Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:42

Ik doe hem achterstevoren ondersteboven aan, net zoals ik een normale BH aandoe eigenlijk. Ik moet zeggen, ik denk dat jij er problemen mee zal hebben want ik moet me in verschillende onnatuurlijke bochten wringen om hem aan te trekken. :')

Je kan hem trouwens ook eerst in de winkel passen, in bijna elke sportwinkel hebben ze wel de shock absorber BH's.

s_casper

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 23:08

Ik heb ook die onderste shockabsorber. Draag em nu al zo n 8 weken. Binnenkort eindelijk weer gewone bh's. Ik vind hem erg fijn en lekker stevig. Ik kreeg hem de eerste paar weken idd niet zelf aan, maar dat lukte sowieso niet, door al die gazen en mepitel enzv. Als je wonden gewoon redelijk dicht zijn kan je em idd gewoon als een gewone bh aandoen en dan lukt dat bovenstukje wel achter je hoofd.
Ik kan em iig aanraden! :) ik had ook een andere geprobeerd, maar heb toen toch nog zo een extra gekocht.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:00

dames weten jullie een goede strapless bh?
ik heb gister van moeders 2 strapless topjes gehad die héérlijk zitten alleen nu moet ik dus een mooie goede strapless bh hebben, zonder voorgevormde vulling, zijn die er?
misschien dat ik dit ga proberen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1398371 ... kkert.html
(let op je ziet wel een blote borst)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:02

bij de livera hebben ze een hele goede!
http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=1884&showH=Lingerie%20.:.%20Strapless%20BH%2022,95

ho sorry zie dat hij maar t'm E verkrijgbaar is, ik heb hem gekocht toen ik 70E had dus daar had ik nu niet meer aan gedacht. Nouja misschien iets voor de dames t/m E! want hij is wel heel goed :D

die plastic dingen uit 't filmpje lijkt me op de een of andere manier niet echt comfortable, en geeft denk ik ook niet echt steun? Bedoel bij grotere maat hangt er toch aardig wat gewicht aan... Maar zo'n plakbh vind ik ook niks dus daar kan het ook aan liggen :P

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 09:12

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:19

herkennen jullie de volgende klachten? Ik heb echt steeds meer last van me schouders.. Sinds vanochtend heb ik in mijn linker een trillende spier en elke beweging die ik met mijn arm maak zorgt voor een brandend gevoel in beide schouders.. Het branderige gevoel trekt van de voorkant van de schouder tot achter onder het schouderblad. doet echt pijn...

dankjulliewel!!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:13

Klinkt als misschien ontstekingsachtig iets? of beknelling? ik zou fysio adviseren! misschien zit er wat vast, zit je in een verkeerde houding of iets. ik heb laatst kraakbeen tussen borstbeen en laatste rib ontstoken gehad (ja echt, hoe kom je erop) door te klein bh en daardoor krom zitten. en het deed echt afgrijselijk pijn, bezoekje bij de fysio (in de rug zat het inmiddels ook scheef) en nieuwe bh, klachten verdwenen als sneeuw voor de zon ;)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 19:11

ik heb op werk inderdaad ook fysio naar laten kijken vandaag. Ze zag het toch als overbelasting op de een of andere manier.. Ik moet mijn houding verbeteren en verkleining was ook geen gek idee dacht zij :+

tnx voor je antwoord! moet 10 mei naar de plastische, dus even met hem overleggen.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:26

ik herken het wel een klein beetje, als ik teveel krom heb gezeten heb ik ook wel een beetje zo'n gevoel in m'n schouders, maar probeer de laatste weken veel op m'n houding te letten. Straks is weer tentamentijd en dan zit ik bijna hele dagen, dat is toch wel echt funest!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:12

Ligt het aan mij, of lijken de bloesjes groter geworden bij de borsten? Ik paste vandaag zowaar een aantal bloesjes, zonder dat ze aan de onderkant veel te ruim zaten!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:31

welke bloesjes had je?
die van sutherland zijn (of iig waren) ook erg goed!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:46

hihi, dat is wel een goed teken! Kun je met een grotere boezem ook nog wat leuks aan zonder dat het strak zit!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:06

Ja dat is zo! moet zeggen dat ik ze al een tijdje niet aan heb gehad dus ik moet eens proberen... ik heb normaal 38 en had toen 70E, en dat zat echt perfect, heb nu 70FF dus ff kijken of dat oo nog wil haha maar 70E is ookal aardig aan de maat, zeker voor bloesjes want dat is inderdaad over het algemeen een ramp!

Singlets van sutherland zitten trouwens ook erg goed vind ik! (kijk anders eens op facebook, als je op ilsemarie zoekt sta ik geloof ik zelfs bovenaan! (heb profielfoto van alleen m'n hoofd, met heeeeeeeel kort haar!) en dan bij profielfoto's staat een met m'n vriend in een roze singlet (en ook een in een blauwe singlet, die is ouder (toen had ik nog 70E) en die roze is van afgelopen zondag. die zijn ook van sutherland, heb ik in alle kleuren van de regenboog :P En is gewoon een S!

Ik ben overigens nog steeds het meest tevreden met Steps kleding. Het mag dan misschien wel duur zijn ( maar in de uitverkoop kan je ook nog veel leuke dingen krijgen voor veel minder geld!) maar de kwaliteit is erg goed én de pasvorm van veel dingen is uitermate geschikt voor vrouwelijke vormen. Veel jurkjes die ideaal zijn voor een zandloper figuur. Ik pas daar geowon in maat 38 en kan alles prima kwijt! (en het is dan nog getailleerd ook nog, voor mij ideaal). Ze hebben ook kleding die beter staat als je smal en plat bent máár ook veel kleding voor de gevormde vrouw. Ik koop toch het liefst daar iets leuks en dan niet zoveel, maar dan heb je in ieder geval iets wat gewoon echt goed zit ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:05

Ilsemarie schreef:
welke bloesjes had je?

Heb er een aantal van Mexx en Esprit gepast :)
Heb ze alleen niet gekocht, omdat ik vrij lang ben en de verhoudingen (taille enzo) dan niet op de juiste plaats zitten waardoor het er erg raar uitziet :=

Steps vind ik ook erg tof ja, jurkjes passen meestal wel bij heupen en borsten! Heb alleen toch vaak nog wel dat ik ruimte overhoud bij mn taille. Maar da's altijd in te nemen natuurlijk :)

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:05

Pfoe daar ben ik weer!
Het is echt alweer heel lang geleden!! :o
Ik ben dinsdag naar de plastisch chirurg geweest en die heeft allemaal even verteld wat er dan gaat gebeuren als ik het ga doen!!
Ik heb over een maand een belafspraak en dan kan ik zeggen of ik wel of niet een borstverkleining wil laten doen en evt nog vragen stellen!!
Ow ja weer even ter informatie :P ik ben 1.55, 50 kilo, 17 jaar oud (3 aug 18) en heb 75F :+ ;(
Vreselijke last van m'n schouder en m'n rug begint nu ook op te spelen! :(

Heb iemand nog een ervaringsverhaal??

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:19

Ik ben dinsdag bij de plastische geweest. Hij heeft getekend wat hij gaat doen en ook verteld hoe of de wat.
Hij is er volledig van overtuigd dat ik het vergoed ga krijgen, gezien de klachten enz. Dus even afwachten wat de Menzis gaat zeggen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:29

ik heb 8 weken geleden een bvk gehad en ben van 75H naar een kleine 75E gegaan; wat een verademing! heb veel pech en complicaties gehad na de operatie maar zou het zo weer doen! en daar heb ik dan 12 jaar tegenaan zitten hikken!!
kijk hier voor meer info over bvk
[MW] [Centraal] Borstverkleining 3

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 05:31

ik heb een litteken van eerder OK op mijn borst staan, dat vormt wel een risico ivm slechtere doorbloeding in het gebied daaronder. Daar maak ik me wel druk om.. Ook wel een beetje over het feit dat ik wel een kinderwens heb en die hormonen kunnen ze weer laten groeien. Maarja precies zoalsje zegt tamaramt, denk dat het inderdaad een verademing gaat zijn.
Op dit moment hebben we besproken om van mijn 70H een 70C te maken. Dat vind ik naast hopelijk enorme vermindering van de klachten ook wel goed bij mijn lichaam passen denk ik. Mocht de Menzis alles goedkeuren vraag ik denk ik ook nog aan de plastische wat hij denkt. Toen ik C noemde ging hij daar niet tegen in, dus zullen het zien.
Naar alle waarschijnlijkheid laat ik het pas eind november doen. Heb nu wel veel klachten, maar zit met me werk enz. dat ik echt niet 6 weken vrij kan maken, en daarbij volop aant inrijden van me paardje. Dus nu even doorbijten..

hihi, wat een banketstaaf weer :P

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:41

Maar is het niet zo dat ze maar tot 2 maten oid kunnen verkleinen? Meen dat ik wel eens zoiets heb gehoord :?

(sorry, kom ook even binnenvallen. Ben nu aan het afvallen, maar denk wel nogsteeds over een operatie... nu 80 H aan, maar om heel eerlijk te zijn is dat nog een maat te klein :o )

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:56

ik word dit jaar 31 en ik sluit kinderen in de toekomst ook niet uit maar mijn pc zei dat als je na zwangerschap gewoon weer terug op je eigen gewicht zit dat er maar een kleine kans is dat je borsten groter worden. ze worden alleen slapper.
dat is vd redenen waarom ik bijna 12 jaar heb gewacht met een bvk en voor niks dus vandaar dat ik het nu dus 9 weken geleden heb laten doen

Kadanzlover schreef:
ik heb een litteken van eerder OK op mijn borst staan, dat vormt wel een risico ivm slechtere doorbloeding in het gebied daaronder. Daar maak ik me wel druk om.. Ook wel een beetje over het feit dat ik wel een kinderwens heb en die hormonen kunnen ze weer laten groeien. Maarja precies zoalsje zegt tamaramt, denk dat het inderdaad een verademing gaat zijn.
Op dit moment hebben we besproken om van mijn 70H een 70C te maken. Dat vind ik naast hopelijk enorme vermindering van de klachten ook wel goed bij mijn lichaam passen denk ik. Mocht de Menzis alles goedkeuren vraag ik denk ik ook nog aan de plastische wat hij denkt. Toen ik C noemde ging hij daar niet tegen in, dus zullen het zien.
Naar alle waarschijnlijkheid laat ik het pas eind november doen. Heb nu wel veel klachten, maar zit met me werk enz. dat ik echt niet 6 weken vrij kan maken, en daarbij volop aant inrijden van me paardje. Dus nu even doorbijten..

hihi, wat een banketstaaf weer :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 23:01

Mijn borsten zijn al drie keer geoppereerd, volgend jaar de vierde keer. Littekens hebben nooit een risico geweest, dat vinden toch drie pc's

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 02:34

lesilla, Ik heb een breed litteken op mijn borst staan, horizontaal. Dit betekend dat de bloedtoevoer naar het weefsel onder dit litteken door gesneden is geweest en daardoor niet meer zoals voorheen is. En dus vormt dat gebied een 'risico' na OK, qua doorbloeding.

Safiera, volgens de plastische chirurg hoefde dat geen prbleem te zijn. Moest er gewoon meer weefsel weg en wordt het een ankervormig litteken.

maar ach zover is het nog niet. Dus kan me rustig voorbereiden :P

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 03:08

Ilsemarie schreef:
welke bloesjes had je?

ik heb met (toen) 70E/F alsnog XL nodig van sutherland bij de bloesjes, terwijl als ik kijk naar het gedeelte onder de borst een M perfect zat..
maar ze hebben wel altijd hele leuke dingen en kwalitatief ook heel goed :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 12:46

@rintah: oh? mijn 70E paste perfect in een M ;) (en de rest van m'n lijf ook :P )

Weet iemand toevallig of ze van freya ook halter bh's hebben? Ik heb een supermooi jurkje van m'n vriend van de steps gehad (die draag ik veel en graag) maar het is een halter en ik heb alleen nog een oude (en te kleine) bh voor eronder) haha...
dus als ik toch een nieuwe koop, als freya dat heeft wil ik die eigenlijkw el want dat zit me erg goed!

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 12:57

hallo dames, Even een vraagje. Ik heb het topic een beetje doorgelezen maar natuurlijk niet alle 30 pagina's. Sorry daarvoor.
Waar kopen jullie eigenlijk je bikini? Bij de meeste lingerie zaken vind ik ze zo degelijk en oud bollig als je in een grotere cupmaat valt. Misschien hebben jullie wel goede tips.
Alvast bedankt!