Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vedaulaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 15:48

Afbeelding

hier heb ik clips in ook voor volume mijn eigenhaar is ongeveer even lang.

ben benieuwd hoe het bij jullie eruit ziet

shantal

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 15:55

ik heb op me pc geen foto nog van het haar wat ik nu in heb.
alleen maar opgestoken, heb dacht ik wel in het vorige topic een foto van voor en na geplaatst ,toen had ik het net 1 dag in

Vedaulaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 15:58

okee dan zie ik dat nog wel een keer

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:08

hierbij de foto s

VOOR;
Afbeelding
NA;

Afbeelding
heb ze gevonden in het andere topic :D

hier zaten ze zelf net erin toen ze helemaal klaar was

Vedaulaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:31

ook mooi! ik zie niet dat het nep is wat heb jij erin?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:37

ik heb er 120 waxextetions in van echt haar, echt super haar van het merk so caps.
Alleen het nadeel vind ik als ze eruit groeien , ik krijg zelf heel veel klitten erboven.

Heb er van de week al zelf 40 uitgehaald aan de onderkant en heb wel het idee dat ik aardig wat haren kwijt ben? maar weet niet zeker of dat uit de waxjes komt wat je er normaal gesproken uit kamt.
Maar voor de rest geen problemen mee, maar voor een 2de keer denk ik niet dat ik het laat zetten omdat me haar gewoon weg snel groeit dus word ook weer zo een dure hobby (betaal 2 euro per streng).

Ik heb nu micro rings in de kast liggen ,maar nog geen ervaring mee.
Geen idee ook nog of ik ze eigenlijk ga gebruiken haha.
Voor de rest het voordeel is het beschadigd minder snel je eigen haar en je kan ze weer omhoog ztten.
Maar je heb er wel iets meer voor nodig dan de wax, die zijn dacht ik 1 gram per plukje en die rings zijn 0,5gram per plukje

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:52

shantal schreef:
ik heb er 120 waxextetions in van echt haar, echt super haar van het merk so caps.
Alleen het nadeel vind ik als ze eruit groeien , ik krijg zelf heel veel klitten erboven.

Heb er van de week al zelf 40 uitgehaald aan de onderkant en heb wel het idee dat ik aardig wat haren kwijt ben? maar weet niet zeker of dat uit de waxjes komt wat je er normaal gesproken uit kamt.
Maar voor de rest geen problemen mee, maar voor een 2de keer denk ik niet dat ik het laat zetten omdat me haar gewoon weg snel groeit dus word ook weer zo een dure hobby (betaal 2 euro per streng).

Ik heb nu micro rings in de kast liggen ,maar nog geen ervaring mee.
Geen idee ook nog of ik ze eigenlijk ga gebruiken haha.
Voor de rest het voordeel is het beschadigd minder snel je eigen haar en je kan ze weer omhoog ztten.
Maar je heb er wel iets meer voor nodig dan de wax, die zijn dacht ik 1 gram per plukje en die rings zijn 0,5gram per plukje

Waarom zou je ze er dan ook zelf uithalen? >;)
En waarschijnlijk borstel je dan niet goed of haal je de extensions niet uit elkaar.
Ik heb nooit klitten en de mijne zijn er 3,5 cm uit.

Ik lees ook reactie's op google dat microrings juist slechter is voor je haar,
ook zouden ze er makkelijk uit glijden, vooral bij dun,stijl en glad haar.

Alles wat je voor een langere tijd in je haar bevestigd is slecht.

Edit: Typfout

Vedaulaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:53

maar denk je dat je aardig wat haren kwijt bent van je eige of dat die waxjes dunner zijn geworden? je moet zeg maar als het uitgroeit de hare een beetje uitelkaar trekken anders krijg je klitten erboven,, tenminste dit zei de kapper tegen mij want ik vroeg me af waarom de meeste super dun haar krijge door extenions en toen zei ze omdat ze het niet uit elkaar halen als er uitgroei is, je moet het dan voorzichtig een beetje uitelkaar trekken zover het kan als je snapt wat ik bedoel

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:56

Vedaulaa schreef:
maar denk je dat je aardig wat haren kwijt bent van je eige of dat die waxjes dunner zijn geworden? je moet zeg maar als het uitgroeit de hare een beetje uitelkaar trekken anders krijg je klitten erboven,, tenminste dit zei de kapper tegen mij want ik vroeg me af waarom de meeste super dun haar krijge door extenions en toen zei ze omdat ze het niet uit elkaar halen als er uitgroei is, je moet het dan voorzichtig een beetje uitelkaar trekken zover het kan als je snapt wat ik bedoel

Klopt, ook moet je gewoon over de waxjes heen borstelen.
Ook lijkt het ofdat je veel haar verliest, maar eigenlijk verlies je gemiddeld 100 haren per dag.
Deze blijven in de waxjes zitten en gaan er dus mee uit als de extensions eruit gaan.
Dus eigenlijk lijken het er heel veel, maar dit komt niet door de extensions.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:21

Linns, hoeveel heb je er nu in?

Ik zie trouwens geen verschil met je eigen haar, zal wel aan mij liggen dan :+

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:49

Soulsister, heb jij er nu waxjes in?

Tja bij waxjes smelt het door hitte om je haar en microring knijpen het weer af. Het is allemaal niet het beste voor je haar!

Shantal ik vind het bij jou wel erg mooi staan.

Hoe is dat met clip ins, als je daaraan trekt vallen ze er dan uit?

Edit: je kunt er wel een staart mee maken btw:
Afbeelding

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 18:54

Nee, zolang je maar clipjes hebt van goede kwaliteit! De clipjes aan mijn extensions zijn bijv. heel strak en zit ook nog een silicoonstripje aan waardoor het niet glijdt . Je kan er aan trekken wat je wilt maar het gaat er niet uit :n

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 18:58

Mooie foto's allemaal trouwens van de extensions!

Voor de nieuwkomers, dit zijn de mijne:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:21

De mijne trek ik zo wie elke dag even uit elkaar als het nodig is. en borstel ook elke dag over de waxjes heen,kreeg vaak complimenten van de kapper dat ik zo goed kam.
Maar ik moet zowieso goed kammen want ik heb enorm klithaar als ik het kam en 1x me hand of iets erdoor heen haal zit er al een klitje in.
Maar ik heb nu ook al uitgroei van +_ 4 a 5 cm.

Dankje wel noah.:)

Alles eigenlijk wat je met/in je haar doet is niet goed :) , maar ja wie mooi wil zijn ....

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:34

Focussed, bij jou before foto lijkt het al of je al extensions hebt:D

Ik ben net bij de kapper geweest voor de dooi puntjes, nu is het echt weer een stuk korter, dit schiet echt niet op :(

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:44

Ik had dat laatst ook dacht ik joepie weer wat gespaard, maar het was zo versleten dat er ook weer een stuk(je) af moest:(
Maar ja 1 ding scheeld het ziet er dan wel weer mooier en dikker uit, en verzorgder.
En langzamerhand krijg je het ook weer terug.

Ik ben gelukkig weer een beetje op een lengte dat het weer verder kan groeien(over de schouders)had het toen afgeknipt had het over me bhbandje heen en volhaar, toen heb ik het laten knippen in een bob , nou echt nooit meer heb het dunnner terug gekregen en nu nog steeds niet terug zoals het was.
Dus vandaar nu de extentions erin

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:06

Ik heb vandaag een briefje in de bus gekregen dat ze langs waren geweest om mijn Luxy's te bezorgen maar nu morgen terugkomen, maar in dat briefje staat dat ik 30 euro verzendkosten moet betalen?!?!
Ik dacht dat het verzenden gratis was? Heeft een van jullie enig idee? Help :Y)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:12

merel90 schreef:
Ik heb vandaag een briefje in de bus gekregen dat ze langs waren geweest om mijn Luxy's te bezorgen maar nu morgen terugkomen, maar in dat briefje staat dat ik 30 euro verzendkosten moet betalen?!?!
Ik dacht dat het verzenden gratis was? Heeft een van jullie enig idee? Help :Y)

Dat zijn de invoerrechten !
Soms zit je in de steekproef en heb je pech (zoals ik ook had) soms heb je geluk en hebben ze het niet door dat je nog niets betaald hebt :P

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:13

Ten eerste gefeliciteerd!!

Ik heb wel vaak in het topic gelezen dat de verzendkosten erin zitten , maar dat je wel transportkosten moet betalen en vanwege dat ze langs de douane zijn gegaan.
Dus denk dat dat dan de kosten zijn die op het briefje staan.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:29

Ow, dat is wel balen dan, ik wist niet dat je die kosten ook nog kreeg! Pff, leuk verjaardagscadeautje ;)

Dankje shantal!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 20:54

Das wel balen als je er niet opvoorbereid bent, maar wel erg leuk dat ze op je verjaardag aankomen.
Alleen dan weer zonde dat je dan weer niet thuis was.

Graag gedaan

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:16

merel90 schreef:
Ow, dat is wel balen dan, ik wist niet dat je die kosten ook nog kreeg! Pff, leuk verjaardagscadeautje ;)

Dankje shantal!

Haha gefeliciteerd inderdaad!

Ahja denk maar zo: van die 30 euro gaan ze weer wegen bouwen en scholen en meer blauw op straat :D of ze verkwisten het weer aan andere domme dingen :')

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:19

Haha, dus eigenlijk doe ik een goede daad :D

Er zijn trouwens weer mooie foto's voorbij gekomen! Krijg helemaal zin om mijn Luxy's morgen te krijgen, dan maar die 30 euro er bovenop.. Focussed, die van jou zijn echt super mooi!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:56

Haha waar extensions wel niet goed voor zijn :)) . Gefeliciteerd Merel, ben nog net op tijd ;). Maak je even een foto als je ze binnen hebt?

Shantal, ik heb precies hetzelfde gedaan :') . Afgelopen zomer in juni een bob geknipt, onder het motto lekker makkelijk. Nou no way, ik moest het veel meer stylen. Het was eindelijk over mijn schouders, maar nu dus weer op mijn schouders. Gelukkig is het wel mooi vol aan de onderkant.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 00:25