leest even bij op bokt maar jeetje , wordt je ook niet vrolijk van
dat chemo geen snoepje is hoef ik niemand te vertellen
bijwerkingen niet leuk , ook niet idem voor pijnlijk
met name de botpijn in de ruggegraat breekt me soms op,soms lastig een houding te vinden
vooral met de artrose die in zo ongeveer alle gewrichten momenteel opspeelt
maar ben eindelijk beetje bij , das al heel fijn

balance lijkt achteruitgegaan te zijn, daar speel ik struisvogel politiek over , wil ik (nog)niet weten is toch niet te veranderen
en we merken wel hoe (snel/langzaam) het in het hoofd gaat
zelfde als het hart , scheen toch weer achteruitgegaan te zijn gegaan
bloeddruk soms te laag , maar ja dat is beter als te hoog
voorlopig lag ik vd week ineens weer letterlijk te trillen van de koorts over mijn huig te gaan
manlief in de stress gewapend met telefoon in de hand ook weer eens niet goed geslapen
zal wel griepje geweest zijn, heerst hier , verder geen idee
eet nog steeds erg slecht, maag wil niet mee werken ,afweer niet verbazend niet goed
maar okee , wie weet , nog paar daagjes , ben ik met mijn verjaardag bij genoeg
om met mijn verjaardag eindelijk weer eens mijn paardjes weer te zien
daar al weeeeeken niet meer geweest
mijn pa komt dan langs , dak op stal van boika maken, kan die ook droogstaan vd winter
vraagt die nog of ik veel mensen had uitgenodigd..denk net dat die goed door heeft gehad dat ik al weken op bed
soms afgewiseld op de bank lig , extra hulp heb gehad , nihil meer kon nu blij ben dat ik weer wat helder ben
en iig zelfstandig naar het toilet kan (zonder deur posten ed mee tenemen

ach ja , danny vanavond zijn 1e schoolfeest , vinden m nog te jong om savonds via een groot busstation
alleen naar huis te komen , dus manlief gaat m halen , voor het eerst sinds weken even alleen
moet zeggen dat ik dt wel "spannend"vind
voor nu voel k me eindelijk iets beter, wie weet wil er iets meer in zitten vandaag en gaat het komende dagen ietsjes beter
zou zo graag weer even overeind van buiten willen genieten , voorlopig lijk ik de 40 te redden

en zit de kleine op het voortgezet , doel bereikt
per dag maar weer