[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 17:59

Mijn vader heeft ook ring als tattoo samen met zijn vriendin.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:03

@Essie, gaaf zijn ze geworden!!! heb jij die zelf ontworpen?

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:05

Ring als tattoo of tattoo als ring ????? _O-

Wat ik alleen een naar idee vindt is dat je hem niet af kan doen als de relatie/huwelijk stuk loopt.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:07

Patriesja schreef:
@Essie, gaaf zijn ze geworden!!! heb jij die zelf ontworpen?

Deels, de JF heb ik van internet haha

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:07

Ik hou er ook niet van, vindt ze vaak ook niet mooi.
En inderdaad als het sprookje eens mis loopt.. Maar vooral omdat ik het niet mooi vind.

En nu mag je de ring aan elkaar geven, komt de tattoeur voor het altaar :P

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:29

tis maar hoe je het bekijkt je kan het alle 2 zeggen.

en sprookje ooit afloopt? daar hoef je geen ring voor te hebben hoor dat is nog niet zo bijzonder.
Ik heb me vriend op me rug staan ze letter dat ik erger dan ring als je zo bekijkt hoor.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:10

Ik kom hier even binnenvallen met 'n vraag (ben normaal alleen actief in het klets-topic :D )
Ik heb zaterdag 'n kleine tattoo laten zetten op de binnenkant van m'n pols en nu is 't rondom blauwpaarsrood, bloeduitstorting/blauwe plek achtig.
Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan dat dit weer wegtrekt?
Bij m'n rug en heup nergens last van gehad, ook geen pijn achteraf, deze is wel behoorlijk vervelend maar hij zit natuurlijk ook op een beweeglijk deel.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:05

Miseria schreef:
Haha ja dat zou ik wel leuk vinden, maar vriendlief gaat dat niet doen := . Sowieso laat ik dan alsnog een tattoo zetten die op hem gericht is :) .Maar op zich kan je over een letter gewoon een 'echte' ring laten zetten.

Eerst riep ik altijd dat ik nooit de naam/letter van mijn vriend/man zou laten zetten, want alles kan kapot (dat heb ik geweten, na 5,5 jr relatie). Nu ik hem heb ontmoet ben ik daar volledig van teruggekomen. Hij is alles wat ik nodig heb en waar ik gelukkig mee ben, andersom hetzelfde. We hebben beide moeilijke relatie(s) achter de rug en weten misschien juist daarom wel hoe het moet voelen.. en dat is zó.

Ik vind ook dat je het gewoon moet doen als het voor jezelf goed voelt :j
Tuurlijk, iets kan altijd stuk gaan. Maar het kan ook voor altijd goed blijven gaan! Ik heb ook een tattoo samen met mijn vriend (geen naam of letter), en ben er heel erg blij mee.
Ik wil misschien ook nog zijn voorletter laten tattoëeren, maar ik wil eerst zeker weten waar ik hem wil :)

@ diesel: Ja maargoed, je zal ook niet de enige op de wereld zijn met bijvoorbeeld een abstracte kat o.i.d. ;) Als jij een latijnse zin/spreuk mooi vind, moet je dat doen. Want je zet hem inderdaad voor jezelf :)

@ v_lalala: Tuurlijk is het helemaal iets voor jezelf :) Geef alleen mijn mening ;) Net als dat er meerdere zijn met bijvoorbeeld de tekst die ik op mijn schouderblad heb, dat weet ik. Maar ik zou het niet leuk vinden als ze precies dezelfde tattoo zouden hebben, dat bedoelde ik. Maar dat is persoonlijk!

Mooi Anna_Jelly!!! :j

@ Essie: Ben benieuwd naar het resultaat!! Mooi ontwerp :j

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:51

Gimli_ schreef:
Ik kom hier even binnenvallen met 'n vraag (ben normaal alleen actief in het klets-topic :D )
Ik heb zaterdag 'n kleine tattoo laten zetten op de binnenkant van m'n pols en nu is 't rondom blauwpaarsrood, bloeduitstorting/blauwe plek achtig.
Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan dat dit weer wegtrekt?
Bij m'n rug en heup nergens last van gehad, ook geen pijn achteraf, deze is wel behoorlijk vervelend maar hij zit natuurlijk ook op een beweeglijk deel.

kan 2 dingen betekenen: 1 het trekt weg
2 te diep gestoken en uitgelopen
ik pb je ff

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:59

Dead star ik heb hem tussen mjn schouder bladen tot onder me nek verder naar beneden iets hoor haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:18

Hoi allemaal!!

Ik lees al een tijdje mee hier in het topic. Nu had ik een vraagje...
Mijn vriend is afgelopen zaterdag naar de tattooshop geweest, hij wil zijn naam aan de binnenkant van zijn onderarm (http://www.lowvoltageink.nl/missjoyd/im ... g_0432.jpg zoiets dus). Nu is hem dit afgeraden bij de tattooshop omdat dunne lijnen zouden uitlopen en dit dan niet meer bij te werken is. Maar zoals ik bij de voorbeeldfoto zie staan hier ook dunne lijnen? Kortom... kan het wel of kan het niet?

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:26

Wauw, heel mooi Anna-Jelly :j

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:38

LinsxDot schreef:
Dead star ik heb hem tussen mjn schouder bladen tot onder me nek verder naar beneden iets hoor haha

Haha ja das een mooie plaats, maar daar heb ik geen plek meer hihi. Staat al iets tussen mn schouderbladen! :P
Ik vind zijkant bovenbeen ook wel heel mooi. Voor zoiets kleins :j Op m'n heup zeg maar.

@ Yonker: Dunne lijnen uitlopen..? Lijkt me sterk.. Heb zelf ook dunne lijnen, zit nog hardstikke goed! Als het maar niet té dicht bij elkaar wordt gezet (echt tegen elkaar aan zeg maar). Denk dat dat wel iets minder mooi kan worden..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:43

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:48

ProudJustify schreef:
Wauw, heel mooi Anna-Jelly :j

Dank u dank u :D

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:10

Ik zit ook al een heleee tijd mee te lezen maar plaats eigenlijk nooit wat.

Ook hier hele grote kriebels voor een tattoo. Had met mezelf afgesproken als ik 5 kg af was gevallen dat ik er dan een zou mogen, maar dat is nu dus opeens al :D :')
Ik ben al zo goed als zeker over de plaats. Ik zou hem op mijn rechter zij willen en dan ter hoogte van de helft van mijn borst een tekst naar beneden zeg maar.
Ik zit zelf te denken aan de tekst; Follow your dreams. Never give up. En dat dan onder elkaar. Het is een tekst waarvan ik absoluut wil dat het centraal staat in mijn leven, maar ik af en toe nog wel eens wil vergeten. Ook mijn rot tijden ben ik hierdoor te boven gekomen dus het heeft voor mij zeker een achterliggende betekenis.
Echter vind ik het engels zo standaard, dus ik ben nog aan het twijfelen of ik het in een andere taal wil..

Lastig lastig, ik ga nog even verder pijnzen! :Y)

Ik zie wel hele mooie dingen voorbij komen, zeker het werk van JoyD is erg strak!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:12

Ik vind teksten in het latijn vaak erg mooi, alleen het is vrij lastig te vertalen (zodat het klopt, zegmaar)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 08:56

Elma_ schreef:
Ik vind teksten in het latijn vaak erg mooi, alleen het is vrij lastig te vertalen (zodat het klopt, zegmaar)

Ik moet thuis nog ergens mijn Latijnse boeken hebben, waar spreuken in staan. Je kan ze volgens mij ook bij de bieb halen. Vertalen blijft lastig, omdat je op heel onlogisch Nederlands uitkomt wanneer je het letterlijk vertaald. Het gaat juist om de spreekwoordelijke vertaling dan :j . Daar zitten mooie tussen.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 08:58

Op internet kun je heel veel vinden daarover, maar ik zou als ik jou was en je het niet zeker weet, gewoon je stoute schoenen aantrekken en bij een middelbare school de leraar Latijn aanspreken. Die komt vaak een heel eind. :) Of iemand die Latijn en Grieks studeert.

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 09:39

_karin_ schreef:
Op internet kun je heel veel vinden daarover, maar ik zou als ik jou was en je het niet zeker weet, gewoon je stoute schoenen aantrekken en bij een middelbare school de leraar Latijn aanspreken. Die komt vaak een heel eind. :) Of iemand die Latijn en Grieks studeert.

Dat was inderdaad ook mijn idee. Ik heb op het VWO gezeten dus ken gelukkig wel wat leraren die Latijn geven. Het kan sowieso nooit kwaad om het eens te gaan vragen, zal het een deze dagen eens gaan doen. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:43

mooie ontwerpen Essie!

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:36

Thanks, over een paar uur ben ik aan de beurt en weet nog steeds niet op welke plek ik hem laat zetten. Mijn man heeft liever niet dat ie in het zicht komt, dus binnenkant pols is uitgesloten helaas, denk nu zelf aan onder mijn nek (onder bobbeltje dus) of op mijn voet.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:40

Hoe groot gaat ie worden dan Essie?
Op je pols kun je em toch eventueel ook bedekken met een brede
armband of horloge of zo :)

Bedoel, als je van de zomer een topje of een slippertje aan hebt dan zie je
em op je voet of rug ook :)

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:47

op mijn pols zou hij 4 bij 4 worden ofzo, voet denk ik ook, in mijn nek wat groter.

Ik werk als pre-analist op het lab, mag geen lange mouwen aan en al helemaal geen sieraden/horloge. Kom ook veel in de kliniek voor bloedafname, Dus wat dat betreft heeft mijn man wel gelijk.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:49

Zou je werkgever er moeite mee hebben? Of is het vooral je man die er moeite mee heeft? :)

Ben gewoon benieuwd ;)