Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winniiee schreef:Je kunt ook vasaline proberen als vervanger. Is dan wel geen kleurmiddel. Maar maakt je wimpers wel mooi langer.Is volgens mij ook nog eens goed voor je wimpers?
Doe het ook wel eens als ik eventjes helemaal geen zin heb in make up maar toch wel 'iets wil hebben'.
Mirjamsel schreef:Wat doen jullie als je je blush iets te fel op hebt gedaan en je hebt geen tijd om heel je gezichtsmake-up er weer af te halen?? Heb net al geprobeerd wat poeder er overheen te doen, maar dat ging er alleen maar raarder uitzien...
ietjelover schreef:weet iemand hier ook welke mascara ECHT waterproof is.
Dus ook bij de hele dag zwemmen?
en bestaan er ook oogpotloodjes of eyeliner die echt niet uitloopt?
patos schreef:ietjelover schreef:weet iemand hier ook welke mascara ECHT waterproof is.
Voor een dagje sauna gebruik ik Aqua Lashes van Max Factor, heb nog nooit klonters of uitgelopen ogen gehad. Na een hele dag zweten en bubbelen 'slijt' het er wel een beetje af.
ietjelover schreef:weet iemand hier ook welke mascara ECHT waterproof is.
Mirjamsel schreef:ietjelover schreef:weet iemand hier ook welke mascara ECHT waterproof is.
De waterproof van Luminelle (Yves Rocher) werkt echt heel goed bij mij
@Roosch: Ja, ik heb ook foundation opHandige tip van jou, dat ga ik de volgende keer proberen! (ik ben nu gewoon met lekker roze wangen weggegaan en heb gezegd dat ik het heel warm had
)
Zwitsal schreef:ik heb waterproof mascara van maybelline.
deze:
http://www.company.co.uk/cm/companyuk/i ... 505871.jpg
krijg dat spul echt met geen mogelijkheid van mn wimpers af haha dus waterproof is ie bij mij wel!
zelfs als ik onder de douche in mn ogen wrijf komt er amper wat vanaf (dat probeer ik altijd om er zoveel mogelijk vanaf te krijgen zodat het daarna beter schoonmaakt met mn remover maar helaas)
Zwitsal schreef:ik heb waterproof mascara van maybelline.
deze:
http://www.company.co.uk/cm/companyuk/i ... 505871.jpg
krijg dat spul echt met geen mogelijkheid van mn wimpers af haha dus waterproof is ie bij mij wel!
zelfs als ik onder de douche in mn ogen wrijf komt er amper wat vanaf (dat probeer ik altijd om er zoveel mogelijk vanaf te krijgen zodat het daarna beter schoonmaakt met mn remover maar helaas)
prom schreef:omg waarom zie ik dit topic nu pas??? haha
Ik heb niet alle 30 pagina's gelezen *schaamteloos* Maar ik vind bij blauwen ogen bruine oogschaduw altijd mooi! doordeweeks heb ik alleen eyeliner, soms mascara (ik laat mijn wimpers verfen) maar als ik uitga komt er een beetje oogschaduw boven.
Mijn doordeweekse look :
[img ]http://94.100.121.25/1187050001-1187100000/1187077801-1187077900/1187077804_5_HZqH.jpeg[/img]
van het uitgaan heb ik niet zo snel een foto bij de hand!