Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:44

Mijn huid is mwah.. gister kon ik mezelf niet weerhouden er van af te blijven entoen heb ik perongeluk wat weggehaald, maar dat is alweer aan het helen dus dat is vast zo weg.
Heb alleen iets heel raars onderhuids dat er pas sinds gister zit, maar m'n hele kin lijkt dik :\ je ziet het verder niet, alleen het doet zo'n pijn als ik er met mijn vinger overheen ga :oo dan voelt het haast hard, geen puistje oid, heel raar..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:01

onderhuidse puist die zijn het ergste ! duurt lang voor ze weg zijn en erg pijnlijk! tandpasta erop smeren 3 nachten lang voor je naar bed gaat daarna is ie al een stuk minder pijnlijk en rood!

en zonnebank helpt ook tegen puistjes! regelmatig scrubben om een diepen reiniging van de grove poriën te krijgen en je huid te stimuleren voor nieuwe cel aanmaak!

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:00

Nou na 1 maand de pil en biergist nog geen verschil :/

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:10

:(:)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:22

Pil zie je ook pas na een paar maanden, je lichaam is nu nog bezig met leren om te gaan met de hormonen die je ineens naar binnen gooit. Na 3 maanden hoor je echt verschil te zien, en ja het lijkt alsof dat best lang is aangezien je het liefst gelijk resultaat wilt maar het valt best mee. Je zou voor de grap eens een foto nu moeten maken van je huid en dan over een paar maanden weer, dan kun je zien of er veel verschil is opgetreden. Want vaak lijkt het alsof het niks is veranderd omdat je jezelf elke dag in de spiegel ziet.

Marjoo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:05

Ik las een paar keer in het vorige topic dat het helpt om een paar keer in de week te scrubben. Heb je daar speciale gezichts scrubgel voor of kan dat ook met de normale?

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:40

Een keer per week is meer dan genoeg, en je moet een gezichtsscrub nemen die bij jouw huiddtype past.

Marjoo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:14

Dus speciale scrub voor je gezicht?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:39

Ik doe het altijd met zo'n handschoen := beetje grof misschien maar ik heb een dikke huid :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:31

Inderdaad eentje speciaal voor je gezicht. :j
Een normale 'bodyscrub' is te grof voor je gezichtshuid, zegmaar.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:32

Ik was stom geweest en had aan m'n gezicht gezeten, waardoor ik met een bult op m'n voorhoofd moest rondlopen :=
was wel te verbergen, maar vond het toch heel lelijk. :o
Nu is die eindelijk weer aan het helen en het korstje is inmiddels ook alweer weg. :)
Kreeg er wel weer een naast gister :+ maar die heb ik ookal schoongemaakt, dus dit weekend maar even geen foundation en poeder op maar even laten rusten. :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 01:58

Ik heb nu voor het eerst benzoylperoxide op, wie hier gebruikt dat nog meer? Heb een toef van mn schoonzus gekregen, heb de laatste tijd puistjes op de meest vreemde plaatsen (op mn hals, sleutelbeen, zelfs op mn pols? :+ )

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 12:28

dressagelady schreef:
Ik heb nu voor het eerst benzoylperoxide op, wie hier gebruikt dat nog meer? Heb een toef van mn schoonzus gekregen, heb de laatste tijd puistjes op de meest vreemde plaatsen (op mn hals, sleutelbeen, zelfs op mn pols? :+ )

Wat raar, heb je dan geen allergische reactie ergens op?

Ik gebruik het ook, maar zo weinig mogelijk en alleen op puistjes en bijna puistjes.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:49

dressagelady schreef:

Als ik dat gebruik wordt mijn huid zo rood als een tomaat, dik opgzwollen, en hangen de vellen er aan... Niet iedereen kan er tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 17:03

ayo schreef:
dressagelady schreef:

Ik gebruik het ook, maar zo weinig mogelijk en alleen op puistjes en bijna puistjes.

Ik heb het ook op m'n hals, rug, soms zelfs in m'n nek.. :=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 17:52

ayo schreef:
dressagelady schreef:

Nee dat niet, het was er ook echt maar 1 (die op mn pols haha, heeeeel debiel!) Kan wel komen omdat ik veel van die latex handschoenen draag .. Heb helemaal geen droge huid gekregen trouwens tot nu toe :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:30

De enige plek waar ik het heb is op m'n voorhoofd.. niet eens puistjes maar echt pukkeltjes en als ik wat heb echt van die onderhuidse, die ongelovelijk veel pijn doen. :\
Had een paar dagen geleden er ook weer aan gezeten, en nu gister 'perongeluk' weer waardoor het weer pijn deed.. soms want het was helemaal niet nodig (om eraan te zitten, het was net aan het helen)
maar nu heelt het weer en het is te verbergen, dus dat is beter. :)

ik wil naar de shs! even zorgen dat mama een afspraak voor me maakt begin de kerstvakantie denk ik. :j

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:05

Bijmij gaat het heel goed!!! :j sinds tijdrn, ik hoop dat het door de vitamine B complex pillen komt!! Heb nog maar 3 puisjtes ofzo!!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:37

Wauw fijn!

Ik heb heel stom wat mee-eters weg gehaald.. hopen dat dit geen ontploffing weer word. ;(

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 00:26

Scrubben als je puisten hebt? Dat raad de huistherapeut mij heel erg af! Alleen als je huid rustig is kun je scrubben, anders is het echt niet goed. Doet dan ook verschrikkelijk pijn.

Onderhuidse puistjes zijn idd een ramp. Heb er 4 die er al minstens 2,5 maand zitten! Ze verdwijnen heel langzaam en dan komen ze ergens anders weer opzetten :( Laatst had ik ook zoveel pijn dat ik gewoon een b12 naald heb gepakt en daarmee in mijn puistjes heb zit te prikken :o ik kon namelijk geen normale naald vinden. Pff wat luchte dat op. Soms dan doet mijn hele hoofd gewoon pijn. Gelukkig is mijn huid nu (na het prikken in de puisten) een stuk rustiger _/-\o_

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 19:19

Ik scrub ook niet meer maar gebruik ongeveer 2 keer per week zo'n BHA van Paula's Choice.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 16:02

Heb laatst eens een groene klei masker met jeneverbesolie geprobeerd en honing er nog bij. Wauw dat had wel veel effect moet ik zeggen! Echt een aanrader! Ga ik vaker doen :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 01:11

Ik neem al mijn woorden terug over het niet-hebben van een droge huid :+ je ziet de schilfertjes gewoon zitten nu.. smeer het er alleen 's avonds op en dan 's ochtends na het douchen 1 of 2x een dagcrème :j begin wel al resultaat te merken, meeëters drogen ook mooi uit! Ga het morgenavond nog 1x gebruiken en laat daarna de boel even bijkomen :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 17:53

Oh jongens, ik ga stoppen met de diane pil en ben kei zenuwachtig of al mijn acne terug gaat komen. Hoop zo erg dat het niet het geval is, maar ben best bang eigenlijk.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 17:57

waarom ga je stoppen?