Heb alleen iets heel raars onderhuids dat er pas sinds gister zit, maar m'n hele kin lijkt dik
je ziet het verder niet, alleen het doet zo'n pijn als ik er met mijn vinger overheen ga
dan voelt het haast hard, geen puistje oid, heel raar.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je ziet het verder niet, alleen het doet zo'n pijn als ik er met mijn vinger overheen ga
dan voelt het haast hard, geen puistje oid, heel raar..
beetje grof misschien maar ik heb een dikke huid

maar die heb ik ookal schoongemaakt, dus dit weekend maar even geen foundation en poeder op maar even laten rusten.
dressagelady schreef:Ik heb nu voor het eerst benzoylperoxide op, wie hier gebruikt dat nog meer? Heb een toef van mn schoonzus gekregen, heb de laatste tijd puistjes op de meest vreemde plaatsen (op mn hals, sleutelbeen, zelfs op mn pols?)
dressagelady schreef:Ik heb nu voor het eerst benzoylperoxide op, wie hier gebruikt dat nog meer? Heb een toef van mn schoonzus gekregen, heb de laatste tijd puistjes op de meest vreemde plaatsen (op mn hals, sleutelbeen, zelfs op mn pols?)
ayo schreef:dressagelady schreef:Ik heb nu voor het eerst benzoylperoxide op, wie hier gebruikt dat nog meer? Heb een toef van mn schoonzus gekregen, heb de laatste tijd puistjes op de meest vreemde plaatsen (op mn hals, sleutelbeen, zelfs op mn pols?)
Wat raar, heb je dan geen allergische reactie ergens op?
Ik gebruik het ook, maar zo weinig mogelijk en alleen op puistjes en bijna puistjes.
ayo schreef:dressagelady schreef:Ik heb nu voor het eerst benzoylperoxide op, wie hier gebruikt dat nog meer? Heb een toef van mn schoonzus gekregen, heb de laatste tijd puistjes op de meest vreemde plaatsen (op mn hals, sleutelbeen, zelfs op mn pols?)
Wat raar, heb je dan geen allergische reactie ergens op?
Ik gebruik het ook, maar zo weinig mogelijk en alleen op puistjes en bijna puistjes.

Laatst had ik ook zoveel pijn dat ik gewoon een b12 naald heb gepakt en daarmee in mijn puistjes heb zit te prikken
ik kon namelijk geen normale naald vinden. Pff wat luchte dat op. Soms dan doet mijn hele hoofd gewoon pijn. Gelukkig is mijn huid nu (na het prikken in de puisten) een stuk rustiger
je ziet de schilfertjes gewoon zitten nu.. smeer het er alleen 's avonds op en dan 's ochtends na het douchen 1 of 2x een dagcrème
begin wel al resultaat te merken, meeëters drogen ook mooi uit! Ga het morgenavond nog 1x gebruiken en laat daarna de boel even bijkomen