Je kan hem trouwens ook eerst in de winkel passen, in bijna elke sportwinkel hebben ze wel de shock absorber BH's.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:welke bloesjes had je?
die van sutherland zijn (of iig waren) ook erg goed!
Kadanzlover schreef:ik heb een litteken van eerder OK op mijn borst staan, dat vormt wel een risico ivm slechtere doorbloeding in het gebied daaronder. Daar maak ik me wel druk om.. Ook wel een beetje over het feit dat ik wel een kinderwens heb en die hormonen kunnen ze weer laten groeien. Maarja precies zoalsje zegt tamaramt, denk dat het inderdaad een verademing gaat zijn.
Op dit moment hebben we besproken om van mijn 70H een 70C te maken. Dat vind ik naast hopelijk enorme vermindering van de klachten ook wel goed bij mijn lichaam passen denk ik. Mocht de Menzis alles goedkeuren vraag ik denk ik ook nog aan de plastische wat hij denkt. Toen ik C noemde ging hij daar niet tegen in, dus zullen het zien.
Naar alle waarschijnlijkheid laat ik het pas eind november doen. Heb nu wel veel klachten, maar zit met me werk enz. dat ik echt niet 6 weken vrij kan maken, en daarbij volop aant inrijden van me paardje. Dus nu even doorbijten..
hihi, wat een banketstaaf weer
Ilsemarie schreef:welke bloesjes had je?
die van sutherland zijn (of iig waren) ook erg goed!