(álles om er maar zo weinig mogelijk van te voelen
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik was 1 jaar toen ze het ontdekten hoe is bij de rest gevonden eigenlijk ? dus ook bij de jongere ?
was brood mager en bleek..
...wat heb ik gegild als kind...
.
dat vond ik maar al te leuk
vandaar dat ik miss ook voor verpleegkunde nu studeer
toen m'n moeder zich daar niet meer mee af wilde laten schepen, zei hij 'Ach mens, als je dan wilt dat ze net zo'n bleekscheet wordt als jij!'.....................................
..jullie hebben eigenlijk het zelfde meegemaakt, bij mij hadden ze ook in het ziekenhuis gezegd dat ze niet veel langer hadden moeten wachten om te komen , doodziek was ik..

, een ander wéét je dat er iemand thuis is, maar doen gewoon niet open.....
Hebben jullie nog de spullen van vroeger??? Mijn moeder heeft bijvoorbeeld de eerste spuit nog. Als je die ziet (die gebruiken ze nu volgens mij om vee mee te enten
) krijg je er meteen kippevel van... Zo'n groot glazen ding met ijzeren 'drukker' en die naald......................
Lang leven de vooruitgang!!!
Kan me voorstellen dat het voor m'n moeder een drama was om daar je tweejarig kindje mee te moeten prikken....
het erge is ik weet niet wie dat was ..
Kentaro schreef:Wij drinken zelf nog niet eens wijn..........(zag er wel erg bloederig uit op de vloer....
)
Ik heb dus dat ik alleen maar in mijn buik durf te prikken....
Heb toch best een buik, maar het word steeds lastiger om een plekje te vinden dat je niet per ongeluk door 'een korstje' heen prikt..... Spuit natuurlijk 4x op een dag. Hoop toch nog wel even te leven, maar weet niet of ik dan nog plekjes om te spuiten heb.............