[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:20

Goed idee! Ben benieuwd ! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 00:02

Dat had je niet moeten plaatsen haha ik zit al zo lang te twijfelen waar er in mijn oor nog wat bij kan. Maar wil het niet te gewoontjes .. zoiets als dat is wel leuk! Ik ga eens verder bedenken wat met 2 of 3 op een rij leuk is :P Het moet iig links, rechts zit m'n Industrial al dus dat is voorlopig vol genoeg. Misschien m'n tweede gaatjes nog wel naar 2 of 3mm .. maar die zijn vrij laag geschoten dus weet niet of dat mooi gaat worden.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:52

Zoiets is wel erg mooi zeg...
Maar dan zou ik de rest van het oor wel erg simpel houden.
Dat lijkt me het meest stijlvol.

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 23:13

erg leuk,
mn ma vind ze ook mooi :D

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 00:19

Oooh dit is niet goed!! Ik was een paar weken terug al een soort gelijke foto tegen gekomen op een engelse website en toen had ik al zoiets van hebben hebben! Toen heb ik het nog uit mn hoofd kunnen zetten, maar het blijft erg leuk en nu kriebelt het weer :D

Afijn, heel bokt heeft dit dalijk :D

@DQ, dat met die plaksteentjes is wel een goed idee ja, kan ik eerst even bekijken of mn oren niet te vol worden :o Ben benieuwd naar jou foto!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 15:19

ik heb sowieso geen ruimte voor 3, dat zullen er dan 2 worden :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:08

Oeh, leuk zijn die :D heb nog wel een oortje over!

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:20

Zijn het dermals? iig zijn ze super vet!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:46

Ik denk niet dat je op die plek dermals kan zetten := Zelfs geen mini MD's.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:47

Hallo ik heb een vraagje.
Ik ben opzoek naar een retainer voor mijn navel. Ik kan namelijk een tijdje mijn navelpiercing niet in, omdat ik pas geopereerd ben.
Ik heb al bij www.alloverpiercings.nl gekeken, maar daar hebben ze ze niet. Heeft hier iemand een idee waar je die kunt bestellen (en ze snel binnen zijn)?
Of misschien heeft iemand van jullie er een over?

Ik hoor het wel. :)

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:09

Hoi allemaal,
Ik heb ondertussen 8 maand mijn navelpiercing, en ze hebben er toen zo'n piercing in gezet: https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... re-ring-14 Hoe kan ik deze eruit halen?
Ook heb ik er nog steeds een bultje bij zitten, heb de piercer gebeld en die zei dat ik het moest schoonmaken met waterstofperoxyde en dan zou het met een week weg zijn..
maar na 3 weken is er niks veranderd! :( Ik ga morgen ff bij een andere piercer langs, maar hebben jullie ook nog tips?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:29

Mariettjj schreef:
Ik ben opzoek naar een retainer voor mijn navel. Ik kan namelijk een tijdje mijn navelpiercing niet in, omdat ik pas geopereerd ben.
Ik heb al bij http://www.alloverpiercings.nl gekeken, maar daar hebben ze ze niet. Heeft hier iemand een idee waar je die kunt bestellen (en ze snel binnen zijn)?

hu dus een gewone kan niet en een retainer wel?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:35

Niien_S schreef:
Hoi allemaal,
Ik heb ondertussen 8 maand mijn navelpiercing, en ze hebben er toen zo'n piercing in gezet: https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... re-ring-14 Hoe kan ik deze eruit halen?
Ook heb ik er nog steeds een bultje bij zitten, heb de piercer gebeld en die zei dat ik het moest schoonmaken met waterstofperoxyde en dan zou het met een week weg zijn..
maar na 3 weken is er niks veranderd! :( Ik ga morgen ff bij een andere piercer langs, maar hebben jullie ook nog tips?

Zo'n ringetje had ik ook in mijn oog, die moet je volgensmij los maken met een tang. Heb dit zelf bij de piercer laten doen ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:36

mlc schreef:
Niien_S schreef:
Hoi allemaal,

Zo'n ringetje had ik ook in mijn oog, die moet je volgensmij los maken met een tang. Heb dit zelf bij de piercer laten doen ;)

In je oog? Hoop dat dit een spelfout is. :')

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:38

Haha oops _O-
Oor dus :P

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:49

Ayasha schreef:
Mariettjj schreef:
Ik heb al bij http://www.alloverpiercings.nl gekeken, maar daar hebben ze ze niet. Heeft hier iemand een idee waar je die kunt bestellen (en ze snel binnen zijn)?

Ja hoor, toen ik vorig jaar geopereerd werd, heb ik ook retainers in gedaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:51

Maar waarom? :?
Mijn piercings moesten enkel afgeplakt worden zodat ze er niet achter konden blijven hangen. Hebben zij zelfs gedaan voor me gezien ik het niet wist totk al op de operatie tafel lag _O-

Tenzij ze niet op de te opereren plek zitten, is afplakken goed.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:58

Ik heb geen flauw idee, mocht in elk geval geen sieraden om of in, geen crème, make up, nagellak...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:03

Make up en nagellak is omdat ze dan je lichaamsfuncties niet goed zien, met make up zien ze je bv niet bleek worden en met nagellak zien ze de kleur van je nagels niet en die gebruiken ze samen met de machines om je in de gate te houden. :) sieraden zijn vnl omdat ze nogal met je slepen en doen en ze niet willen blijven hangen. Vandaar dat het uit moet. ;)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:05

Misschien waren ze bang om achter m'n oorpiercings te blijven hangen, ze hebben mijn kaak verbouwd. Maar het ging echt om metalen piercings, over bioplast deden ze niet moeilijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:08

Oorpiercings heb ik wel uit gedaan maar goed, ik werd geopereerd aan mijn hoofd en aan de rechterkant en ze zitten in mijn rechter oor, die zaten simpelweg te dichtbij. (ze moeten verder dan 3 cm van het te opereren gebied af zijn geloof ik) Maar Md's enz mochten gewoon blijven zitten.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:09

Oh, dan hadden ze eigenlijk wel uit gemoeten bij mij denk ik. Nou ja, het is allemaal goed gekomen, ik ben maar een piercing verloren maar die was toch al aan het uitgroeien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:12

_O- Ik ben mijn 3e gaatjes kwijt maar da's nou ook geen ramp, die worden gewoon weer geschoten, En mijn lippiercing was ik ook kwijt. Die hadkunnen blijven zitten voor enkel de operatie maar helaas, 3 weken intubatie was te veel van't goeie _O- Maar die staat ook terug en nu staat ie eigenlijk mooier als er voor dus :')

Mijn chirurg zag me terug zegtie "je hebt veranderingen aan gebracht zie ik" en hij wijst op zijn lip, dus ik "nee hoor, die stak er in maar íemand haalde hem er uit op een dinsdag ochtend en stak hem niet meer terug.... >;)"
Hij schoot heel hard in de lach toen _O-

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:59

Ayasha schreef:
Mariettjj schreef:

Die zorgt er toch alleen maar voor dat het "gat" open blijft? Of heb ik nu een verkeerd beeld van een retainer? Als ik zit tikt dat onderste balletje tegen het wondje aan, daarom dacht ik dat ik daar met een retainer misschien geen last van zou hebben?

Ik ben al geopereerd he, tijdens de operatie moest ik hem wel uit, ze zaten er namelijk erg dicht bij. Het wondje zit net onder mijn navel. Misschien is het zo duidelijker?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:30