ze begripvol op gereageerd. Ik moet alleen nu even zorgen voor overdracht, dus dat probeer ik deze week te doen en zorg dat ik niet hele dagen hoef te werken. Komt wel goed dus.

Mijn kledingkast is ook al behoorlijk gevuld. Ik heb een koopzieke moeder (oma to be), die in italië de eerste beste baby-kledingzaak heeft leeggekocht. Gelukkig hebben ze bij mijn babyshower, geen kleding meer gegeven enkel nog praktische dingen. Zoals een draagzak, magnetron sterilisator, luieremmer, etc.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:05

Zoo druk weekend achter de rug en inmiddels de 20 weken gepasseerd :) Ga nu even een stukje terug lezen :D

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:17

Becy wat vervelend zeg (voor jullie beiden) dat hij zijn dag en nachtritme in de war heeft!

Haha als ik de verhalen zo lees ben ik blij dat wij behalve een laptop geen pc's in huis hebben en dat manlief er elke ochtend om 5 uur uit moet... Wij liggen er om 10 uur gemiddeld wel in. Ook in het weekend maken wij het nooit extreem laat, uitslapen is er niet bij met 20 paarden, 2 katten en een hond aan huis ;)

tequilaatje gefeliciteerd!!! Leuke foto ook!

XfiemoX dat is idd al een hele verandering! En wat smult dat mannetje heerlijk zeg...!

Gave echo Nininta! Ik heb vrijdag de 20 weken echo, ben toch al wel een beetje zenuwachtig... is niet niks.

BoOtjeee wat vervelend dat het op het moment niet helemaal lekker gaat tussen jou en je vriend/man!

Kimbaie kun je dat niet alsnog omgooien? Ik heb ook 4 weken aangegeven, maar ik heb ook al last van BI... Als het niet meer gaat dan ga ik met verlof! Gaat hier gelukkig heel goed in overleg...

Hier is de kledingkast ook nog (vrijwel) leeg. Kan ook neit anders, want ik wil niet weten wat het word en ga de kleertjes straks wel kopen :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 08:20

Iorrr, fijn he als je de 20 weken voorbij bent.
Mistic, praten komt vast wel goed. Jij ook wat zakken gehad, dus genoeg om uit te zoeken.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:22

Ja heerlijk! Ik voel de kleine nu ook echt goed en dat is zo'n geruststellend gevoel <3

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 08:23

Bij mij ook hoor. Als ik boos ben of chaggo en de kleine schopt wordt ik er helemaal gelukkig van <3