Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), dan ga ik hardlopen. Als ik dan terug thuis ben (na ongeveer 1 minuut wandelen, das van de ingang van het gangetje achterom naar de achterdeur
) ga ik eerst ff rekken. Doe dan ook alle overbodige kleding uit. Dan doe ik mijn oefeningen en rek ik alles nog een keer. En dan heb ik dorst en drink ik vaak 2 glazen water...
Ben altijd nog 10-15 minuten bezig met rekken en oefeningen.

Marjoleintje. Ik krijg juist voor de hele dag energie na het lopen. Als ik 's avonds te laat loop kan ik ook niet slapen...
Ik merk idd dat met volhouden, maar vooral ook goed eten alles met sprongen vooruit gaat. En doordat ik zelf lekkerder in m'n vel zit ontwikkelen de paarden zich ook heel fijn momenteel. Qua sport zit bij mij alles dus even in een opwaartse spiraal, heerlijk! Nu werk en thuis nog in balans en mijn leven benaderd perfect toch behoorlijk hoor!
WenK: je hebt me inspiratie gegeven, ben toch maar gegaan.
Ben toch maar gestopt op 20 minuten. 
toch bedankt.

Daarna nog buikspieroefeningen, 20 midden, 20 links en 20 rechts en dat 3x dus dat waren er 180 in het totaal
10 push ups, meer lukt me niet
en 10 push ups andersom.... ja hoe ga ik dat uitleggen.... ik zit dan op de grond met het balance board van de wii achter me, onderste tree van de trap kan ook, en dan je handen daarop zetten en jezelf opdrukken. Goed voor de bovenarmen.
Maar wanneer, 's ochtends lig ik zo lekker in mijn bed en 10 min eerder opstaan vind ik dan een hele uitdaging
En 's avonds ben ik best moe en wil ik lekker gaan slapen
Kiichi schreef:Merken jullie, of sommigen van jullie, ook dat jullie lekkerder lopen op muziek?
Edit: vraagje: op welke site kan je berekenen hoeveel KM je hebt gelopen? -Een site die ook voor belgie te gebruiken is?
Moet zo zelf ook nog ff kijken hoeveel ik heb gelopen zo net. Het ook een foon met gps maar die was ik vergeten aan te zetten. En soms spoort die niet helemaal, snelheden van 17 km per uur 
Zijn ze lekker aan het puberen?
Daar kun je uren wandelen. Wel aan de westkant van het eiland zitten, daar is het mooiste weer. En lekker eten
De oudste begint nu een stuk makkelijker te worden, de jongste gaat sinds vorige week naar de basisschool en je merkt dat hij heel moe daarvan is, snel huilen, weinig kunnen hebben, kort lontje (en nee dat zit niet in de familie
)