hier heb ik clips in ook voor volume mijn eigenhaar is ongeveer even lang.
ben benieuwd hoe het bij jullie eruit ziet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shantal schreef:ik heb er 120 waxextetions in van echt haar, echt super haar van het merk so caps.
Alleen het nadeel vind ik als ze eruit groeien , ik krijg zelf heel veel klitten erboven.
Heb er van de week al zelf 40 uitgehaald aan de onderkant en heb wel het idee dat ik aardig wat haren kwijt ben? maar weet niet zeker of dat uit de waxjes komt wat je er normaal gesproken uit kamt.
Maar voor de rest geen problemen mee, maar voor een 2de keer denk ik niet dat ik het laat zetten omdat me haar gewoon weg snel groeit dus word ook weer zo een dure hobby (betaal 2 euro per streng).
Ik heb nu micro rings in de kast liggen ,maar nog geen ervaring mee.
Geen idee ook nog of ik ze eigenlijk ga gebruiken haha.
Voor de rest het voordeel is het beschadigd minder snel je eigen haar en je kan ze weer omhoog ztten.
Maar je heb er wel iets meer voor nodig dan de wax, die zijn dacht ik 1 gram per plukje en die rings zijn 0,5gram per plukje
Vedaulaa schreef:maar denk je dat je aardig wat haren kwijt bent van je eige of dat die waxjes dunner zijn geworden? je moet zeg maar als het uitgroeit de hare een beetje uitelkaar trekken anders krijg je klitten erboven,, tenminste dit zei de kapper tegen mij want ik vroeg me af waarom de meeste super dun haar krijge door extenions en toen zei ze omdat ze het niet uit elkaar halen als er uitgroei is, je moet het dan voorzichtig een beetje uitelkaar trekken zover het kan als je snapt wat ik bedoel
merel90 schreef:Ik heb vandaag een briefje in de bus gekregen dat ze langs waren geweest om mijn Luxy's te bezorgen maar nu morgen terugkomen, maar in dat briefje staat dat ik 30 euro verzendkosten moet betalen?!?!
Ik dacht dat het verzenden gratis was? Heeft een van jullie enig idee? Help
merel90 schreef:Ow, dat is wel balen dan, ik wist niet dat je die kosten ook nog kreeg! Pff, leuk verjaardagscadeautje![]()
Dankje shantal!