Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quincy123 schreef:Ik heb een verwarmde wimperkruller besteld op Ebay.. Ben benieuwd of dat gaat werken!
Het ligt trouwens ook aan je mascara, ik heb verschillende mascara's en sommige maken je wimpers gewoon heel erg zwaar en zakken ze dus naar beneden
mlc schreef:@DramaQueen, ik kan je in ieder geval die van de hema afraden. Hij werkt echt prima, maar is binnen no time op/opgedroogd. Ik zou dus ook wel weten welke basecoats er aangeraden worden.
En kan iemand mij hiermee helpen? Ik vind gekrulde wimpers toch mooier, het maakt een beetje je ogen af vind ik. Maar helaas, ik heb wimpers die niet willen. Wat ik ook doe, mijn wimpers zijn binnen 5 minuten weer recht. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ze langer gekruld blijven?
xDramaQueen schreef:mlc schreef:@DramaQueen, ik kan je in ieder geval die van de hema afraden. Hij werkt echt prima, maar is binnen no time op/opgedroogd. Ik zou dus ook wel weten welke basecoats er aangeraden worden.
En kan iemand mij hiermee helpen? Ik vind gekrulde wimpers toch mooier, het maakt een beetje je ogen af vind ik. Maar helaas, ik heb wimpers die niet willen. Wat ik ook doe, mijn wimpers zijn binnen 5 minuten weer recht. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ze langer gekruld blijven?
hoe krul je je wimpers?
in 1x erop en er lang ophouden? dat werkt niet, je moet het doen op je naakte wimpers en dan zo:
knijp (1 sec.) los, knijp, los, knijp, los
als je hem heel lang vast houdt krijg je namelijk een rare knik in je wimpers
en natuurlijk ook een goed merk!
http://www.youtube.com/watch?v=zoRf12brhgs
zoals ze doet op 1,26 beetje "pompen"
edit: ik ga morgen een base halen van essence of catrice, ik laat jullie weten hoe ie bevalt