Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miseria schreef:Haha ja dat zou ik wel leuk vinden, maar vriendlief gaat dat niet doen. Sowieso laat ik dan alsnog een tattoo zetten die op hem gericht is
.Maar op zich kan je over een letter gewoon een 'echte' ring laten zetten.
Eerst riep ik altijd dat ik nooit de naam/letter van mijn vriend/man zou laten zetten, want alles kan kapot (dat heb ik geweten, na 5,5 jr relatie). Nu ik hem heb ontmoet ben ik daar volledig van teruggekomen. Hij is alles wat ik nodig heb en waar ik gelukkig mee ben, andersom hetzelfde. We hebben beide moeilijke relatie(s) achter de rug en weten misschien juist daarom wel hoe het moet voelen.. en dat is zó.
Gimli_ schreef:Ik kom hier even binnenvallen met 'n vraag (ben normaal alleen actief in het klets-topic)
Ik heb zaterdag 'n kleine tattoo laten zetten op de binnenkant van m'n pols en nu is 't rondom blauwpaarsrood, bloeduitstorting/blauwe plek achtig.
Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan dat dit weer wegtrekt?
Bij m'n rug en heup nergens last van gehad, ook geen pijn achteraf, deze is wel behoorlijk vervelend maar hij zit natuurlijk ook op een beweeglijk deel.
LinsxDot schreef:Dead star ik heb hem tussen mjn schouder bladen tot onder me nek verder naar beneden iets hoor haha
Elma_ schreef:Ik vind teksten in het latijn vaak erg mooi, alleen het is vrij lastig te vertalen (zodat het klopt, zegmaar)
_karin_ schreef:Op internet kun je heel veel vinden daarover, maar ik zou als ik jou was en je het niet zeker weet, gewoon je stoute schoenen aantrekken en bij een middelbare school de leraar Latijn aanspreken. Die komt vaak een heel eind.Of iemand die Latijn en Grieks studeert.