nestle schreef:@ moonprayer
Het is idd geen ondragelijke pijn maar sommige momenten wist ik toch echt even niet meer hoe ik stil kon blijven liggen en me door dat gevoel heen te bijten tegelijk![]()
Vooral bij het inkleuren !

wat heb jij voor iets?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimli_ schreef:Ik ga volgende week langs met mijn ontwerpen, I'm so excited.
Ga wel pas in november ofzo laten zetten, nog even sparen en zonnebaden deze zomer.
Mijn moeder gaat mee voor haar eerste hihi, initialen van mij en m'n broertje.
Ze vond de tattoo van iemand hier in het topic erg mooi, diegene had een M en P laten zetten, ik weet niet meer wie het was.
Eva_D schreef:Iedereen mag natuurlijk zn mening hebben over tattoos.
Maar dingen als dat iemand een tattoo zet voor het hebben van een tattoo,
zijn vooroordelen, en dat is niet echt vriendelijk.
Ik denk dat soms ook wel is hoor, met name met van die standaard tribals enzo,
maar je kan het niet weten, misschien heeft het voor die persoon een betekenis.
ThessaKeizer schreef:Je bedoeld het misschien niet zo, maar komt gewoon wat minder vriendelijk over![]()
En ik kan bevestigen dat zij de tattoo niet heeft laten zetten om een tattoo te hebben, er zit zeker wel een betekenis achter en dit is bij haar opgekomen om het zo weer te geven! Gaat erom dat zij het mooi vind en de betekenis weet.
En tsja smaken verschillen nou eenmaal, ik vind ook lang niet alles mooi wat ik hier voorbij zie komen, ieder zo zijn of haar ding toch
moonprayer schreef:@Vondutch ik heb op mijn kuit/enkel/voet 2 libelle's in de vorm van een hart, verstrengeld met elkaar.
uitlopend tot mijn voet
http://i2.photobucket.com/albums/y7/moo ... cture3.jpg
niet echt een beste fotomet webcam.
Ik ben echter helemaal niet tevreden over de manier waarop hij gezet is, mijn ontwerp was heel subtiel, en realistischer... de uitvoering is volgens mij met een erg dikke naald gedaan, en de schaduwen zijn ook erg lelijk. heel zwart en ze lopen niet mooi "mistig" uit.
Ik ga er dus wel iets moois van laten maken nog, nu bij een goede artieste
Vidalyssa schreef:Gimli_ schreef:Ik ga volgende week langs met mijn ontwerpen, I'm so excited.
Ga wel pas in november ofzo laten zetten, nog even sparen en zonnebaden deze zomer.
Mijn moeder gaat mee voor haar eerste hihi, initialen van mij en m'n broertje.
Ze vond de tattoo van iemand hier in het topic erg mooi, diegene had een M en P laten zetten, ik weet niet meer wie het was.
Ik geloof dat ik dat ben![]()
http://img199.imageshack.us/img199/8365 ... 254041.jpg
Marshaha schreef:heb je ergens een foto staam?