Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Re: Een bloemetje voor Ayasha... adresupdate P11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 23:15

Tja bij mij lag de dag na mijn operatie de ontslagvergunning op de mat, nu liep de ontslagaanvraag wel al maar ze hadden toch wel even een paar dagen kunnen wachten.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 23:19

yvonnedv schreef:
Tja bij mij lag de dag na mijn operatie de ontslagvergunning op de mat, nu liep de ontslagaanvraag wel al maar ze hadden toch wel even een paar dagen kunnen wachten.

Ja, dat is wel heel erg poedersuiker en zeer slecht getimed.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:02

yvonnedv schreef:

Vermoedelijk is die verzonden voor je operatie en konden ze da dus niet weten?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 09:02

werk ze

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:57

Zo heb het heerlijk gehad! Was razendsnel voorbij!

Collega's hadden mijn bureau versierd! :+:

Mijn baas drukte me nog eens op het hart dat ik altijd naar een van hen toe mocht als het me niet ging en dat ik hem moest beloven dat ik het zou aan geven als het me wat veel werd :+:
Maar eigenlijk, rond de middag had ik zo iets van "moet ik nou al naar huis" :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:05

Ayasha schreef:
Zo heb het heerlijk gehad! Was razendsnel voorbij!

Collega's hadden mijn bureau versierd! :+:

Mijn baas drukte me nog eens op het hart dat ik altijd naar een van hen toe mocht als het me niet ging en dat ik hem moest beloven dat ik het zou aan geven als het me wat veel werd :+:
Maar eigenlijk, rond de middag had ik zo iets van "moet ik nou al naar huis" :+

Klinkt bekend :D , maar doe toch maar een beetje rustig aan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:11

:D Haha om 12 uur stond mijn baas langs me "He je bent over minuten aan het maken!" en daarna heeft ie 4x gevraagd of het echt wel ging enz _O-

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 09:54

Meis wat fijn dat je alweer gewerkt hebt!
Ben ik even een weekje op vakantie en daar ga je!
Jammer dat ik niet bij je feestje kon zijn, was er graag geweest. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:49

Ik ben net terug van mijn chirurg....

Hij keek even naar de wonde (enfin het litteken) en zei dat het erg goed uit zag. En toen vroeg ie naar het werk enz.
En ik zei in alle eerlijkheid dat het me eigenlijk goed af ging, dat ik dat niet verwacht had. Vroeg hij naar mijn concentratie en ook dat is geen probleem dus zei ik ook.
Zegtie: Je beseft toch dat dat een wonder is... Ik ga heel eerlijk met je zijn, ik had niet gedacht dat je ooit nog zou werken...
Toen vroeg ie ineens of ik gedacht had aan bijstuderen. En ik ben er inderdaad aan het denken om psychologie te gaan studeren.
Was hij echt super enthousiast over! Ging me ook raad geven enz. En hij zei dat ik eens richting NLP moest zoeken.

Toen vroeg ik of ik weer mocht rijden e ik had al een hele resem argumenten klaar voor als hij twijfelde, zegt hij gewoon: "ja hoor geen probleem. Wel voorzichtig zijn maar dat moest je hier voor ook he."
Ik viel haast van mijn stoel en hij hielt me nauwlettend in het oog en toen ie mijn reactie zag schoot ie in de lach _O-
Hebben het nog even over zijn dochters gehad die ook paardrijden.

Heb een half uur zitten praten als oude vrienden eigenlijk _O-

In oktober wilde ie me nog eens terug zien. :D
En toen ik weg ging drukte hij me op het hart dat ik contact moest houden met hem.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 20:12

Topnieuws meis!En je hebt er al mooi gebruik van gemaakt. Ik geef je groot gelijk haha. :D

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:51

*\o/* Je mag weer rijden! *\o/* Super, zeg!

Wat ontzettend fijn dat hij zo positief verbaasd is over je herstel en dat ze je erop vertrouwen dat je het rijden rustig gaat oppakken. Doe voorzichtig, hè? Heb je je laarzen al gepoetst en het stof van je cap afgeblazen? Kun je dat ding eigenlijk wel verdragen op je hoofd?

Hoe dan ook: Heerlijk, Ayasha! Dit is het laatste wat nog buiten je bereik lag, maar ook die mijlpaal heb je weer bereikt. Genieten! +:)+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 00:37

Ik kon mijn cap prima verdragen :j Mijn cap zit fijn en stoort dus niet. :) Alleen het klipje dicht doen is nog moeilijk maar komt wel goed :j

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:48

SUPER!!! verheug mij alweer op wat concurrentie op wedstrijd :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:53

Haha de eerste tijd zal ik nog geen concurrentie zijn (was ik met Pret sowieso niet geloof ik). Ik begin nl met een nieuw paard. Enfin pony.... Pret mag het een tijdje wat rustiger aan doen. Gewoon thuis rustig trainen en misschien wat wedstrijdjes maar geen echt seizoen meer.... Ik denk dat ze dat nodig heeft even... Ze heeft zo vaak blessures.... Misschien met wat rust enz dat die gaan minderen. :) Ze heeft een zware tijd gehad....

Aan Camille en Lynne heb je anders behoorlijke concurrentie toch? :D

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:06

Die zal ik deze winter pas tegen komen. Ben nu nog niveau 1 en blijf daar nog in tot einde van het jaar. Daarna moet ik over. Dan zal ik wel de rangen sluiten, als ik zie wat er allemaal tussen loopt :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 15:13

Hm ja in de M zitten behoorlijke paarden... Hoewel Aristo ook geen gewoon paard te noemen is dus je zal beslist mee kunnen. :) Ik ben benieuwd of Lynne het gaat redden in het M...
Hmm misschien moet ik je maar PB'en gezien het off topic gehalte _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:42

In overleg met een moderator van MW plaats ik het bericht in dit, toch wel erg oude topic.

Eind mei leek het er op dat alles goed gekomen was. De operatie om mijn botluik terug te plaatsen was gelukt en in Juli zat ik alweer terug op het paard. Op een nieuw paard zelfs. :)
Anderhalf jaar geleden is het alweer... Opluchting maakte helaas nog geen jaar later plaats voor nieuwe problemen. In juli 2012 liep ik van de ene dokter naar de andere en moest ik ook stoppen met werken. Het ging niet meer.
Al maanden klaag ik van pijn in mijn botluik. In het begin zeiden ze "dat het gewoon moest genezen". Na een paar maanden waren het "botpijnen" en "leer er maar mee leven"...
Dus dat deed ik, zo goed en zo kwaad als dat ging.

Er kwamen problemen met de verzekering, met mijn uitkering (die zijn er nog steeds trouwens) en ik kwam terug op spoed terecht omdat ik weer "afwezig" was, misselijk en hoofdpijn had. De neuroloog van wacht kon niets ontdekken op de gewone scan dus ik mocht naar huis, vermoedelijk was het migraine maar ze wilde me graag terug zien en dat gebeurde... En toen ging de bal aan het rollen....

Er werden opnieuw verschillende scans gedaan en inmiddels, 6 maanden later, is het keiharde verdikt er...
Ten eerste is er veel meer schade in de hersenen dan ze in eerste instantie hadden gezien. Via een scintigrafie kwamen ze er achter dat de rechter sinus (dat zou ook een ader in de hersenen zijn?) volledig zwart is op de scan. Daar komt dus geen zuurstof meer. De chirurg zei letterlijk; "je bent mijn eerste patiënt die dat overleeft en de casussen van anderen die het overleven zijn verlamd, kunnen niet meer praten enz.. Ik begrijp het niet.."

Op diezelfde scintigrafie, was ook verbrokkeling van het botluik te zien en helaas... Mijn lichaam stoot het af. Het moet er uit. Er moet een prothese in... Ik heb nog geen precieze datum maar September/oktober word ik terug geopereerd...

gisteren was ik helemaal van mijn stuk, wist echt niet meer waar ik het had.. Vandaag gaat het iets beter maar nog steeds vind ik het best moeilijk om hier positief onder te blijven. Ik heb wel al een paar regelingen getroffen maar.. Toch wacht ik angstig af op de verdere informatie. Mijn chirurg ging met zijn collega het e.e.a bespreken (oa of het in één operatie kan) en ik wacht af...

In overleg met de moderator zou ik graag in dit topic weer het e.e.a van me af schrijven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:44

Ik wil je gewoon een hele dikke knuffel geven Kath, ik denk dat wij in ons topic allemaal van het nieuws geschrokken zijn, dit verdien je gewoon niet :(:)

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:47

Jeetje er blijft je weinig bespaard en dat op jouw leeftijd! Is er nog iets uit de buikpijnen gekomen of is dat ook vanuit je hoofd? Wil je heel veel kracht wensen om tegen deze tegenslagen te vechten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:48

Ik schrok ook, ik hoopte dat het gewoon opgevolgd moest worden.. Hoewel de chirurg wel toe gaf dat ik al van begin af aan aan gaf dat ik me zorgen maakte om dat botluik. Hij zei zelf "misschien 'wist' jij ergens al dat het mis zat.. "
En daar ben ik ook wel een beetje boos om maar aan de andere kant... Dat zijn vijgen na Pasen en waarschijnlijk hadden ze er toen ook al niets meer aan kunnen doen behalve het er weer uit halen. Maar het was fijn geweest als het toen al serieus genomen was.

Ben ook voor het eerst sinds al mijn dokter-afspraken spontaan beginnen janken toen hij het zei. Waarop hij me verder wat dingen gezegd heeft en hij heeft me pas naar buiten laten gaan na wat gepraat over Emmeli Sande en haar muziek en nog andere koetjes en kalfjes, toen ik dus gekalmeerd was. Dat vond ik dan weer wel érg fijn van hem. :) De beste man heeft het druk genoeg en heeft toch echt tijd genomen om me te kalmeren voor dat hij af ronde.

_Ananas_ : Nee, de buikpijnen is nog een ander verhaal. Dat blijkt Colitis Ulcerosa te zijn. Soort broertje van de ziekte van crohn maar dat is nu met medicatie vrij goed onder controle.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:49

Jeetje Kath.... Hoe kan dit nou...

Maar: Ik geloof er in dat je het wel gaat redden. Als je al zo sterk bent om dit te overleven terwijl anderen het loodje leggen.... Verder een hele dikke knuffel. :(:)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:49

:(:)

Iets anders kan ik er even niet van maken. Heel veel sterkte!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:56

Winged: dat was mijn eerste vraag ook.... Het slecht genezende litteken waar ik zo vaak naar gevraagd heb, de pijn waar ik zo vaak over gepraat heb.. Het waren allemaal symptomen/waarschuwingen... Ik voelde dat het niet ging zoals het moest. Ik herinner me dat één neuroloog zei "het groeit niet dicht zoals het zou moeten."
Waarom heeft hij dat niet verder onderzocht?!! Waarom heeft hij me er gewoon mee laten door lopen? Wat als ik niet op spoed was gekomen en deze neurologe had ontmoet die wantrouwen kreeg toen ze zag dat het botluik niet helemaal goed "vast" zat na zo lang en verder onderzocht heeft. Wat dan?

Ik ben iig blij dat de operatie pas na mijn huwelijk zal zijn... Dat ik dat nog met mijn eigen krullen mag doen. Ik heb hem gevraagd of het aanbod om niet alles af te scheren nog steeds geldig is. Met de huidige lengte van mijn "over gebleven haar " zou ik dan na een maand of wat een gewaagd kapsel hebben maar dan ben ik iig niet kaal.. (dus een deel lang en een deel "op geschoren" )

Winged

Re: Een bloemetje voor Ayasha... *update op p30*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:00

Gelukkig dat het dan na het huwelijk is, hoop echt dat je dan - ondanks dit - een mooie dag hebt want het is je zo gegund..

Het is toch wel vreemd dat jezelf zo ontzettend je best moet doen om te overtuigen... :n

(enne zo opgeschoren is toch in op dit moment? ;) )

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:01

-O- Wat een verschrikkelijk klote bericht!!!
Toen ik zag dat het topic weer naar boven gehaald was, schrok ik al......
Ik hoop van harte dat je een beetje moed uit dit topic kunt putten, want iets anders is er helaas niet wat we voor je kunnen doen...
Heel veel sterkte in het ieder geval en je bent de eerste keer al wonder boven wonder er boven op gekomen, dat moet gewoon nog een keer lukken!!!