JessAndHope schreef:Maar chanel... ik heb alleen een 'opvlammend karakter' als mensen in mijn ogen onredelijk zijn en niet meer een normale conversatie voeren. T.o. heb ben ik juist uiterst rustig geweest, omdat hij (misschien net als ik?) nogal lange tenen heeft en ik niet zat te wachten op ruzie, aangezien ik al 7mnd met stress loop.
Ik vind het overigens wel frappant dat de rechter mij mn kind af zal nemen op basis van uitspraken op internet, maar tegelijkertijd word gezegd dat een rechter niet zijn erkenning zou vernietigen om het feit dat hij rookt.
Beide zijn 'kleinigheden' dus zie ik niet in waarom ik ineens moet beven van angst om mn kindje kwijt te raken.
gelukkig zijn er mensen die wél inzien dat ik alles probeer te doen wat goed is voor die kleine
en dat zie je dus verkeerd. dat hij rookt maakt voor een rechter niet uit, duizenden wat miljoenen ouders die roken. dat is iets wat ieder voor zich moet weten en beslissen daar gaat geen rechter een uitspraak over doen en geen rechter die hem gaat verbieden om te roken in zijn "eigen" huis of gaat zeggen dat hij niet mag roken waar de kleine bij is.
Jij daarintegen, hangt hem aan de publiekelijke schandpaal en steld jezelf op als slachtoffer en daar meid ga je de fout in.