Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:17

HOHO! Ik heb nergens gezegd dat je het goed moet vinden dat je kind in de rook ligt.. Ik ben benieuwd waar ik dat heb gezegd? :D Quote?

Ik heb alleen gezegd dat jij niet in je uppie de hele levensloop van je kleine mag bepalen omdat pa er ( al dan niet rokend ) ook nog is.. En daarnaast zei ik ook dat hij niet de eerste zou zijn die omslaat als een blad aan een boom op het moment dat ze er is en dat je dus moet uitkijken met nu al aannames te doen.. :)

Anoniem

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:19

TS het enigste wat ik probeer is jou te behoeden voor hele grote fouten die het leven van je kindje gaan bepalen...

Op een normale manier kan niks tegen jou gezegt worden dan maar een schop onder je kont.

je bent echt onrealistisch bezig en mede door dit topic kun jij je echt in de problemen komen en niemand die jou dat gunt. Dat gun ik mijn ergste vijand nog niet eens.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:22

_Chanel_ schreef:
TS het enigste wat ik probeer is jou te behoeden voor hele grote fouten die het leven van je kindje gaan bepalen...

Op een normale manier kan niks tegen jou gezegt worden dan maar een schop onder je kont.

je bent echt onrealistisch bezig en mede door dit topic kun jij je echt in de problemen komen en niemand die jou dat gunt. Dat gun ik mijn ergste vijand nog niet eens.

Nee, ik ook niet.. Een kind wat van de moeder word afgepakt is het ergst wat er is.. Maar ik vind het ook heel erg als een kind zijn of haar vader ook nooit te zien krijgt omdat moeders vind dat pa fout is door te roken..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:22

TS, ik kan niet anders zeggen dan dat ik bewondering voor je heb! Ik merk uit al je posts, dat je je dochter het belangrijkste vindt, dat je het haar aan niks, dus ook niet haar vader, wilt laten ontbreken ondanks dat hij zo'n ongelooflijke klootzak is. Echt, chapeau +:)+ Ook vind ik dat je in al je antwoorden ontzettend duidelijk blijft, misschien soms wat fel reageert, maar dat is niet meer dan terecht. Ik merk op internet vaker dat lezen erg moeilijk is voor sommige mensen.

Het enige wat ik je kan adviseren is contact op te nemen met de rechtsbijstand, samen met je ex om de tafel te gaan zitten met een derde persoon en alles eruit gooien en tot een regeling komen. Dat is voor jou en je kind denk ik het beste :)

_Chanel_ (o.a.), ik vind het heel gemeen tegenover TS, haar maar even vertellen dat zij fout zit... Waar twee vechten, hebben twee schuld. Alleen soms de een wat meer dan de andere. En nu ben ik heel benieuwd naar de problemen die jij voor de TS voorziet?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:24

@ Tallie: zeg niet dat jij dat zegt (en zowel, sorry daarvoor) maar er zijn mensen die dus vinden dat ik me aanstel als ik dat niet normaal vind.
Nee, ik bepaal niet haar hele levensloop, en ja papa is ook nog in beeld. En prima als hij omslaat als een blad aan een boom... gráág zelfs! Alleen zal ik het nu nog niet zien gebeuren en dat is dus omdat hij mijn vertrouwen dusdanig heeft beschaamd, dat ik gewoon 0,0% vertrouwen nog in hem heb. is het dan zo raar dat hij dat eerst weer terug moet zien te winnen???

@ Chanel: i.t.t. wat veel mensen denken hier, ben ik echt wel in staat zelf goede keuzes te maken. Misschien niet direct de keuzes die jij zou maken, maar dat is ieder voor zich.

Je mag best iets normaal tegen me zeggen en ben heus niet beroerd om dingen aan te nemen. Maar om bijv. even de bevalling als voorbeeldje te nemen.
Als iemand zeg; joh, zorg dat ie erbij is, dat verstevigd de band enz enz...
Dan zeg ik nee, want ik heb gewoon al mn gedachten geordend en besloten dat ik dat aboluut níet wil. Ik zie de meerwaarde van zijn aanwezigheid niet en ik weet al dat ik me alleen maar ga ergeren aan hem.

Dusja, dan sla ik dus dat advies in de wind. Zegt dat dan automatisch dat ik niet wil luisteren? Alleen maar omdat ik niet alles opvolg wat tegen me gezegd word?

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:24

Jemig meid.... Ik zeg echt stoppen, al die stress en verdriet is absoluut niet goed voor die kleine ;(
En wat een ongelooflijke klootzak die vriend van jou... een beetje respect JAH, bah.. :r
En al helemaal omdat jij er zo veel last van hebt, van de zwangerschap. Kan je niet bij je ouders intrekken? tot rust komen?
Echt vreselijk dit! :(

Ik heb de rest niet gelezen behalve je hele verhaal dus sorry als er al dingen zijn veranderd :o )
Laatst bijgewerkt door Charissa_N op 06-09-10 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:25

De problemen die ik voorzie is dat zij straks haar kind kwijt is. Als haar ex naar de rechter voor de voogdij gaat en dan over tS haar opvlammende karakter begint en daarbij ook nog eens kan aantonen dat ook tegen vreemden zo tekeer gaat is er een hele grote kans dat de rechter de ex in het gelijk stelt.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:28

chaatje16 schreef:
Jemig meid.... Ik zeg echt stoppen, al die stress en verdriet is absoluut niet goed voor die kleine ;(
En wat een ongelooflijke klootzak die vriend van jou... een beetje respect JAH, bah.. :r
En al helemaal omdat jij er zo veel last van hebt, van de zwangerschap. Kan je niet bij je ouders intrekken? tot rust komen?
Echt vreselijk dit! :(

Ik heb de rest niet gelezen behalve je hele verhaal dus sorry als er al dingen zijn veranderd :o )

Hij is ondertussen al weg en ik zit 50/50 bij mezelf thuis en mn ouders! Dus ik geniet even van alle rust en mn heerlijke nachtjes doorslapen...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:29

Ik denk niet dat er een slotje op komt. Dat doen ze niet zomaar.

TS, je zult er dus zef een punt achter moeten zetten door niet meer te lezen/reageren. We hebben al eens eerder een poging gedaan om hier niet meer te reageren, maar dat werkt niet. Het is dus het makkelijkst als je jezelf even bant van Bokt.

Doe ik ook regelmatig hoor. Kan heel fijn zijn. :D

Doe het anders in het belang van je kind.
Je wilt toch niet dat je kind het slachtoffer wordt van jouw hoge bloeddruk door Bokt?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:29

_Chanel_ schreef:
De problemen die ik voorzie is dat zij straks haar kind kwijt is. Als haar ex naar de rechter voor de voogdij gaat en dan over tS haar opvlammende karakter begint en daarbij ook nog eens kan aantonen dat ook tegen vreemden zo tekeer gaat is er een hele grote kans dat de rechter de ex in het gelijk stelt.

Zo erg is het ook niet hoor! ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:30

_Chanel_ schreef:

Maar chanel... ik heb alleen een 'opvlammend karakter' als mensen in mijn ogen onredelijk zijn en niet meer een normale conversatie voeren. T.o. heb ben ik juist uiterst rustig geweest, omdat hij (misschien net als ik?) nogal lange tenen heeft en ik niet zat te wachten op ruzie, aangezien ik al 7mnd met stress loop.
Ik vind het overigens wel frappant dat de rechter mij mn kind af zal nemen op basis van uitspraken op internet, maar tegelijkertijd word gezegd dat een rechter niet zijn erkenning zou vernietigen om het feit dat hij rookt.
Beide zijn 'kleinigheden' dus zie ik niet in waarom ik ineens moet beven van angst om mn kindje kwijt te raken.

gelukkig zijn er mensen die wél inzien dat ik alles probeer te doen wat goed is voor die kleine

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:30

LindyH schreef:
Ik denk niet dat er een slotje op komt. Dat doen ze niet zomaar.

TS, je zult er dus zef een punt achter moeten zetten door niet meer te lezen/reageren. We hebben al eens eerder een poging gedaan om hier niet meer te reageren, maar dat werkt niet. Het is dus het makkelijkst als je jezelf even bant van Bokt.

Doe ik ook regelmatig hoor. Kan heel fijn zijn. :D

Doe het anders in het belang van je kind.
Je wilt toch niet dat je kind het slachtoffer wordt van jouw hoge bloeddruk door Bokt?

We zullen zien...

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:32

TS, waarom reageer je niet op mijn posts, en doe je niets met de goedbedoelde adviezen die meermaals in dit topic worden gegeven? En dan heb ik het over de adviezen om je even te 'bannen' van Bokt, en dit topic te laten rusten.

Chiaraa_

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:33

Mensen.. whatever? reageer gewoon niet meer.. steek je energie hier toch niet in. En ts, steek jij je energie hier ook niet meer in.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:34

Steentje schreef:
TS, waarom reageer je niet op mijn posts, en doe je niets met de goedbedoelde adviezen die meermaals in dit topic worden gegeven? En dan heb ik het over de adviezen om je even te 'bannen' van Bokt, en dit topic te laten rusten.

Klinkt misschien hard en misschien zit ik er volledig naast, maar heb een beetje het idee dat TS het wel leuk vind allemaal.. Lekker afreageren op internet.. ;)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:35

JessAndHope schreef:
Maar chanel... ik heb alleen een 'opvlammend karakter' als mensen in mijn ogen onredelijk zijn en niet meer een normale conversatie voeren. T.o. heb ben ik juist uiterst rustig geweest, omdat hij (misschien net als ik?) nogal lange tenen heeft en ik niet zat te wachten op ruzie, aangezien ik al 7mnd met stress loop.
Ik vind het overigens wel frappant dat de rechter mij mn kind af zal nemen op basis van uitspraken op internet, maar tegelijkertijd word gezegd dat een rechter niet zijn erkenning zou vernietigen om het feit dat hij rookt.
Beide zijn 'kleinigheden' dus zie ik niet in waarom ik ineens moet beven van angst om mn kindje kwijt te raken.

gelukkig zijn er mensen die wél inzien dat ik alles probeer te doen wat goed is voor die kleine

en dat zie je dus verkeerd. dat hij rookt maakt voor een rechter niet uit, duizenden wat miljoenen ouders die roken. dat is iets wat ieder voor zich moet weten en beslissen daar gaat geen rechter een uitspraak over doen en geen rechter die hem gaat verbieden om te roken in zijn "eigen" huis of gaat zeggen dat hij niet mag roken waar de kleine bij is.
Jij daarintegen, hangt hem aan de publiekelijke schandpaal en steld jezelf op als slachtoffer en daar meid ga je de fout in.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:35

_Chanel_ schreef:

Volgens mij heb jij niet helemaal begrepen hoe de rechtstaat werkt? Een rechter zal nooit, maar dan ook nooit het kind van TS weghalen in deze situatie. TS is niet bewezen onbekwaam, heeft geen verslavingen, werkt, kan het kind een goed thuis bieden en liefde geven. Ook wil TS de vader toegang geven tot het kind. Nee, die rechter zal gek zijn het kind toe te wijzen aan een vader die 40 uur per week werkt en nooit interesse heeft getoond in het kind.

En hoe wil de ex bewijzen dat TS een opvliegend karakter heeft? (Waar is ze opvliegend?) Dit topic laten zien? De rechter lacht zich een breuk!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:37

_San87_ schreef:
_Chanel_ schreef:

Volgens mij heb jij niet helemaal begrepen hoe de rechtstaat werkt? Een rechter zal nooit, maar dan ook nooit het kind van TS weghalen in deze situatie. TS is niet bewezen onbekwaam, heeft geen verslavingen, werkt, kan het kind een goed thuis bieden en liefde geven. Ook wil TS de vader toegang geven tot het kind. Nee, die rechter zal gek zijn het kind toe te wijzen aan een vader die 40 uur per week werkt en nooit interesse heeft getoond in het kind.

En hoe wil de ex bewijzen dat TS een opvliegend karakter heeft? (Waar is ze opvliegend?) Dit topic laten zien? De rechter lacht zich een breuk!

TS nagelt haar ex aan de schandpaal.. Als TS ECHT flink is, stuurt ze haar ex een link naar dit topic zodat hij zelf kan reageren en zijn kant van het verhaal kan laten lezen ;)

Maar, gokje, dat gaat ze nooit doen.. :D

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:39

Tallie, als de TS dat zou doen, heeft ze mijn absolute respect verdiend! :j

Gokje?
Het is slechts een illusie..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:40

_San87_ schreef:
_Chanel_ schreef:

duidelijk gevalletje dat jij het niet snapt.
er zijn genoeg rechters die het kind bij hun biologische moeder weg houden omdat moeder een opvliegend karakter heeft of een kort lontje heeft, what ever hoe je het wilt noemen.
ts is degene die de vader van zijn vaderschap af houd, weghouden bij de bevalling niet meenemen naar zwangerschapcursus.
dus de ex staat wel degelijk sterk in zijn schoenen, tenminste als ts thuis net zo reageerd als dat ze hier doet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:41

Tallie1979 schreef:
_San87_ schreef:

TS nagelt haar ex aan de schandpaal.. Als TS ECHT flink is, stuurt ze haar ex een link naar dit topic zodat hij zelf kan reageren en zijn kant van het verhaal kan laten lezen ;)

Vind je dit een schandpaal? Jeetje, TS is niet heel genuanceerd en we zien hier maar een kant van het verhaal, maar kom op, het is internet en TS heeft genoeg argumenten aangeleverd waaruit vanuit haar opzicht blijkt dat haar ex geen interesse heeft in haar en het kind.

Dit topic heeft geen enkel nut voor de rechtbank, het bewijst helemaal niks, het laat alleen zien dat TS op het moment van dit topic erg gefrustreerd was over de gang van zaken en gewoon even haar hart wil luchten en haar ex gewoon een nutteloze klootzak vind. Dat is niet verboden en zolang ex niet met naam en toenaam genoemd wordt, is er niks aan de hand.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:43

_San87_ schreef:
Tallie1979 schreef:

Vind je dit een schandpaal? Jeetje, TS is niet heel genuanceerd en we zien hier maar een kant van het verhaal, maar kom op, het is internet en TS heeft genoeg argumenten aangeleverd waaruit vanuit haar opzicht blijkt dat haar ex geen interesse heeft in haar en het kind.

Dit topic heeft geen enkel nut voor de rechtbank, het bewijst helemaal niks, het laat alleen zien dat TS op het moment van dit topic erg gefrustreerd was over de gang van zaken en gewoon even haar hart wil luchten en haar ex gewoon een nutteloze klootzak vind. Dat is niet verboden en zolang ex niet met naam en toenaam genoemd wordt, is er niks aan de hand.

Nee, wij lezen wat TS wil dat wij lezen.. Dat is wat anders dan 2 kanten horen :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:44

Pashon schreef:
_San87_ schreef:

duidelijk gevalletje dat jij het niet snapt.
er zijn genoeg rechters die het kind bij hun biologische moeder weg houden omdat moeder een opvliegend karakter heeft of een kort lontje heeft, what ever hoe je het wilt noemen.
ts is degene die de vader van zijn vaderschap af houd, weghouden bij de bevalling niet meenemen naar zwangerschapcursus.
dus de ex staat wel degelijk sterk in zijn schoenen, tenminste als ts thuis net zo reageerd als dat ze hier doet.

Volgens mij heeft TS meermaals aangegeven dat ze de vader niet bij het kind weg wil houden (misschien is dat onderhand veranderd, maar daar heb ik niks over gelezen, of overheen gelezen). Maar wat moet je als pa geen interesse toont? Hem smeken mee te laten komen naar zwangerschapscursus? Kom op, TS reageert hier imo helemaal niet opvliegend, is in mijn ogen constant heel rustig gebleven. En vergeet niet, dat dit alles is getypt op internet, wij dus geen idee hebben welke emotie TS werkelijk over wil brengen, een nuance die je in een echt gesprek heel makkelijk kan brengen en op internet helemaal niet. Het is dus maar afhankelijk van hoe jij iets interpreteert tegenover hoe ik iets interpreteer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:46

Tallie1979 schreef:
_San87_ schreef:

Nee, wij lezen wat TS wil dat wij lezen.. Dat is wat anders dan 2 kanten horen :+

Is dat niet altijd zo in een eenzijdig verhaal? En ik zei toch ook duidelijk dat TS voldoende argumenten heeft aangedragen waaruit VANUIT HAAR OPZICHT blijkt dat ex geen interesse heeft.

Ik ben eerlijk gezegd ook heel benieuwd naar het verhaal van de ex. Maar het zou me helemaal niks verbazen als het echt zo is gegaan. TS haar ex zal niet de eerste vader zijn die niet weet wat een zwangerschap inhoudt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:47

Nogmaals San, hoe weet jij zo zeker dat de vader van het kindje echt geen interesse toont? Ken jij TS persoonlijk?

Wij horen hier maar 1 kant, zo lang er geen 2 kanten worden verteld, kan ik persoonlijk niks anders doen als er vraagtekens bij plaatsen..

En dat mag, het is immers een discussieforum :P