Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chelss schreef:@saayer, in hoeveel tijd ben je 5 kg afgevallen? Toch altijd fijn he, als je toch wel resultaat ziet
Hoop dat het dan wat afgekoeld is!

Heb nu les 4 gedaan van Start to Run, dit weekend voor het eerste een stukje gehad dat het écht vanzelf leek te gaan. Zat helemaal in een lekker ritme en zo. Helaas heb ik dat gevoel daarna niet meer teruggekregen, hopelijk de volgende keer wel weer...
. Hoewel, misschien ook wel erg zwaar om met zulk weer meteen een eerste les te doen. Maar het zou vanavond gaan regenen toch? Hier betrekt het al aardig..
. Duurt me allemaal veels te lang, verveel me rot. Nouja, volgende week woendag terug naar de huisarts, kijken of hij er wat meer van kan maken. Snap gewoon nog steeds niet dat ik weet iets heb wat niet te vinden is op foto's enzo..
. Laat mij maar gewoon lekker in een trainingsbroek gaan haha!
Ik heb elke keer wel zin om te hardlopen als ik moet, behalve op zondag. 
).'
dus heb mezelf -voor mijn gevoel en conditioneel- niet overvraagd.
Mag ik dan wel 's avonds na het eten een half uurtje gaan wandelen (doorstappen)? Of zal ik maar gewoon een weekje echt rust houden? Voelde m'n schenen vandaag nog de hele dag.
.
)

doe ik niet vaak maar themba had ik al 2 dagen niet gezien dus vond dat die voorang had! Ga nu dan maar wel, ookal ben ik kapot moe.. Hondje mee muziekje aan moet goed komen! En vanavond weer lekker naar mn paardje, lekker tot rust komen.
RubyRed schreef:@Lieke2: wat leuk, nog een ossenaar!! hopelijk gaat het deze keer wel goed!
Ik ga misschien vanavond, als ik nog tijd heb en het niet al heel erg donker is.
Ga straks nog een lekker stuk op tempo wandelen.
. Nu ga ik aan iedere hardloper/wandelaar die ik tegen kom vragen: ben jij lieke2?
.

ook super dat ze aan me gedacht hebben!